Dlouhé startování - důvody - DOPLNTE!

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Dlouhé startování - důvody - DOPLNTE!

Příspěvek od Max-Max » 03. 06. 2009 17:27

zde se pokusím shrnout hlavní problémy, prosim prectete si a pripadne kratce doplnte svuj poznatek nebo link na konkretni topic, kde ste popsali problem s uspesnym vyresenim ... pak to sesumarizuju a dam to do FAQ. Diky za vsechny budouci resitele problemu.

- opotřebované palivové čerpadlo
- netěsnost v palivové soustavě
- netěsnost v sání obecně
- vadný ventil uhlíkového filtru (ten pod klapkou)
- špatně seřízený spínač volnoběhu
- špatně seřízená škrtící klapka
- chyba zapalování
- chyba elektroniky motoru (RJ, Hallovo cidlo, teplotna cidla)
- ......
Naposledy upravil(a) Max-Max dne 07. 04. 2011 21:48, celkem upraveno 1 x.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 03. 06. 2009 18:10

palivovy filtr zasranej, spravne nastaveni rozvodu a u sebe sem se stkal se spatnym ozubenym kolem-remenici ze kteryho snima cidlo otacek otacky jako takovy, mel sem jeden zub nastiplej a delalo to bordel
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 03. 06. 2009 19:29

špatny žhavici svičky :twisted:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Ropák
E30.cz mecenáš
Příspěvky: 1279
Registrován: 03. 05. 2007 23:14
Bydliště: Hluboká n/Vlt.
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ropák » 28. 06. 2009 22:53

adam320 píše:špatny žhavici svičky :twisted:
Netěsnost ruční naftový pumpičky na držáku pal. filtru :twisted:
Nemám třícu 8)

Uživatelský avatar
Kejzi
Příspěvky: 292
Registrován: 03. 06. 2009 11:37
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od Kejzi » 20. 08. 2009 22:35

u mě to dělali špatný zapalovací kabely a rozladěnej předstih
M10B18 Power e30....
M21D24 dehet Power e28......
M43B19 Compact Power ISádlo...
M40B18 Sněhulák Power e30......
Zajištění STK + ME , autoservis

Uživatelský avatar
motojanek
Příspěvky: 44
Registrován: 08. 01. 2009 11:07

Příspěvek od motojanek » 14. 11. 2009 23:25

u e 34 m 20mě padal tlak benzinu a čerpadlo začlo běžet až když začals točit startérem takže předěláno na spínací relé a byl klid po zapnutí kontrolek tak na 3 sekundy se rozběhlo a pak to vždycky chytlo na drc
ale pozor nepředělávat na tvrdo je to prasárna a vysoká možnost požáru :!:

Márty_
Příspěvky: 381
Registrován: 20. 04. 2005 09:42

Příspěvek od Márty_ » 31. 12. 2009 11:15

Špatný ukostření motoru umí taky pěkně pozlobit :)

Odpovědět