Vůle na vačce 327i
Vůle na vačce 327i
Kolik nastavit ventilovou vůli u vostrý 327i ????
Dík za odpovědi.
Dík za odpovědi.
M5 ´04 is my dream
-
- Příspěvky: 2812
- Registrován: 28. 01. 2004 07:19
- Bydliště: Litomyšl
-
- Příspěvky: 2812
- Registrován: 28. 01. 2004 07:19
- Bydliště: Litomyšl
Re: Vůle na vačce 327i
A jezdíš s tím na nějaké akce? Zajímalo by mě srovnání s jinou 327i? Zatím jsem neměl možnost.fragile píše:Kolik nastavit ventilovou vůli u vostrý 327i ????
Dík za odpovědi.
Na akce nejezdim. Rád porovnám s jinou a celkem jsem zvědavej. Spokojenej jsem moc. Krouťák po týhle úpravě je bezkonkurenční. Klidně to někde testnem, ale musim se zbavit toho cvakání od vačky. Spodek je ze silnější 325e (2,7) a vršek z klasický 170PS 325i. Žádný sací koše,turba,filtry.
M5 ´04 is my dream
Písty s ety a s hlavou co vim se nic nedělalo.
Mazání? Dobrá otázka. Měl jsem dojem,že nahoru jde málo oleje.
Byl hodně hustej, tak jsem ho vyměnil za 0W-40 a na první start mi odmítla zhasnout kontrolka mazání. Od té doby jsem s tim radši nejel.
Teď dělám karoserii a lak. Chci vyměnit olejové čerpadlo.
Ale to bude jen část problému. Ve zvuku motoru je zřetelně slyšet, že cinká jedna věc, né celej vršek.
Mazání? Dobrá otázka. Měl jsem dojem,že nahoru jde málo oleje.
Byl hodně hustej, tak jsem ho vyměnil za 0W-40 a na první start mi odmítla zhasnout kontrolka mazání. Od té doby jsem s tim radši nejel.
Teď dělám karoserii a lak. Chci vyměnit olejové čerpadlo.
Ale to bude jen část problému. Ve zvuku motoru je zřetelně slyšet, že cinká jedna věc, né celej vršek.
M5 ´04 is my dream
Hmm jestli ti nezhaslo mazání a máš tam 0W-40 tak ti na 90% cinkaj koníci na vačce.
Je to příliš řídký olej a čerpadlo to zcela určitě nepobere. Takže místo jiného čerpadla tam spíš dej olej kterej tam patří.
Sundej víko ventilů a startuj a měl by jsi vidět jak teče olej na vačku. Neteče-li a nesvítí mazání tak máš špatnou "sprchu". (Musí to být mazané po celé délce.)
Je to příliš řídký olej a čerpadlo to zcela určitě nepobere. Takže místo jiného čerpadla tam spíš dej olej kterej tam patří.
Sundej víko ventilů a startuj a měl by jsi vidět jak teče olej na vačku. Neteče-li a nesvítí mazání tak máš špatnou "sprchu". (Musí to být mazané po celé délce.)
Ondra ex.M-Fahrer
Sprcha je trubka s dirama, kterejma ma chcat na vacku olej. Jedina zavada ktera snad muze nastat = ucpani.
Nebo je taky mozny, ze se prilis ridkej olej diky netesnostem nemusi dostat az tam, kam se dostat ma.
Do motoru M20 patri 15W40, vetsina lidi vcetne me zde jezdi jezdi na 10W40 jak vyplynulo z pruzkumu.
Nebo je taky mozny, ze se prilis ridkej olej diky netesnostem nemusi dostat az tam, kam se dostat ma.
Do motoru M20 patri 15W40, vetsina lidi vcetne me zde jezdi jezdi na 10W40 jak vyplynulo z pruzkumu.
A co řídící jednotkafragile píše:Na akce nejezdim. Rád porovnám s jinou a celkem jsem zvědavej. Spokojenej jsem moc. Krouťák po týhle úpravě je bezkonkurenční. Klidně to někde testnem, ale musim se zbavit toho cvakání od vačky. Spodek je ze silnější 325e (2,7) a vršek z klasický 170PS 325i. Žádný sací koše,turba,filtry.

