Max-Max píše:vyndej motorek z mechaniky a rucne zavri sibr (potahovanim za lanka, ktere jsou videt dirou po motorku)
na kabelu si zapoj motorek a pohraj si s vypinacem, casovani a polohy sibru jsou zabudovany v jeho prevodovce, takze po par minutach ti bude jasne kde mas "full close" polohu, a v tehle poloze namontovat a je to. Silne doporucuju, pokud to delas prvne, hrat si se sundanym panelem a tapecirunkem panelu.
Jj diky, presne takhle uz jsem to davno vcera udelal, ja jenom proc se to takhle stalo, sibr jsem si do "full close" dal jeste kdyz tam motorek byl, moc dobre uz vim jaky je to potom srani se sroubovakem a spiralovitym lankem

Potom jsem juknul na strechu jestli je sibr se strechou rovnej, odmontoval predni stinitka, svliknul jsem tesnici gumy na bocich a celej dekl jsem vyklopil, zustal prisroubovanej jen za tu listu s kridylkem co je v na zacatku celeho vyrezu sibru, potom jsem motorek vysrouboval, ve vzduchu si zase nacasoval do spravny polohy a dal nazpet, sice pristup totalne na hovno ale nechtel jsem kvuli tomu rozebirat pulku auta
