Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
Standa
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21. 06. 2003 12:49
- Bydliště: Říčany
Příspěvek
od Standa » 14. 07. 2004 19:04
Mam problem na plastaku my odesla benz. pumpa tak po rozprave s mechanikem jsme koupili univerzalni pumpu nad nadrz a ted problem kdyz chci nastartovat tak motor naskoci tak na potreti a kdyz chcipa tak jednou nebo dvakrat bliknou vystrazny blinkry(i kdyz pumpa bezi na jinej zdroj elektriky)kdyz vratim puvodni pumpu(ktera po domluve chvilkama bezi)tak motor naskoci a jde bez problemu.Ta nova pumpa je podle mne v poradku(natlaci benzin bez problemu) Tak nevim Dekuji kazdemu za radu nebo kde hledat problem.Jo a imobilizer asi na 95% nejni.

-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 14. 07. 2004 19:07
Standa píše:...imobilizer asi na 95% nejni.

A co těch 5%, nepříjde ti divný že blikaj zrovna varovný blikače?
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Hanis
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 2298
- Registrován: 09. 06. 2003 11:25
- Bydliště: Praha
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Hanis » 14. 07. 2004 19:11
Jo a ještě něco, za tu univerzální pumpu bych tebe a hlavně toho tvýho mechanika nakopal do zadku, proč nekoupíš tu co tam patří, nemusel bys teď vymejšlet hovadiny a řešit blbosti. To byla ta finační úspora tak veliká že se ti vyplatí něco bastlit. Jak by řekl Jirka 325 tohle je hanobení značky.
Lidi jsou zlí, lžou, mrdaj a kradou
-
Standa
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21. 06. 2003 12:49
- Bydliště: Říčany
Příspěvek
od Standa » 14. 07. 2004 22:05
Mno mne slo hlavne o cas a ta univerzalni byla hned

a ono kdyz potrebujes jezdit

. ale jsem rad ze aspon nekdo si to precet

-
Standa
- Příspěvky: 29
- Registrován: 21. 06. 2003 12:49
- Bydliště: Říčany
Příspěvek
od Standa » 14. 07. 2004 22:10
Hanis píše:Standa píše:...imobilizer asi na 95% nejni.

A co těch 5%, nepříjde ti divný že blikaj zrovna varovný blikače?
No ale kdyz se tam vrati ta origo a spravne se nan ni zaboucha

tak to chvilku bezi a varovny nic a je my divne ze by vymena pumpy ktera dopredu tlaci to same co ta puvodni melo myt vliv na imobilizer(alarm nebo central)

-
Stany
- Příspěvky: 3989
- Registrován: 10. 02. 2004 21:42
- Bydliště: Praha 9
Příspěvek
od Stany » 14. 07. 2004 22:25
co je to za motor

jestli je to 325i chrom tak ji tady někdo prodává za směšných 500,-a to se vyplatí koupit.
-
Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Francis » 14. 07. 2004 22:26
Standa píše:... je my divne ze by vymena pumpy ktera dopredu tlaci to same co ta puvodni melo myt vliv na imobilizer(alarm nebo central)

Je vymenene cerpadlo napajene ze stejneho kabelu jako puvodni nebo odjinud? Ma vymenene cerpadlo stejny prikon, stejny odber proudu?
-
Jirka325
- Příspěvky: 2335
- Registrován: 20. 06. 2003 01:36
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od Jirka325 » 14. 07. 2004 23:06
Hanis píše:Jak by řekl Jirka 325 tohle je hanobení značky.

Jeste jsi zapomnel ze bych mu nabidl hned novou pumpu za pet litru

Bosch jeden drahej, fuj

-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 15. 07. 2004 06:17
Francis píše:Standa píše:... je my divne ze by vymena pumpy ktera dopredu tlaci to same co ta puvodni melo myt vliv na imobilizer(alarm nebo central)

Je vymenene cerpadlo napajene ze stejneho kabelu jako puvodni nebo odjinud? Ma vymenene cerpadlo stejny prikon, stejny odber proudu?
Tak tak, Francis trafil klinec po hlavicke. Ja by som to tipol na tych zvysnych 5% na imobilizer a HLAVNE DAJ PREC TU HOVADINU A DAJ TAM ORIGO. Skusal si napriklad ci ma dostatocny tlak paliva a ci stiha davat mnozstvo aj pri plnom kotli?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220