Potřeboval bych vědět označení (resp. čísla na spodku) relé k el. oknům, který dokáže sepnout při dodání buď "+" (zapalování), nebo "-" (dveře).
Neví někdo? Předem díky.
jaké relé na el. okna
jaké relé na el. okna
Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
Re: jaké relé na el. okna
je to cely svazek (svazecek) s relatkem ktery se pripoji do SA konektoru a dvernimu spinaci na jedne strane a k napajeni oken na druhe strane... Cislo nevim, musel bych se podivat do auta.Tony píše:Potřeboval bych vědět označení (resp. čísla na spodku) relé k el. oknům, který dokáže sepnout při dodání buď "+" (zapalování), nebo "-" (dveře).
Neví někdo? Předem díky.
Mam pocit, ze se jemenovalo "Komfort modul" nebo nejak podobne.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Já vím, ale de mi o to, že to v autě teď mám zapojený přes vypínač natvrdo - kdykoli zapnu vypínač, okna jedou - i při vypnutým klíčku. Je to natažený pravděpod. od zapalovače. A komplet kabeláž se mi nedaří sehnat, tak bych to zkusil celý natáhnout, ale potřebuju právě to relé.
Asi by šlo dát dvě obyč vedle sebe (jedno + natvrdo a - ze dveří, druhý - pořád a + ze zapalování), ale to se mi moc nechce, když existuje tohle elegantnější řešení.
Navíc, možná by to ani nešlo, co se elektriky týká, sem silnej teoretik
Asi by šlo dát dvě obyč vedle sebe (jedno + natvrdo a - ze dveří, druhý - pořád a + ze zapalování), ale to se mi moc nechce, když existuje tohle elegantnější řešení.
Navíc, možná by to ani nešlo, co se elektriky týká, sem silnej teoretik

Jak to má kola nebo kozy, tak s tím budou brzo problémy.
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
S autama by se nemělo jezdit, hrozně se tím ku*věj.
608 / 057 967
se Ti na to zitra podivam a nacmaru Ti schema. Je to opravdu "par" dratu.Tony píše:Já vím, ale de mi o to, že to v autě teď mám zapojený přes vypínač natvrdo - kdykoli zapnu vypínač, okna jedou - i při vypnutým klíčku. Je to natažený pravděpod. od zapalovače. A komplet kabeláž se mi nedaří sehnat, tak bych to zkusil celý natáhnout, ale potřebuju právě to relé.
Asi by šlo dát dvě obyč vedle sebe (jedno + natvrdo a - ze dveří, druhý - pořád a + ze zapalování), ale to se mi moc nechce, když existuje tohle elegantnější řešení.
Navíc, možná by to ani nešlo, co se elektriky týká, sem silnej teoretik
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
hledat hledat hledat.... uz to sem znovu davat nebudu
tak
viz zapojeni-el-oken-rada-t54843.html cisla na rele nic moc ale...

viz zapojeni-el-oken-rada-t54843.html cisla na rele nic moc ale...
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
a co kdybys neco nacmaral i mne?Vasa píše:se Ti na to zitra podivam a nacmaru Ti schema. Je to opravdu "par" dratu.Tony píše:Já vím, ale de mi o to, že to v autě teď mám zapojený přes vypínač natvrdo - kdykoli zapnu vypínač, okna jedou - i při vypnutým klíčku. Je to natažený pravděpod. od zapalovače. A komplet kabeláž se mi nedaří sehnat, tak bych to zkusil celý natáhnout, ale potřebuju právě to relé.
Asi by šlo dát dvě obyč vedle sebe (jedno + natvrdo a - ze dveří, druhý - pořád a + ze zapalování), ale to se mi moc nechce, když existuje tohle elegantnější řešení.
Navíc, možná by to ani nešlo, co se elektriky týká, sem silnej teoretik

325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220