cidla ABS

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

cidla ABS

Příspěvek od xhokus » 09. 08. 2004 18:38

kde se nachazej cidla ABS na zadnich brzdach? maj bejt upevneny za kotoucema v plastovym drzaku?
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 09. 08. 2004 19:59

Je to zastrceny v naprave, takovej palec, pogumovanej cernou hmotou na hlinikovim podstavci, kterej je uchicen imbussroubek k naprave...
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 08. 2004 20:16

V plastovým držáku má být spojka na čidlo myslím že na pravém kole na tom plechu

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 09. 08. 2004 20:24

No, prave tu spojku tam nejspis nemam, takze to bude asi duvod proc mi sviti kontrolka ABS 8) A kde presne by meli bejt ty cidla vzadu? nejak sem to nepochopil... :-) Predni sou ok...
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 09. 08. 2004 20:29

Na čidlo jo ale ne na ABS ale na tloušťku destiček.Čidlo na ABS je přišroubované na naprave jak říká Feryt
Naposledy upravil(a) Stany dne 09. 08. 2004 20:45, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 09. 08. 2004 20:43

Na naprave za kotoucem je dira a v ty strceny to cidlo....
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 09. 08. 2004 21:00

nejak to poresim, uvidim... dik
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 11. 08. 2004 20:36

A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise? 8) ) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic... :twisted: Takze ted babo rad co s tim...
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 11. 08. 2004 21:48

no skus po tim cisle jezdit sroubovakem a simulovat tak otaceni kola... :)
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 11. 08. 2004 21:57

Feryt píše:no skus po tim cisle jezdit sroubovakem a simulovat tak otaceni kola... :)
To je dobrej hokus pokus :D

Uživatelský avatar
Feryt
Příspěvky: 1254
Registrován: 12. 03. 2003 23:00
Bydliště: Cesky Krumlov

Příspěvek od Feryt » 11. 08. 2004 21:58

no melo by to generovat impulsy el. energie, ale asi by musel kmitat hooooodne rychle :lol:
BMW 318i -> 318iS -> Mercedes E250D -> BMW E46 330xD

Batman
Příspěvky: 173
Registrován: 06. 05. 2003 15:03
Bydliště: Jičín

Příspěvek od Batman » 12. 08. 2004 07:44

xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise? 8) ) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic... :twisted: Takze ted babo rad co s tim...
Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 12. 08. 2004 16:55

Batman píše:
xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise? 8) ) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic... :twisted: Takze ted babo rad co s tim...
Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...
uklízím garáž...

Boban
Příspěvky: 605
Registrován: 18. 05. 2004 13:58
Bydliště: Praha

Příspěvek od Boban » 13. 08. 2004 09:16

xhokus píše:
Batman píše:
xhokus píše:A jeste jeden dotaz... Jak poznam ktery cidlo je kaput... Napojim to na multimetr a cekuju odpor... ma nejakej predepsanej, nebo jen porovnat... a to co se bude lisit (jak se to slovo pise? 8) ) je kaput? a ma nejakej vliv, kdyz neni zamontovany? zmeril sem je, urcil ono jedno defektni (rozdil asi 20 ohmu) a dneska si koupil jiny, ale ma o dalsich 20 vic nez to co ma o 20 vic... :twisted: Takze ted babo rad co s tim...
Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...
Clovece co furt resis? To cidlo ma dva draty, kdyz na ne pripojis ohmmetr tak ti to ukaze odpor cca 1 kΩ. Ty cidla maj nejcasteji zlamany draty - zpuchrely, kdyz je drat zlomenej, ohmmetr ukaze 0. Jestli je to cidlo na aute, nebo neni, je uplne putna.

Uživatelský avatar
xhokus
Příspěvky: 598
Registrován: 20. 06. 2004 20:20
Bydliště: Praha-Horní Počernice / Brno

Příspěvek od xhokus » 13. 08. 2004 10:16

Boban píše:
xhokus píše:
Batman píše: Baba sice nejsem, ale zkusim pomoct:))
Posilam mailem povidani o abs, ktere bylo na starych strankach E30. Je tam popsan i zpusob mereni cidla multimetrem.
Ze 40Ω rozdilu na 1kΩ, bych nedelal vedu. Kdyz jsem meril odpory cidel na svem aute, pohybovaly se od 1kΩ do 1.08kΩ.
diky... po precteni sem zjistil, jak zmerit na aute... takze nejen odpor, ale jestli i dela napeti... ale ajk zjistim jiny cidlo ktery nenim na aute? nema s tim nekdo zkusenosti? nejak se mi nechce ho tam davat na blind...
Clovece co furt resis? To cidlo ma dva draty, kdyz na ne pripojis ohmmetr tak ti to ukaze odpor cca 1 kΩ. Ty cidla maj nejcasteji zlamany draty - zpuchrely, kdyz je drat zlomenej, ohmmetr ukaze 0. Jestli je to cidlo na aute, nebo neni, je uplne putna.
hmm, rada k nezaplaceni... :evil:
uklízím garáž...

Uživatelský avatar
samiq
Akademik
Příspěvky: 500
Registrován: 27. 02. 2003 20:31
Bydliště: obcas Praha

Příspěvek od samiq » 13. 08. 2004 14:12

Ty cidla maj nejcasteji zlamany draty - zpuchrely, kdyz je drat zlomenej, ohmmetr ukaze 0. Jestli je to cidlo na aute, nebo neni, je uplne putna.

vzduch nevede :lol:
zlomeny drat = odpor nekonecno :!:

zkrat = odpor nula


vim ze to vis :twisted:

Odpovědět