ETA nedává jiskru

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

ETA nedává jiskru

Příspěvek od Tweety » 11. 03. 2009 19:20

325e rv. 6/85 Automat

Prolezl jsem snad všechny témata s nedávající jiskrou, žádné neporadilo.

Auto odjelo do Doks, po cestě se vysral automat. Zpět na laně a do servisu. V servisu rozložili automat, řekli 30tis. oprava, naházeli rozebranou převodovku do kufru a auto bylo převezeno ke mě. Koupil jsem novej automat, dal ho na auto. Auto startuje, nechytne. Benzínem to smrdí (v sání se při startování hromadí - předvstřik), tudíž čerpadlo zřejmě jede. Svíčky neházely jiskru, ani cívka. Zkoušel jsem ji vyměnit, tou to není ? Co dál ? Zjistí něco diagnostika

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 11. 03. 2009 19:32

snimac otacek to ma kde? vepredu na remenici, nebo na prevodovce?
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 11. 03. 2009 19:45

maca píše:snimac otacek to ma kde? vepredu na remenici, nebo na prevodovce?
Dva snímače na věnci (úplně stejné) a jeden na řemenici

Uživatelský avatar
maca
člen E30.cz
Příspěvky: 6234
Registrován: 02. 01. 2005 17:51
Bydliště: osek-teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od maca » 11. 03. 2009 19:53

nemuzes mit prehozeny ty snimace? tusim, ze jeden je pro otackomer, a druhej pro RJ, bez toho otackomerovyho to bezi, bez toho druhyho ne, vim ze blaufounek tohle taky resil a pinda taky a nakonec natahli elektriku z novejsi verze a byl klid, , jinak promerit snimac ot a pak jestli jde signal i z RJ doal, vicko kabely, ale predpokladam, ze tyhle zakladni veci si uz resil. kdyby bylo potreba, ma doma el svazek z plasta 2,5 kdyby ses rozhodl tu elektriku predelat, naka RJ se najde, dokonce mam i etackou triradou, tak jestli by bylo potreba dej vedet a je tvoje za gumovy medvidky pro deti :lol:
clovek jak starne tak zjistuje, ze original je stejne nejlepsi :mrgreen:

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 11. 03. 2009 20:27

Auto před příjezdem na dílnu jelo....čidla jsem zaměňoval. Kdyby to bylo čidlem otáček, nejde pumpa.

kubes
Příspěvky: 30
Registrován: 09. 02. 2009 10:45
Bydliště: Slovensko, Žilina

Příspěvek od kubes » 11. 03. 2009 20:39

no ja som mal podobny problem a vyslo z toho, ze riadiaca jednotka bola v prdali. Ale iskru som skusal este tak, ze som odpojil cierny minusovy kabel z indukcnej cievky. Hocijakym kabel som prilozil ku kostre a jeho druhu stranu som rychlo prikladal k tomu minusku k inducke. Iskru to hadzalo.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 11. 03. 2009 20:47

kubes píše:no ja som mal podobny problem a vyslo z toho, ze riadiaca jednotka bola v prdali. Ale iskru som skusal este tak, ze som odpojil cierny minusovy kabel z indukcnej cievky. Hocijakym kabel som prilozil ku kostre a jeho druhu stranu som rychlo prikladal k tomu minusku k inducke. Iskru to hadzalo.
Zkusím, díky

kubes
Příspěvky: 30
Registrován: 09. 02. 2009 10:45
Bydliště: Slovensko, Žilina

Příspěvek od kubes » 11. 03. 2009 20:50

Kluciky musis mat pravdaze v spinacke a bacha aby ta to nekoplo :D

rachotbmw
Příspěvky: 268
Registrován: 17. 12. 2007 20:39
Bydliště: Zbýšov u Brna

Příspěvek od rachotbmw » 11. 03. 2009 23:59

A co rozdělovač?,kabely apod...
BMW E28 525eA, BMW E28 ///M535
Ex=E34 525i 24V, E32 735i, E28 525e, E21 318
New Car= BMW E24 635CSi :-)

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 12. 03. 2009 10:15

Mali sme uplne rovnaky problem na ete s manualom, skontrolovali sme snad vsetko a nakoniec bola chyba v snimacoch na zotrvaku, aj ked boli vymenene za funkcne - totizto nejakym sposobom odpadli tie vystupky na zotrvaku, ktore davali impulzy, ked sa dal novy zotrvak, tak auticko ficalo bez problemov.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 03. 2009 13:11

Kabely jsou nové, rozdělovač rozděluje jiskru kterou mu dává cívka.Pokud cívka nedává jiskru,nemá to s rozdělovačem nic společného.
Je mi záhadou,že to auto má v podstatě 3 čidla.Jedno vpředu na řemenici a dvě na převodovce.Dejme tomu,že jedno z těch dvou pro otáčkoměr.Ten věnec jsem tam dával jinej,byl v pohodě.Všiml jsem si,že když vypínám zapalování,povyskočí ručička otáček a zase spadne

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 12. 03. 2009 13:12

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 12. 03. 2009 13:14

dal si venec ale obycajny vsak?chybu hladaj tam,chyba ti urcite kolik na zotrvaku ktory dava impulz snimacom.

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 03. 2009 13:15

vrabec771 píše::lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Díky,užitečná informace

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 03. 2009 13:19

Můžeš mi sdělit,jakým způsobem lze zaměnit obyč setrvák za setrvák z automatu ? Měl jsem je vedle sebe a i kdybych se proklatě snažil,těžko bych tam ten obyčejný dostal.S jinou převodovkou se tam dával i měnič i setrvák !

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 12. 03. 2009 13:23

novsie automaty nemaju uz vpredu snimac?a starsie vzadu?zotrvak ktory si dal na auto mal taky maly kolicek za ozubenim???

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 03. 2009 13:29

Netuším,nikdy jsem automat neměl.Jestli je na setrváku malý kolíček nevím. Ale převodovka měla stejné pozice pro čidla, tudíž i setrvák musí být přeci stejný,nebo se pletu ? Kdyby kolíček neměl,proč by tam byl otvor na čidlo ? Kdyby to bylo čidlem,proč to dává benzín ?

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 12. 03. 2009 13:34

riesil som toto ale na manuale.bol odpadnuty kolik zo zotrvaka a viac umelcov na to nedoslo.povymienali vsetko mozne.urcite by som zacal touto variantov.este ma tak prave napadlo.daj dole starter a rukou pomaly toc motorom a skus nahmatat ten kolicek ci tam je.malo by to ist-odskusane to nemam.ale malo by sa to aj takto dat si myslim,predsa nemusis dat dole prevodovku

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 12. 03. 2009 13:35

Tweety píše:Netuším,nikdy jsem automat neměl.Jestli je na setrváku malý kolíček nevím. Ale převodovka měla stejné pozice pro čidla, tudíž i setrvák musí být přeci stejný,nebo se pletu ? Kdyby kolíček neměl,proč by tam byl otvor na čidlo ? Kdyby to bylo čidlem,proč to dává benzín ?
setravka ale neni soucast spajzky, ale motoru, tzn ze klidne muze byt z motoru ktery uz mel cidlo vepredu a ty sice mas cidlo na spajzce, ale nemas k nemu"protikus" kolicek. Jedine reseni jak to zjistit bez sundani spajzky vidim ve vyndani cidla a batereckou si svitit na setrvak a koukat zda nebude videt kolicek.

a to, ze jde palivo, muze byt klidne naka bastlovina v elektrice.

nicmene vse zde je v rovine teorie, to jiste chapes, kuratko, musis na to hupnout sam v realu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Tweety
Příspěvky: 6122
Registrován: 16. 07. 2004 17:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tweety » 12. 03. 2009 13:48

Asi jsme se kohoutku nepochopili.Ano,setrvak je součástí motoru,nicméně čidlo vede skrz převodovku,kde sleduje setrvák.Pokud by to byl setrvák bez kolíčku,vysvetli mi důvod,proč by na převodovce byl otvor pro čidlo otáček setrváku ? Ta převodovka,měnič i setrvák pochází z jednoho auta !

Odpovědět