Vůle na vačce 327i

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Vůle na vačce 327i

Příspěvek od fragile » 30. 08. 2004 21:29

Kolik nastavit ventilovou vůli u vostrý 327i ????
Dík za odpovědi.
M5 ´04 is my dream

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 31. 08. 2004 06:13

Já mám 0,25 mm, mám tam zatím vačku z 325i.
Jakou verzi motoru máš ty?

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 01. 09. 2004 18:52

Verzi motoru nevim, ale mám plastovej rozvodovej řemen.
0,25 za tepla, nebo studena???
Mě motor ťuká, ale spíš to vidim na podpálenej ventil,nebo tak něco.
M5 ´04 is my dream

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Příspěvek od Franta 327i » 02. 09. 2004 05:52

Za studena.

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 02. 09. 2004 07:34

fragile píše:Verzi motoru nevim, ale mám plastovej rozvodovej řemen.
0,25 za tepla, nebo studena???
Mě motor ťuká, ale spíš to vidim na podpálenej ventil,nebo tak něco.
Jak to tedy máš poskládaný? Z čeho? Spokojenost?
Ondra ex.M-Fahrer

Franta 327i
Příspěvky: 2812
Registrován: 28. 01. 2004 07:19
Bydliště: Litomyšl

Re: Vůle na vačce 327i

Příspěvek od Franta 327i » 02. 09. 2004 07:43

fragile píše:Kolik nastavit ventilovou vůli u vostrý 327i ????
Dík za odpovědi.
A jezdíš s tím na nějaké akce? Zajímalo by mě srovnání s jinou 327i? Zatím jsem neměl možnost.

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 03. 09. 2004 17:16

Na akce nejezdim. Rád porovnám s jinou a celkem jsem zvědavej. Spokojenej jsem moc. Krouťák po týhle úpravě je bezkonkurenční. Klidně to někde testnem, ale musim se zbavit toho cvakání od vačky. Spodek je ze silnější 325e (2,7) a vršek z klasický 170PS 325i. Žádný sací koše,turba,filtry.
M5 ´04 is my dream

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 03. 09. 2004 19:56

Písty taky z ety?
Snížená hlava?


A s tím klepáním, maže to?
Ondra ex.M-Fahrer

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 04. 09. 2004 09:50

Písty s ety a s hlavou co vim se nic nedělalo.
Mazání? Dobrá otázka. Měl jsem dojem,že nahoru jde málo oleje.
Byl hodně hustej, tak jsem ho vyměnil za 0W-40 a na první start mi odmítla zhasnout kontrolka mazání. Od té doby jsem s tim radši nejel.
Teď dělám karoserii a lak. Chci vyměnit olejové čerpadlo.
Ale to bude jen část problému. Ve zvuku motoru je zřetelně slyšet, že cinká jedna věc, né celej vršek.
M5 ´04 is my dream

Uživatelský avatar
ondra_m
Site admin
Příspěvky: 2704
Registrován: 11. 02. 2003 20:27
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ondra_m » 04. 09. 2004 13:06

Hmm jestli ti nezhaslo mazání a máš tam 0W-40 tak ti na 90% cinkaj koníci na vačce.
Je to příliš řídký olej a čerpadlo to zcela určitě nepobere. Takže místo jiného čerpadla tam spíš dej olej kterej tam patří.

Sundej víko ventilů a startuj a měl by jsi vidět jak teče olej na vačku. Neteče-li a nesvítí mazání tak máš špatnou "sprchu". (Musí to být mazané po celé délce.)
Ondra ex.M-Fahrer

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 04. 09. 2004 16:47

O.K. zkusim to. Jen pro úplnost : jakou závadu může mít ta "sprcha", co to přesně je a hlavně jakej olej tam původně patří?? Vim úplný h....
Dík za odpověď.
M5 ´04 is my dream

Uživatelský avatar
Jirka325
Příspěvky: 2335
Registrován: 20. 06. 2003 01:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jirka325 » 04. 09. 2004 18:17

Sprcha je trubka s dirama, kterejma ma chcat na vacku olej. Jedina zavada ktera snad muze nastat = ucpani.
Nebo je taky mozny, ze se prilis ridkej olej diky netesnostem nemusi dostat az tam, kam se dostat ma.
Do motoru M20 patri 15W40, vetsina lidi vcetne me zde jezdi jezdi na 10W40 jak vyplynulo z pruzkumu.

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 04. 09. 2004 18:22

Tak děkuju moc za info. Hned jak se ve středu kárka vrátí od klempíře, tak na to jdu. Držte mi palce.

Přeju mnoho zdařených powerslidů a hlavně zůstaňte celý.
M5 ´04 is my dream

qWasyl

Příspěvek od qWasyl » 08. 09. 2004 21:02

fragile píše:Na akce nejezdim. Rád porovnám s jinou a celkem jsem zvědavej. Spokojenej jsem moc. Krouťák po týhle úpravě je bezkonkurenční. Klidně to někde testnem, ale musim se zbavit toho cvakání od vačky. Spodek je ze silnější 325e (2,7) a vršek z klasický 170PS 325i. Žádný sací koše,turba,filtry.
A co řídící jednotka :?: Tu máš z 325i nebo 325e? :roll:

fragile
Příspěvky: 28
Registrován: 16. 02. 2003 12:41
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od fragile » 12. 09. 2004 12:24

ŘJ je z 325i, ale prodělala úpravu v podobě přidání množství vstřikovaného paliva a demontáže omezovače otáček.
M5 ´04 is my dream

Odpovědět