ETA nedává jiskru
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
ETA nedává jiskru
325e rv. 6/85 Automat
Prolezl jsem snad všechny témata s nedávající jiskrou, žádné neporadilo.
Auto odjelo do Doks, po cestě se vysral automat. Zpět na laně a do servisu. V servisu rozložili automat, řekli 30tis. oprava, naházeli rozebranou převodovku do kufru a auto bylo převezeno ke mě. Koupil jsem novej automat, dal ho na auto. Auto startuje, nechytne. Benzínem to smrdí (v sání se při startování hromadí - předvstřik), tudíž čerpadlo zřejmě jede. Svíčky neházely jiskru, ani cívka. Zkoušel jsem ji vyměnit, tou to není ? Co dál ? Zjistí něco diagnostika
Prolezl jsem snad všechny témata s nedávající jiskrou, žádné neporadilo.
Auto odjelo do Doks, po cestě se vysral automat. Zpět na laně a do servisu. V servisu rozložili automat, řekli 30tis. oprava, naházeli rozebranou převodovku do kufru a auto bylo převezeno ke mě. Koupil jsem novej automat, dal ho na auto. Auto startuje, nechytne. Benzínem to smrdí (v sání se při startování hromadí - předvstřik), tudíž čerpadlo zřejmě jede. Svíčky neházely jiskru, ani cívka. Zkoušel jsem ji vyměnit, tou to není ? Co dál ? Zjistí něco diagnostika
- maca
- člen E30.cz
- Příspěvky: 6234
- Registrován: 02. 01. 2005 17:51
- Bydliště: osek-teplice
- Kontaktovat uživatele:
nemuzes mit prehozeny ty snimace? tusim, ze jeden je pro otackomer, a druhej pro RJ, bez toho otackomerovyho to bezi, bez toho druhyho ne, vim ze blaufounek tohle taky resil a pinda taky a nakonec natahli elektriku z novejsi verze a byl klid, , jinak promerit snimac ot a pak jestli jde signal i z RJ doal, vicko kabely, ale predpokladam, ze tyhle zakladni veci si uz resil. kdyby bylo potreba, ma doma el svazek z plasta 2,5 kdyby ses rozhodl tu elektriku predelat, naka RJ se najde, dokonce mam i etackou triradou, tak jestli by bylo potreba dej vedet a je tvoje za gumovy medvidky pro deti
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Zkusím, díkykubes píše:no ja som mal podobny problem a vyslo z toho, ze riadiaca jednotka bola v prdali. Ale iskru som skusal este tak, ze som odpojil cierny minusovy kabel z indukcnej cievky. Hocijakym kabel som prilozil ku kostre a jeho druhu stranu som rychlo prikladal k tomu minusku k inducke. Iskru to hadzalo.
Mali sme uplne rovnaky problem na ete s manualom, skontrolovali sme snad vsetko a nakoniec bola chyba v snimacoch na zotrvaku, aj ked boli vymenene za funkcne - totizto nejakym sposobom odpadli tie vystupky na zotrvaku, ktore davali impulzy, ked sa dal novy zotrvak, tak auticko ficalo bez problemov.
E30 325i
E34 535i
E34 535i
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Kabely jsou nové, rozdělovač rozděluje jiskru kterou mu dává cívka.Pokud cívka nedává jiskru,nemá to s rozdělovačem nic společného.
Je mi záhadou,že to auto má v podstatě 3 čidla.Jedno vpředu na řemenici a dvě na převodovce.Dejme tomu,že jedno z těch dvou pro otáčkoměr.Ten věnec jsem tam dával jinej,byl v pohodě.Všiml jsem si,že když vypínám zapalování,povyskočí ručička otáček a zase spadne
Je mi záhadou,že to auto má v podstatě 3 čidla.Jedno vpředu na řemenici a dvě na převodovce.Dejme tomu,že jedno z těch dvou pro otáčkoměr.Ten věnec jsem tam dával jinej,byl v pohodě.Všiml jsem si,že když vypínám zapalování,povyskočí ručička otáček a zase spadne
riesil som toto ale na manuale.bol odpadnuty kolik zo zotrvaka a viac umelcov na to nedoslo.povymienali vsetko mozne.urcite by som zacal touto variantov.este ma tak prave napadlo.daj dole starter a rukou pomaly toc motorom a skus nahmatat ten kolicek ci tam je.malo by to ist-odskusane to nemam.ale malo by sa to aj takto dat si myslim,predsa nemusis dat dole prevodovku
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
setravka ale neni soucast spajzky, ale motoru, tzn ze klidne muze byt z motoru ktery uz mel cidlo vepredu a ty sice mas cidlo na spajzce, ale nemas k nemu"protikus" kolicek. Jedine reseni jak to zjistit bez sundani spajzky vidim ve vyndani cidla a batereckou si svitit na setrvak a koukat zda nebude videt kolicek.Tweety píše:Netuším,nikdy jsem automat neměl.Jestli je na setrváku malý kolíček nevím. Ale převodovka měla stejné pozice pro čidla, tudíž i setrvák musí být přeci stejný,nebo se pletu ? Kdyby kolíček neměl,proč by tam byl otvor na čidlo ? Kdyby to bylo čidlem,proč to dává benzín ?
a to, ze jde palivo, muze byt klidne naka bastlovina v elektrice.
nicmene vse zde je v rovine teorie, to jiste chapes, kuratko, musis na to hupnout sam v realu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220