takze potrebuju vedet jestli je mozny aby nekdo pretocil remenice na klice (normalne bejvaj srouby asimetricky ulozeny - jsou i na bawu?) treba jen o 1/6 kola a pokud ano tak jestli snimac co je stim zoubkouvanym kolem bude mit nejaky vliv na zapalovani protoze to budu muset pretocit taky.. Predem diky za rady..
Rozvody na M20 nastaveno ale nesedi znacky..
Rozvody na M20 nastaveno ale nesedi znacky..
Dneska sem menil vacku a uz pri rozebrani sem si vsimnul ze nesedi znacka na oz. kole na vacce oproti znaceni, pokud to je na znacce na klice.. nevenoval jsem tomu pozornost...
no a kdyz jsem to chtel vratit zpet tak jsem zjistil ze se to potka..
pokud si dobre pamatuju tak by to melo vychazet na prvni valec kdyz pali tzn horni uvrať.. jenze kdyz to dam na znacky tak je pist dole ale ne uplne...
takze potrebuju vedet jestli je mozny aby nekdo pretocil remenice na klice (normalne bejvaj srouby asimetricky ulozeny - jsou i na bawu?) treba jen o 1/6 kola a pokud ano tak jestli snimac co je stim zoubkouvanym kolem bude mit nejaky vliv na zapalovani protoze to budu muset pretocit taky.. Predem diky za rady..
takze potrebuju vedet jestli je mozny aby nekdo pretocil remenice na klice (normalne bejvaj srouby asimetricky ulozeny - jsou i na bawu?) treba jen o 1/6 kola a pokud ano tak jestli snimac co je stim zoubkouvanym kolem bude mit nejaky vliv na zapalovani protoze to budu muset pretocit taky.. Predem diky za rady..
Naposledy upravil(a) lucky325i dne 02. 08. 2004 23:31, celkem upraveno 2 x.
Takze po dnesku odpovim sam...
Vim ze je to nesmysl co napisu ale bohuzel jinak to nevychazelo..
Takze jak sem jiz psal kdyz byly rozvody postaveny na znackach tak se to potkalo. Nechal jsem vacku nastavenou na znace ale musel jsem pretocit kliku do jine polohy o 2/6 zpet coz uz nevychazelo na znacku.. mel jsem trochu zmatek. Tak jsem sundal remenici a to zoubkovane kolo a vyndal jistici cep, nechal kliku o 2/6 zpet a nastavil zoub. kolo na znacku ale to uz pak nesedelo na ten zajistovaci cep. Takze jak klika (1 pist HU) tak vacka meli znacky kde meli bejt nastavil rozvody a slo to v pohode protocit.. bohuzel to neslo nastartovat.. takze znova sundat to co je na klice a vratit pouze remenici a zoub kolo zpet do puvodni polohy ale rozvody zustaly v puvodnim nastaveni po pretoceni o ty 2/6 zpet. pokud to ale ted znova postavim na znacky tak to proste nevychazi...
nechapu jak je to mozny...
delal jsem neco spatne?
snad je to k pochopeni.
Vim ze je to nesmysl co napisu ale bohuzel jinak to nevychazelo..
Takze jak sem jiz psal kdyz byly rozvody postaveny na znackach tak se to potkalo. Nechal jsem vacku nastavenou na znace ale musel jsem pretocit kliku do jine polohy o 2/6 zpet coz uz nevychazelo na znacku.. mel jsem trochu zmatek. Tak jsem sundal remenici a to zoubkovane kolo a vyndal jistici cep, nechal kliku o 2/6 zpet a nastavil zoub. kolo na znacku ale to uz pak nesedelo na ten zajistovaci cep. Takze jak klika (1 pist HU) tak vacka meli znacky kde meli bejt nastavil rozvody a slo to v pohode protocit.. bohuzel to neslo nastartovat.. takze znova sundat to co je na klice a vratit pouze remenici a zoub kolo zpet do puvodni polohy ale rozvody zustaly v puvodnim nastaveni po pretoceni o ty 2/6 zpet. pokud to ale ted znova postavim na znacky tak to proste nevychazi...
nechapu jak je to mozny...
snad je to k pochopeni.
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Moznost ktera me napada - je pouzito kolo na vacce z jineho motoru. Zatim se mi nestalo ze by to po nastaveni na znacky nefungovalo.
Mel jsi z klikovky demontovany i naboj? To je ta vec drzena centralnim sroubem. Nevypadlo ti kotoucove pero, takovy pulmesicek?
Nejsou v kole na vacce nebo ve vacce nebo v naboji remenice nebo v impulsnim kole vyvrtane dve diry pro jistici kolik?
Mel jsi z klikovky demontovany i naboj? To je ta vec drzena centralnim sroubem. Nevypadlo ti kotoucove pero, takovy pulmesicek?
Nejsou v kole na vacce nebo ve vacce nebo v naboji remenice nebo v impulsnim kole vyvrtane dve diry pro jistici kolik?
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
No me se taky zatim nestalo.Francis píše:Moznost ktera me napada - je pouzito kolo na vacce z jineho motoru. Zatim se mi nestalo ze by to po nastaveni na znacky nefungovalo.
Ne ne naboj jsem nesundaval. Jen remen a impul. kolo.Francis píše:Mel jsi z klikovky demontovany i naboj? To je ta vec drzena centralnim sroubem. Nevypadlo ti kotoucove pero, takovy pulmesicek?
No prave ze nejsou..Francis píše:Nejsou v kole na vacce nebo ve vacce nebo v naboji remenice nebo v impulsnim kole vyvrtane dve diry pro jistici kolik?
Co jina klika?
Neni problem ted kdyz to vim to pokazdy pretocit äle je to prace navic. Spis me zajima proc to nevychazi..
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
ad 2: panove to tu jen ctou a cekaji jestli to pujde do jeste vetsich sracek nebo se to zacne zlepsovatMax-Max píše:rada 1: koukej na data vytvoreni threaduvwpavel píše:a kde je to misto na zakolikovani? _Diky
rada 2: neptej se, panove zde uz nechodi
rada 3: koliky nepotrebujes
ad 3: kolik je na cele vackoveho hridele a je tak velky ze ten kdo ho neuvidi at si radsi objedna servisni prace u odbornika