Přetěsnění diferenciálu E30-gufera
Přetěsnění diferenciálu E30-gufera
Chystám se k přetěsnění diferenciálu-samosvoru,protože se mi již delší dobu z pod přírub k polosám,v místě vstupu do skříně do diferenciálu objevuje netěsnost.Potřeboval bych vyzvědět od někoho kdo to opravdu dělal jestli se jedná o gufera,které to těsní,či okroužky + další materiál který je potřeba k výměně.Díky za informace
Předpokládám že budu potřebovat minimálně díl č.3,8,9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10
Předpokládám že budu potřebovat minimálně díl č.3,8,9
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=10
- DAN
- Věčně nespokojený
- Příspěvky: 3683
- Registrován: 24. 07. 2003 11:35
- Bydliště: Mrdákov
- Kontaktovat uživatele:
potřebuješ jenom to gufero
Dá se koupit jen v BMW - je to spešl tovární rozměr.
Nestojí svět ( asi 270,- jedno ), ale moc bych si od toho nesliboval. Gumovej břit gufera vždy vybrousí drážku v oceli příruby ( zmenšil průměr ) a nový gufero moc dlouho 100 % těsnit nebude.
Asi se to trochu zlepší, ale prolínat olej bude pořád.
Aspoň já mám takovou zkušenost. A nemyslím si, že bych při montáži nějak pochybil.
Dá se koupit jen v BMW - je to spešl tovární rozměr.
Nestojí svět ( asi 270,- jedno ), ale moc bych si od toho nesliboval. Gumovej břit gufera vždy vybrousí drážku v oceli příruby ( zmenšil průměr ) a nový gufero moc dlouho 100 % těsnit nebude.
Asi se to trochu zlepší, ale prolínat olej bude pořád.
Aspoň já mám takovou zkušenost. A nemyslím si, že bych při montáži nějak pochybil.
BMW The Ultimate Driving Machine
Díky mockrát,s drážkou už mám zkušenost,vím že je ta možnost že tam nějaká může být,nic méně by to šlo řešit pružinkou která bude břit více přitláčet k těsněné ploše a jinými způsoby.Řešit to musím protože únik je dost veliký a olej do svoru drahýDAN píše:potřebuješ jenom to gufero
Dá se koupit jen v BMW - je to spešl tovární rozměr.
Nestojí svět ( asi 270,- jedno ), ale moc bych si od toho nesliboval. Gumovej břit gufera vždy vybrousí drážku v oceli příruby ( zmenšil průměr ) a nový gufero moc dlouho 100 % těsnit nebude.
Asi se to trochu zlepší, ale prolínat olej bude pořád.
Aspoň já mám takovou zkušenost. A nemyslím si, že bych při montáži nějak pochybil.

Zde patrný únik oleje

Díky kluciStany píše:Mám taky jednu šperu za sebou kup rovnou i těsnění víka jinak stačí koupit 3 a 8 mohou ještě doporučit díl 2 bývá KO

Mě jde jen o to abych byl tzv.na akci připraven,ruce které to svedou mám

Jen poprosím,díval jsem se na díly v klasických difech,je to u samosvoru stejný?nebo se jednotlivé díly liší,3 by mohla být stejná,ale díl č.8 vykazuje v porovnání 318i vs 325i rozdíly.Ani nevím z čeho ten svor je,auto jsem s ním koupil

Ta odlišnost dílů je způsobena rozdílem velikostí difů (malej-R4, velkej R6). Ty máš malej, takže menší díly.
Jinak díl 9 je součástí 3 - je to pojistka toho unašeče. Co se týká břitů u gufera a přitahování pružinkou, jde to řešit taky tak, že se gufero umístí o něco blíž/dál.
Jak už řek stany, 2 vem taky rovnou novou.
EDIT:
Nevim blbne mi imageshack ted. malej:napoušťák, vypoušták - šikmo
Jinak díl 9 je součástí 3 - je to pojistka toho unašeče. Co se týká břitů u gufera a přitahování pružinkou, jde to řešit taky tak, že se gufero umístí o něco blíž/dál.
Jak už řek stany, 2 vem taky rovnou novou.
EDIT:
Nevim blbne mi imageshack ted. malej:napoušťák, vypoušták - šikmo
Naposledy upravil(a) aula dne 20. 01. 2009 22:25, celkem upraveno 1 x.
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella
Díkyaula píše:Ta odlišnost dílů je způsobena rozdílem velikostí difů (malej-R4, velkej R6). Ty máš malej, takže menší díly.
Jinak díl 9 je součástí 3 - je to pojistka toho unašeče. Co se týká břitů u gufera a přitahování pružinkou, jde to řešit taky tak, že se gufero umístí o něco blíž/dál.
Jak už řek stany, 2 vem taky rovnou novou.


- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Na mém svoru na E34 co mám od Dana, jsem též měnil gufera na unašečích a též olej a vše origoš z AUTECU. K těm guferům, pracuju u firmy která se zabývá prodejem ložisek a vše co k tomu patří (takže i gufera) a čučim do našeho katalogu SKF a INA a opravdu je to atyp rozměr, který si BMW AG nechala spešl vyvinout pro svoje účely- bohužel (bohudík). Ale mě osobně to nestálo celé jmění, tak zajeď do Jeremiášky pro origoš. Jinak v mém případě stačili vyměnit jen 2 gufera a nic vydřeného na té přírubě nebylo a zatim to přes nová gufča nikde neprolíná(mám je tam od minulého léta), jen trochu pod nalívacím šroubem ale to vyřeším novým kroužkem. 

Hned bych si je koupil origo ale solidní dealer BMW je vzdálen cca 90km-RenocarMarfyE34 píše:Na mém svoru na E34 co mám od Dana, jsem též měnil gufera na unašečích a též olej a vše origoš z AUTECU. K těm guferům, pracuju u firmy která se zabývá prodejem ložisek a vše co k tomu patří (takže i gufera) a čučim do našeho katalogu SKF a INA a opravdu je to atyp rozměr, který si BMW AG nechala spešl vyvinout pro svoje účely- bohužel (bohudík). Ale mě osobně to nestálo celé jmění, tak zajeď do Jeremiášky pro origoš. Jinak v mém případě stačili vyměnit jen 2 gufera a nic vydřeného na té přírubě nebylo a zatim to přes nová gufča nikde neprolíná(mám je tam od minulého léta), jen trochu pod nalívacím šroubem ale to vyřeším novým kroužkem.

- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko