Auto plave-co je zase v pr...i?
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 21. 04. 2003 11:28
- Bydliště: Olomouc
Auto plave-co je zase v pr...i?
Kde a co nejlíp vyměnit? Na hrbolech to prostě plave jak kocábka.
Mám to na předek snížený, ale zdá se mi, že jsou tlumiče v háji a taky neco škube v kolech při řezání zákrut. Co na to zkušenější?
Mám to na předek snížený, ale zdá se mi, že jsou tlumiče v háji a taky neco škube v kolech při řezání zákrut. Co na to zkušenější?
318i Coupé, M10.
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jestli si chceš být jistej tak zajed k mému otci do Černovíra Peřinova 24 a když si domluvíš nějakou dobrou dobu tak ti to prohlídne a budeš spokojenej. Nechci tímto dělat reklamu, ale ceny a kvalita oprav je jinde než u pana Kunce (mimochodem zatím byl jen jeden člověk co se nestal stálým zákazníkem..... proto ty termíny na opravy), jinak tlumiče je dobré nechat otestovat u Fromera a Jaromiše na Envelopě ...stojí to asi 240,- a přesně víš načem jsi.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
Omlouvám se že lezu do cizího příspěvku ale mám stejnej problém. Huska prosím auto mi taky nějak divně plavalo tak jsem nechal přehodit komplet všechny zadní silentbloky hodil jsem auto celkově dolu asi o 6cm ale moc to nepomohlo už teda neustřeluje zadek do zatáček ale na rovince se to strašně kroutí (najednou to třeba uhne do strany jako když najedu do vyjetejch kolejí) tak myslím že bude v háji něco na přední nápravě. Čepy a nějaký další věci co tam jsou sou v poho tak mám podezření na ty přední silentbloky je to možný nebo to může dělat i rozhozená geometrie popř. tlumiče? Chci něco zjistit předem než začnu někde sipat penize. Díky mocHuska píše:Jestli si chceš být jistej tak zajed k mému otci do Černovíra Peřinova 24 a když si domluvíš nějakou dobrou dobu tak ti to prohlídne a budeš spokojenej. Nechci tímto dělat reklamu, ale ceny a kvalita oprav je jinde než u pana Kunce (mimochodem zatím byl jen jeden člověk co se nestal stálým zákazníkem..... proto ty termíny na opravy), jinak tlumiče je dobré nechat otestovat u Fromera a Jaromiše na Envelopě ...stojí to asi 240,- a přesně víš načem jsi.
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Chlapi řešíte pěkný blbosti. Pokud nemáte sjeté gumy tak je to jedno. Mě autíčko sedí perfektné i na zimákách a na 205-tkách přímo skvěle. Problém je zcela jistě jinde. Záleží jak to plave...... jestli je to spíš o řízení nebo spíš že ustřeluje zadek. Tlumiče jsou základ a pokud jste nechaly stejné tlumiče a jen snížili tak je to ještě horší. Tlumič chodí ještě po kratší dráze a to vždy ve svém nejvyběhanějším místě. Kdo snižuje a nepřitvrzuje je podle mě trouba a jen si zakládá na problémy. Nedá se poradit když přesně nevím jak se to auto chová, ale BMW jsou vyhlášené svými skvělými jízdními vlastnostmi a když už jste si za ně jednou zaplatili tak by vám je mělo dát. Nezbude nic jiného než to nechat prověřit od někoho kdo tomu rozumí. (otestovat tlumiče si můžete nechat sami za necelé tři stovky to stojí. Pokud budou v pohodě tak pak hledat chybu dál. Cao
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
No jestli podle tebe je 205/55 R15 vysoká guma tak by mě zajímalo načem jezdíš v zimě?Petr157 píše:Mám auto snížený a taky mě hrozně plavalo. Bylo to tím, že byly vysoký pneu. Vyměnil jsem 205/55 15 za 205/50 15 a je to v pohodě, auto sedí!
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
Šéfe omlouvám se že tě zas otravuju ale tim že je to snížený to není protože mi to dělalo i na normální výšce. Jen mě zajímalo jestli to můžou dělat ty silentbloky nebo co jsou na ramenou nebo třeba rozhozená geometrie. Jinak abych upřesnil co to dělá. Koupil jsem to a zadek nechutně ustřeloval že se nedalo pomalu jezdit víc jak 80 tak jsem nechal vyměnit ty zadní silentbloky komplet všechny na nápravnici a v ramenech. Po tomhle to začalo do zatáček sedět zadek ulítne až když fakt kravim (takovej ten kulatej sjezd z dálnice třeba 80km/h a víš). Byl jsem spokojenej ale zůstalo na tom takový divný chování, po rovině nad nějakou rychlost cca70km/h to ujíždí jako když jedu ve vyjetejch kolejích od kamionů. Prostě každá malá nerovnost to rozhodí že auto samo uhne do strany. Snad to pochopíš nejsem na to psaní moc ulítlej. DíkyHuska píše:Chlapi řešíte pěkný blbosti. Pokud nemáte sjeté gumy tak je to jedno. Mě autíčko sedí perfektné i na zimákách a na 205-tkách přímo skvěle. Problém je zcela jistě jinde. Záleží jak to plave...... jestli je to spíš o řízení nebo spíš že ustřeluje zadek. Tlumiče jsou základ a pokud jste nechaly stejné tlumiče a jen snížili tak je to ještě horší. Tlumič chodí ještě po kratší dráze a to vždy ve svém nejvyběhanějším místě. Kdo snižuje a nepřitvrzuje je podle mě trouba a jen si zakládá na problémy. Nedá se poradit když přesně nevím jak se to auto chová, ale BMW jsou vyhlášené svými skvělými jízdními vlastnostmi a když už jste si za ně jednou zaplatili tak by vám je mělo dát. Nezbude nic jiného než to nechat prověřit od někoho kdo tomu rozumí. (otestovat tlumiče si můžete nechat sami za necelé tři stovky to stojí. Pokud budou v pohodě tak pak hledat chybu dál. Cao
Já mám taky 205/55-15 (na jedný nápravě dokonce nějaký neznačkový pneumatiky- navíc už jen asi 2,5mm vzorku) a sedí to dobře, takže jestli ty gumy nejsou úplně v pr.... tak to je někde jinde. Čím máš širší gumy, tím to bude citlivější na vyjetý koleje a i na ty menší. Proto tam v originálu cpou užší gumy. Jestli máš všechny čepy na zadku i předku v poho, tak už to může být jen řízení. Např. ne špatný čepy, ale vůle v oseřízení. Samo že tlumiče musej být v cajku.
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Jo přesně tak to je a souhlasím s Robertem. Já mám taky 205-tky a v kolejich to trošku tahá, ale pokud lehce držím volant tak ani kousek neuhne.Robert píše:Já mám taky 205/55-15 (na jedný nápravě dokonce nějaký neznačkový pneumatiky- navíc už jen asi 2,5mm vzorku) a sedí to dobře, takže jestli ty gumy nejsou úplně v pr.... tak to je někde jinde. Čím máš širší gumy, tím to bude citlivější na vyjetý koleje a i na ty menší. Proto tam v originálu cpou užší gumy. Jestli máš všechny čepy na zadku i předku v poho, tak už to může být jen řízení. Např. ne špatný čepy, ale vůle v oseřízení. Samo že tlumiče musej být v cajku.
Zkuz to řízení ... a to takto: Na místě ju ... srovnej kola a pak hejbej doleva doprava a koukej na kola kdy se pohnou, to samé udělel skoro v krajních v polohách.Pokud tam je malá vůle tak se to řízení dá trošku dotáhnout (půjde trochu tíž volant) pokud je větší tak opravit. Popisuješ to chování auta v rachlostech kdy já mám ke svému maximální důvěru a to ho nemám snížené jen mám tvrdé tlumiče. No a ještě k těm silentblokům...pokud jsou v prdeli tak to samozřejmě taky mohou dělat (v zadu jsi asi měnil nápravnicové, ale jsou tam ještě na ramenech. a geometrii poznáš že je seřízená dobře tak: že když na rovné cestě pustíš volant při ustálené rychlosti tak to jede rovně a že vzorek se taky sjíždí rovnoměrně)
Jakube tobě jsem dal radu kam máš zajet pokud si cheš být jistej čím to je, pokud na to chceš přijít sám tak tento postup.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Nekdy ma vuli krizovy kloub mezi hrideli volantu a rizenim, zvlaste u provedeni bez serva.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Na to jsem úplně zapomněl, ikdyž na svém autě jsem to měnil a měl jsem vůli dokonce i v tyči řízení (prostě mohl jsem verglovat s volantem nahoru a dolů) Ale pořád to poznáš způsobem kterej jsšem popsal. Pak uže jen koukat a najít kde je ta chyba.Francis píše:Nekdy ma vuli krizovy kloub mezi hrideli volantu a rizenim, zvlaste u provedeni bez serva.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
No takže se mi ozvala jedna hodná duše tady z vedení že se mi na to mrkne tak až něco zjistim dám vědět co bylo za problém ať se můžou další trubky jako já poučit.
Jinak žádná vůle v řízení se nekoná to už jsem před časem zkoušel. I to jestli auto někam netáhne a po rovný silnici bez hrbolů opravdu nikam netáhne ale jakmile se nějakej malinkej hrbulek objeví už to tahne jak čuně dokonce i gumy se sjížděj rovnoměrně.
Jednou se otec s tim šel projet aby si zkusil jak se jezdí s 20 let starym autem a po 100m řek ty vole jakto že ti to tak plave dyť je to na zabití ale je fakt že je zvyklej na trochu jiný auta. Audi TT, A6 atd... Hned jak bude nějaký info vrazim to sem. Čauves
Jinak žádná vůle v řízení se nekoná to už jsem před časem zkoušel. I to jestli auto někam netáhne a po rovný silnici bez hrbolů opravdu nikam netáhne ale jakmile se nějakej malinkej hrbulek objeví už to tahne jak čuně dokonce i gumy se sjížděj rovnoměrně.
Jednou se otec s tim šel projet aby si zkusil jak se jezdí s 20 let starym autem a po 100m řek ty vole jakto že ti to tak plave dyť je to na zabití ale je fakt že je zvyklej na trochu jiný auta. Audi TT, A6 atd... Hned jak bude nějaký info vrazim to sem. Čauves
Já mám taky všechny čepy v poho a něco mi tam lehce bouchalo. Po pátrání jsem zjistil právě to, že mám vůli v ose řízení. Tj. že jak vede tyč řízení od kola přímo do těla řízení, tak je tam lehká vůle nahoru a dolu. např. (je to na pravým kole) když dám plnej levej rejd a tyč vyjede úplně ven, tak s ní můžu na výšku hýbat asi o 1cm !!!! Což je evidentně špatně pač mám právě tohle pravý přední kolo citlivý na koleje. Nejdřív jsem si toho taky nevšim pač by mě to nenapadlo zkoumat. Naštěstí už mám připravený rezervní řízení. Jinak už fakt nevim.
Maranelo mam naprosto stejny problem. Sice sedmu ale smika to vlevo vpravo a pripadam si jak kokot. Neda se to ridit. Vymenene zadni silentbloky, tlumice, pruziny, vule vrizeni zadna, auta na hladke ceste jede krasne rovne, dupnu na to a volant se nestoci, ale jakmile jsou koleje, ktere nemusi jit ani okem videt tak je to cele napicu. Dej prosimte vedet jak jsi dopadl, pleeeease!
vir2l 735i `87
-
- Příspěvky: 73
- Registrován: 21. 04. 2003 11:28
- Bydliště: Olomouc
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Máš smůlu. Je to stejný jak u E34 jak máš široký a nízký gumy tak to dělá. otec má E34 a má 235/45/17 a taky to dělá, jakmile dá 15" (třeba zimáky) vše v pohodě. nic víc se k tomu nedá říctvir2l píše:Maranelo mam naprosto stejny problem. Sice sedmu ale smika to vlevo vpravo a pripadam si jak kokot. Neda se to ridit. Vymenene zadni silentbloky, tlumice, pruziny, vule vrizeni zadna, auta na hladke ceste jede krasne rovne, dupnu na to a volant se nestoci, ale jakmile jsou koleje, ktere nemusi jit ani okem videt tak je to cele napicu. Dej prosimte vedet jak jsi dopadl, pleeeease!
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
- Huska
- Příspěvky: 2368
- Registrován: 17. 02. 2003 10:06
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Promin, mel jsem ted dovolenou a nedostal se k pocitaci. Diky za rady, zkusim tvyho tatu. Mam ted snizeno a chci tam dat tvrdy tlumice, co radis?[/quote] Na toto téma už bylo hodně a je to fakt o tom, kolik jsi ochoten investovat. V tomto případě si najdi veškeré informace co tu už dříve proběhli a zvol si sám. Pokud jsi ale snížil tak 100% přitvrzuj jinak je to nahovno. Jak znám otce (zastánce seriového stavu, ikdyž od té doby co si vozí prdel v 525TDS kombajnu v plné palbě tak už se trochu změnil, ale stejně ... ) tak výběr nechá na tobě. Tak hodně štěstíJakub Šlezar píše:Jakube tobě jsem dal radu kam máš zajet pokud si cheš být jistej čím to je, pokud na to chceš přijít sám tak tento postup.
Born to be for BMW
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT
344ic E30+i30N Fastback+Hyundai SantaFe IV+Š1000MB+ 2CV+Jawa+ DAF LF+Volvo FM a EC55B, MB Atego, Hilux, Boxer,7x Caddy, Komatsu,JCB EX: GSF, MGA, E30 318i,325e,318i, E36 323i/LPGi,318iA,328i, E46 328iT-320d-320dT