Pherson 51 mm x 45 mm - rozpoznání, použití
Pherson 51 mm x 45 mm - rozpoznání, použití
Dobre poobědí přátelé.
Včera jsem si koupil phersony s tlumičema a sníženejma pužinama, údajně o 40 mm. Kupoval jsem to celkem v chvatu a hlavně jsem sebou neměl šupleru. Dneska při rozdělávání mě taky napadlo, že bych si to mohl přeměřit, protože se mi pořád něco nezdálo a ejhle - naměřil jsem 45 mm. Měřil jsem vnější průměr patrony - je to to správný místo? Ale snad jo ... Otázka zní - má cenu to vůbec dávat na šestiválec? Potřebuju to na 325iT, mám vepředu vyteklej tlumič a tak jsem si řekl, že dočasně koupim jiné komplet Phersony, abych mohl pořád jezdit (auto potřebuju denně) a ty svoje zrepasuju. Nejvíc se bojím snížení, ptz prodávají tvrdi, že snížení je 40 mm, pokud je to ale podvozek na čtyřválec, tak na šestiválci to asi klesne ještě víc, že?
Takže co radíte? Hodit to tam s tim, že ten měsíc, dva co to bude na autě se to nezblázní a nebo se na to vyprdnout, sehnat tlumiče nebo phersony na chřestiválec a dát tam ty?
Díky za ohlasy
Včera jsem si koupil phersony s tlumičema a sníženejma pužinama, údajně o 40 mm. Kupoval jsem to celkem v chvatu a hlavně jsem sebou neměl šupleru. Dneska při rozdělávání mě taky napadlo, že bych si to mohl přeměřit, protože se mi pořád něco nezdálo a ejhle - naměřil jsem 45 mm. Měřil jsem vnější průměr patrony - je to to správný místo? Ale snad jo ... Otázka zní - má cenu to vůbec dávat na šestiválec? Potřebuju to na 325iT, mám vepředu vyteklej tlumič a tak jsem si řekl, že dočasně koupim jiné komplet Phersony, abych mohl pořád jezdit (auto potřebuju denně) a ty svoje zrepasuju. Nejvíc se bojím snížení, ptz prodávají tvrdi, že snížení je 40 mm, pokud je to ale podvozek na čtyřválec, tak na šestiválci to asi klesne ještě víc, že?
Takže co radíte? Hodit to tam s tim, že ten měsíc, dva co to bude na autě se to nezblázní a nebo se na to vyprdnout, sehnat tlumiče nebo phersony na chřestiválec a dát tam ty?
Díky za ohlasy
Naposledy upravil(a) Gabo dne 06. 02. 2010 13:04, celkem upraveno 1 x.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
mam zkusenost pouze se 4valcovyma pruzinama na 6valu a teda nic moc... jsou snizene nejspis 60mm a teda krom toho ze auto je prakticky na zemi tak nepruzi ani mm... vjet na nejaky hrbol nebo surt = vyrazene zuby...a neni to takova tvrdost jako ze by to tak melo byt
proste to sedi uplne dole a je to kapku na hovno...

http://www.cardiagova.cz
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
[b][url=http://www.bimmer-tech.cz]htt ... er-tech.cz[/b]
FB: Róbert CabrioLetec Dunička
E30 328iC - dráždidlo debilů
E65 745i
E39 525iA
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
45mm se davali bezne origo na 2.0... tzn ze je lze bez obav pouzit na sestivalec, ale driv tlumice odejdou pri snizeni, protoze je tam mensi vnitrni objem tlumiciho media a tim padem se to rychleji ohrejva a nestiha chladit.
pokud ale je casem vymenis, klidne jezdi a neres.
pokud ale je casem vymenis, klidne jezdi a neres.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
- ALA E30
- člen E30.cz
- Příspěvky: 1553
- Registrován: 09. 07. 2007 15:44
- Bydliště: Krásná Hora(Příbramsko)
Jo já to už kdysi taky slyšel a pokaždé když jsem měnil tlumiče jsem tam dal trochu.Ale jedinej rozumnej důvod mě napadá aby tam ta patrona nepřirezla,protože se tam vejde opravdu jen malý množství a přebytek se vytlačí ven.Pak při demontáži vždy pěkně vyjel ven.jestli je i jinej důvod,rád se přiučim. 

90´- E30sedan-316i(M42) /// 88´- E30cabrio-318i(M40) /// 91´- E30touring-324td(M21) /// 99´ - E46sedan - 318i(M43) /// 03´- E46sedan-330d(M57N)