Konektor budíků
Konektor budíků
Může mi prosím někdo prozradit k čemu slouží tento konektor na budících? díky
Zewl-crew "M3 E3O rulezzzzz"
je to konektor pro ziskani signalu rychlosti, je potreba pro:
- tempomat
- regulaci hlasitosti radia dle rychlosti (neco jako system GALA u VW)
- pripadne ho lze tez vyuzit v pripade zastavby modernejsich motoru nez se do E30 davaly kde RJ vyzduje signal rychlosti.
Mozna nekoho muze zmast, ze ma tolik vystupu, ale vetsina z nich je propojena. Pro tempomat a radio se vyuziva cast vpravo (na Fikovo fotce), k cemu slouzi ty ostatni se mi nepodarilo zjistit. Tento konektor se bezne do E30 nedaval, pouze v pripade objednani tenpomatu. Lze ho dokoupit, stoji neco kolem 150CZK.
- tempomat
- regulaci hlasitosti radia dle rychlosti (neco jako system GALA u VW)
- pripadne ho lze tez vyuzit v pripade zastavby modernejsich motoru nez se do E30 davaly kde RJ vyzduje signal rychlosti.
Mozna nekoho muze zmast, ze ma tolik vystupu, ale vetsina z nich je propojena. Pro tempomat a radio se vyuziva cast vpravo (na Fikovo fotce), k cemu slouzi ty ostatni se mi nepodarilo zjistit. Tento konektor se bezne do E30 nedaval, pouze v pripade objednani tenpomatu. Lze ho dokoupit, stoji neco kolem 150CZK.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
v pripade Tveho stroje mne ani nenapada k cemu to tam mas zapojene. To musime nekdy vyzkoumatDaudgen píše:Já mam v tom konektoru taky neco zapojeny je to v té pravé části uprostred myslim ze se jedna o konektor ze ktereho jde pouze jen jeden kabel....
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
taky by me zajimalo k cemu kabel je..
ted mam vyndanou pristrojovku a mam pocit, ze kabel byl zapojenej v pravo nahore a ne uprostred (mozna byl danej spatne)...
v pripade, ze by to melo spojitost s regulaci hlasitosti radia - funguje to jen s originalnim nebo i s jakymkoli jinym?
kabel byl skriplej pristrojovkou, takze mozna nevodi - kam vede? at ho muzu promerit..
pak bych tu mel jeste jednu technickou - kdyby nekdo vedel tak prosim SZ at to tady nezadelavame mimo topic
po zandani pristrojovky zpet mi prestal fungovat palivomer..
po zapnuti elektriky se rucicka nepatrne pohne (jinak lezi az na kraji-krouzku), ale uz pri startovnani spadne zpet a uz se nezvedne..
pred vyndanim pristrojovky vse normalne fungovalo..
po vyndani pristroju jsem zkusil rucickou pohnout a jeji "maximalni" poloha je na 50l (ze 60)... pred tim bych rek, ze sla ne uplne na 60-tku, ale tesne k ni...
- da se pripadne sestelovat rozsah, v kterem se rucicka pohybuje?
ted mam vyndanou pristrojovku a mam pocit, ze kabel byl zapojenej v pravo nahore a ne uprostred (mozna byl danej spatne)...
v pripade, ze by to melo spojitost s regulaci hlasitosti radia - funguje to jen s originalnim nebo i s jakymkoli jinym?
kabel byl skriplej pristrojovkou, takze mozna nevodi - kam vede? at ho muzu promerit..
pak bych tu mel jeste jednu technickou - kdyby nekdo vedel tak prosim SZ at to tady nezadelavame mimo topic
po zandani pristrojovky zpet mi prestal fungovat palivomer..
po zapnuti elektriky se rucicka nepatrne pohne (jinak lezi az na kraji-krouzku), ale uz pri startovnani spadne zpet a uz se nezvedne..
pred vyndanim pristrojovky vse normalne fungovalo..
po vyndani pristroju jsem zkusil rucickou pohnout a jeji "maximalni" poloha je na 50l (ze 60)... pred tim bych rek, ze sla ne uplne na 60-tku, ale tesne k ni...
- da se pripadne sestelovat rozsah, v kterem se rucicka pohybuje?
acid23
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a co ti napsal Vasa? konektor pro doplnkovou vybavu. Nejcasteji je tam signal pod tempa a radia, pokud byl origo.Fikux píše:asi nikdo nemá vysvětlivky k tomu zelenýmu konektoru co a kam má přijít zapojit
kdyz nemas origo radio a mas tenhle kablik i presto zappojenej, a nemas tempo, el. strechy a podobne veci, tak je to asi relikt minulosti.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
elektrika v E30 je sice vec zcela logicka, ale obcas je schopna i nepatrne prekvapit. Casem se chystam detailne "rozklicovat" cely svazek z auta ktere melo hodne vybavy. Tak jeste vydrzte
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm