Nehadze iskru
Nehadze iskru
Caute
Potreboval by som radu od nejakeho majstra v elektrine.
Mam BMW e30 320i m20.
Ako som si ho tak raz parkoval do garaze, vypol motor no a na druhy den neslo. Vyskusal som ci hadze iskru no a nic. Takze som klasicky preskusal kable, odmeral indukcnu cievku atd. Kable aj cievka su v poriadku.
Prisiel som na to ze mi prevdepodobne neprerusuje prud na minusovom vstupe do inducky (cierny kabel). Preto som skusil kablom, z jednej strany pripojenym o kostru a z druhej som ho prikladal o minusovy vstup. Iskru pekne hodilo. Takze predpokladam ze je chyba v nejakom tom prerusovaci napatia do minusoveho vstupu na inducke. No a chcem sa spytat ci toto prerusovanie robi riadiaca jednotka alebo rozdelovac alebo ......... . A este ako by som zistil ci je moja diagnostika chyby spravna.
Dakujem.
Potreboval by som radu od nejakeho majstra v elektrine.
Mam BMW e30 320i m20.
Ako som si ho tak raz parkoval do garaze, vypol motor no a na druhy den neslo. Vyskusal som ci hadze iskru no a nic. Takze som klasicky preskusal kable, odmeral indukcnu cievku atd. Kable aj cievka su v poriadku.
Prisiel som na to ze mi prevdepodobne neprerusuje prud na minusovom vstupe do inducky (cierny kabel). Preto som skusil kablom, z jednej strany pripojenym o kostru a z druhej som ho prikladal o minusovy vstup. Iskru pekne hodilo. Takze predpokladam ze je chyba v nejakom tom prerusovaci napatia do minusoveho vstupu na inducke. No a chcem sa spytat ci toto prerusovanie robi riadiaca jednotka alebo rozdelovac alebo ......... . A este ako by som zistil ci je moja diagnostika chyby spravna.
Dakujem.
Re: Nehadze iskru
Zkrat mezi vodičem a jeho stíněním...kubes píše:...Prisiel som na to ze mi prevdepodobne neprerusuje prud na minusovom vstupe do inducky (cierny kabel). Preto som skusil kablom, z jednej strany pripojenym o kostru a z druhej som ho prikladal o minusovy vstup. Iskru pekne hodilo....
.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
ano, zospodu.kubes píše:a to cidlo je tam zo spodu ako je to ozubene koleso ???
ale najprv si over ci ti neskratuje kabel k indukcke, nedavno tu jeden mal ten isty problem. odpoj RJ z konektora aby si nemal skreslene meranie, odpoj z indukcky a zmeraj medzi sebou privod na cievku, ci nie je v nejakom skrate.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
kdyby to byl hallův snímač tak by nejelo ani benzinové čerpadlo
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
No tak hlavně to není žádný hallův snímač.
Ten se zkouší úplně jinak než indukční snímač,dosti zásadní rozdíl.Změříš-li přechod. odpor u halla tak se s ním rozluč.
U bmw jsou vždy indukční snímače otáček,u kterých se nechá změřit přechod. odpor cca 540Ω dle teploty při měření.
Ovšem nejlepší je u něj při startování změřit impulzy co z něho jdou osciloskopem a tak zjistit jestli je na živu.
Ten se zkouší úplně jinak než indukční snímač,dosti zásadní rozdíl.Změříš-li přechod. odpor u halla tak se s ním rozluč.
U bmw jsou vždy indukční snímače otáček,u kterých se nechá změřit přechod. odpor cca 540Ω dle teploty při měření.
Ovšem nejlepší je u něj při startování změřit impulzy co z něho jdou osciloskopem a tak zjistit jestli je na živu.