Jakou znacku hydrozdvihatek M40
Jakou znacku hydrozdvihatek M40
Snad uz to resim naposledy, ale opet se mi rozcvakala M40.
Puvodni hydra jsem vyhodil a pouzil jsem nejake ultralevne smejdy z autokelly (160Kc/kus). Ty vydrzely asi 10k, takze sem to pak nouzove prehodil na nejake jete. Ty ale uz zacinaji taky cvakat, takze premyslim, ze po tech vsech investicich (vacka, vahadla) motoru jeste dopreju kvalitni hydra.
V auto stangl maji na vyber asi z 6ti znacek, nejdrazsi jsou FEBI a INA - sice stoji kolem 600Kc/kus, muzete mi je nekdo doporucit? Pripadne mam zkusit kolik by staly original od BMW? Nebo jinou znacku?
BTW: jeste hodlam pred vymenou zmerit tlak oleje. Nevite nekdo z hlavy jaky zavit ma cidlo tlaku oleje? Predpokladam ze tlak se meri tam. Pokud by byl zavit stejnej jako u 120tky, tak si tlak zmerim sam - pripadne kde by dokazali zmerit tlak ve vychodnich cechach za rozumne penize.
Diky za libovolne postrehy.
Puvodni hydra jsem vyhodil a pouzil jsem nejake ultralevne smejdy z autokelly (160Kc/kus). Ty vydrzely asi 10k, takze sem to pak nouzove prehodil na nejake jete. Ty ale uz zacinaji taky cvakat, takze premyslim, ze po tech vsech investicich (vacka, vahadla) motoru jeste dopreju kvalitni hydra.
V auto stangl maji na vyber asi z 6ti znacek, nejdrazsi jsou FEBI a INA - sice stoji kolem 600Kc/kus, muzete mi je nekdo doporucit? Pripadne mam zkusit kolik by staly original od BMW? Nebo jinou znacku?
BTW: jeste hodlam pred vymenou zmerit tlak oleje. Nevite nekdo z hlavy jaky zavit ma cidlo tlaku oleje? Predpokladam ze tlak se meri tam. Pokud by byl zavit stejnej jako u 120tky, tak si tlak zmerim sam - pripadne kde by dokazali zmerit tlak ve vychodnich cechach za rozumne penize.
Diky za libovolne postrehy.
Re: Jakou znacku hydrozdvihatek M40
Kdyby ses podíval do katalogu, uvidíš cenu 18,5 euro/ kus za origo díl.Caleb píše: V auto stangl maji na vyber asi z 6ti znacek, nejdrazsi jsou FEBI a INA - sice stoji kolem 600Kc/kus, muzete mi je nekdo doporucit? Pripadne mam zkusit kolik by staly original od BMW? Nebo jinou znacku?...
.
..jaky zavit ma cidlo tlaku oleje? .....
Taktéž bys našel údaj 12x1,5 u tlakovýho spínače...
. . . .
v létě 2007 jsem dával nová hydra, kupovaná v Kelly, tehdá měli uvedeno, že to jsou FEBI...(já osobně je nemontoval) stáli kolem 550/kus a od té doby mám najeto cca 40000km a ani si necvakne...ohledně klesající kvality se mi to zdá divné, ale já tohoto kaufu nelituju..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
s febi jsou poslední dobou jenom samé špatné zkušenosti a nejedná se o díly jenom na bmw
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
hydra
Hele, jen takovej dotázek, když se ti stále rozcvakávaj hydra. Jezdíš na 10W 40? Neleješ tam náhodou něco řidšího či naopak? Mnohokrát řešili lidi hydra a důvod byl třeba 5W 50 nebo naopak 15W cosi...a ty hydra to prostě nedávaly.
10W-40 shell ale ten sem presel na 10W-40 BP (protoze ho mame ve firemni autodilne a zacal sem ten shell podezrivat z onoho rozvakavani).
Muj problem je ten, ze sem hydra nikdy poradne nevyresil. Nejdrive sem dal ty ultralevne, pak jete a nyni tam mam jejich kombinaci (saci jsou "lepsi" ultralevne, vyfukove jsou ty jete).
Na dilne meric tlaku oleje mame, takze az bude cas a chut premerim tlak a pujdu konecne do neceho kvalitniho. Pokud tlak nebude ok, tak se na to .......
Muj problem je ten, ze sem hydra nikdy poradne nevyresil. Nejdrive sem dal ty ultralevne, pak jete a nyni tam mam jejich kombinaci (saci jsou "lepsi" ultralevne, vyfukove jsou ty jete).
Na dilne meric tlaku oleje mame, takze az bude cas a chut premerim tlak a pujdu konecne do neceho kvalitniho. Pokud tlak nebude ok, tak se na to .......
Sprchovani vacky je v poradku a prave z hydrama imho nema nic spolecneho - maze pouze stycnou plochu mezi konikem a vackou. A posledni vec kterou bych delal je vrtat nekam vetsi diry
INA mela byt originalni OEM dodavatel dilu v dobe montaze auta. Kdyz se ted mrknu do RealOEM, tak puvodni dil uz se nevyrabi je nahrazen necim jinym.

INA mela byt originalni OEM dodavatel dilu v dobe montaze auta. Kdyz se ted mrknu do RealOEM, tak puvodni dil uz se nevyrabi je nahrazen necim jinym.