OIL SERVICE
OIL SERVICE
Ahojte, právě jsem vyměnil olej a pokusil se vynulovat OIL SERVICE.
Postup který jsem provedl byl:
- zapnul zapalování
- odvíčkoval konektor
- propojil 7-19 drátem
- počkal cca 5 vteřin
- zavíčkoval
- vypnul zapalování
při vypínání zapalování jsem byl překvapenej, že svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Postup který jsem provedl byl:
- zapnul zapalování
- odvíčkoval konektor
- propojil 7-19 drátem
- počkal cca 5 vteřin
- zavíčkoval
- vypnul zapalování
při vypínání zapalování jsem byl překvapenej, že svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Naposledy upravil(a) Luda dne 26. 10. 2009 06:58, celkem upraveno 2 x.
BMW E30 320i Touring
Re: OIL SERVICE
Otevři přístrojovku, vyndej destičku s LED.Luda píše:....svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Vyčisti konektor, zkontroluj plošný spoj LED a případně proletuj.
Jestli to umíš, odzkoušej funkci samotné LED (pokud ne, vyžádej si pomoc od elektronika).
Lze vyměnit i samotnou LED, i sehnat celou destičku snad není velkej problém (pozor - jsou dva typy).
.
Re: OIL SERVICE
Luda píše:Ahojte, právě jsem vyměnil olej a pokusil se vynulovat OIL SERVICE.
Postup který jsem provedl byl:
- zapnul zapalování
- odvíčkoval konektor
- propojil 7-19 drátem
- počkal cca 5 vteřin
- zavíčkoval
- vypnul zapalování
při vypínání zapalování jsem byl překvapenej, že svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Toto jako propojíš natvrdo kusem drátu.

- Kubajz von Odry
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3689
- Registrován: 25. 05. 2004 13:22
- Bydliště: Odry
Re: OIL SERVICE
jo přesně takfafejta píše:Luda píše:Ahojte, právě jsem vyměnil olej a pokusil se vynulovat OIL SERVICE.
Postup který jsem provedl byl:
- zapnul zapalování
- odvíčkoval konektor
- propojil 7-19 drátem
- počkal cca 5 vteřin
- zavíčkoval
- vypnul zapalování
při vypínání zapalování jsem byl překvapenej, že svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Toto jako propojíš natvrdo kusem drátu.
Re: OIL SERVICE
Wo co ti jde??fafejta píše:Luda píše:Ahojte, právě jsem vyměnil olej a pokusil se vynulovat OIL SERVICE.
Postup který jsem provedl byl:
- zapnul zapalování
- odvíčkoval konektor
- propojil 7-19 drátem
- počkal cca 5 vteřin
- zavíčkoval
- vypnul zapalování
při vypínání zapalování jsem byl překvapenej, že svítí jen 3 zelený, když jich tam je 5.
Po pár zapnutích a vypnutích zapalování se rozsvítíla 4. ledka
Nevíte proč nesvítí i ta poslední 5. LEDka?
Zkusil jsem vynulovat OIL SERVICE znovu delším čekáním, ale stále nic.
Toto jako propojíš natvrdo kusem drátu.
Delal to snad spatne??
Tak mu porad ....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
Re: OIL SERVICE
U novějšího i u staršího typu přístrojovky jsem to dělal několikrát jen propojkou s pojistkou, nikdy problém nenastal.fafejta píše: Toto jako propojíš natvrdo kusem drátu.
Občas to dělám na cizím autě (novější přístrojovka) propojkou s odporem 1 kiloohm, taktéž bez potíží.
Máš nějakou negativní zkušenost, není-li při resetu použit odpor?

Re: OIL SERVICE
Venca píše:U novějšího i u staršího typu přístrojovky jsem to dělal několikrát jen propojkou s pojistkou, nikdy problém nenastal.fafejta píše: Toto jako propojíš natvrdo kusem drátu.
Občas to dělám na cizím autě (novější přístrojovka) propojkou s odporem 1 kiloohm, taktéž bez potíží.
Máš nějakou negativní zkušenost, není-li při resetu použit odpor?
Ano s pár přístrojovkama jsem se setkal,které už nešly nahodit do normálního odpočítávání po procedůře "drát".
Odpor,přes který se to dělá je 475Ω.
Je to přesně ten odpor z originál BMW přístroje proto určený.
Akorád se teda docela divím,že tato informace tu není už od začátku fungování tohoto fora.Přijde mi jako dost podstatná.
Re: OIL SERVICE
I já bych byl rád, kdyby tu už léta tyhle informace byly.fafejta píše:Ano s pár přístrojovkama jsem se setkal,které už nešly nahodit do normálního odpočítávání po procedůře "drát".
Odpor,přes který se to dělá je 475Ω.
Je to přesně ten odpor z originál BMW přístroje proto určený.
Akorád se teda docela divím,že tato informace tu není už od začátku fungování tohoto fora.Přijde mi jako dost podstatná.
Zřejmě jde o omezení proudu na určitou max hodnotu při resetování a je možné, že u některých součástek se třeba díky jejich krajním tolerancím spálil nějaká přechod.
K dispozici je zde jen údaj o 1 kiloohmu, viz článek ze Světa motorů:
http://www.e30.cz/reset-palubnich-kontr ... inspection
Ta hodnota 475Ω je z nějaké dokumentace, nebo jsi ho měřil na tom origo forichtungu?
.
Dneska jsem rozdělal palubku a vyndal ten modul s baterkama. Baterky jsou tam originální a jsou to dva 3V primární (nenabíjecí) Lithiový články (označení CR14250SE). Přeměřil jsem pro jistotu jejich napětí a na jednom byly 3 V a na druhým 3,1 V. Odejmul jsem modul s LEDkama a všechny ledky jsou vyzkoušel, všechny fungovaly. Pro jistotu jsem všechny odpájel. Stačilo se jen dotknou hrotem pájky a cín se sám rozjel. To značí že opravdu stářím materiálu to mohlo být nevodivé. Použil jsem pájecí kapalinu a nový cín a všechno jsem znovu zapájel.
Když jsem pak všechno zpět smontoval, tak se na mě rozsvítilo všech pět zelených.
Když jsem pak všechno zpět smontoval, tak se na mě rozsvítilo všech pět zelených.

BMW E30 320i Touring