Relé žhavení

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 21. 08. 2013 06:59

tak sme to zapojili podla schema 524td, a z neznamych pricin je teraz poistkova skrina v skrate, vyzera ze nieco odislo.

neviete kde zohnat elektro schema pre 324td? hladal som uz vsade ale neviem to najst.

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 23. 08. 2013 18:34

tak je to horsie a horsie, ziadna elektrika nejde do poistkovej skrine, ked meram plusy na poistkovej alebo vnutri tak mam vsade minus pri odpojenej baterke. vymenil som poistkovu skrinu, a to iste. neviem kde to moze byt zle.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 25. 08. 2013 08:59

Tak tady jsou asi i u mĕ veškeré možnosti nápovĕdy v koncích... :( začíná to auto být čím dál tím víc rozkurvenĕjší jak to tak pozoruju
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 28. 08. 2013 07:45

tak cele sme to znova zapojili, vsetko na novo, vyzera to celkom fajn, starter toci, zhavenie na gombik funguje, ale stale nechce naskocit, aj naftu sme natlacili cez pumpu manualne. nieco este musi baterku zrat lebo po 3 startovaniach uplne znici novo nabitu baterku ktora funguje uz dlhsie. je to 95AH s 950A startovacim prudom.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 28. 08. 2013 12:25

A nafta do vstřiků jde, jo?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 28. 08. 2013 18:31

super uz to funguje, startuje to hned.
problem bol ze sme zle zapojili cievku na cerpadle ktora to otvara, motor krasne startuje.

tak ak chcete mozem tu dat navod ako sa napaja rele zhavenia a co treba urobit ked sa prehadzuje motor z e28 do e30 s povodnou kabelazou z e30.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 28. 08. 2013 20:03

jasné, naper to sem. Samotného mě to zajímá, kolik je tam změn :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 30. 08. 2013 19:34

takto spatne sa to zda celkom jednoduche.

hlavne sa jedna o to zhavenie.
my sme to urobili na gombik, a to sposobom zapojenia podla 524td.
vsetky hrube kable z rele zhavenia treba doviest k jednotlivym zhavicom.
na tenkych kabloch treba prepojit cez gombik zeleno biely kabel (to je spinany +12v), a hnedy kabel co je zem, cize tento konektor nezapojime do rele zhavenia, iba +12v a hnedy kabel na prislusne piny podla konektoru. takto pri zapnutom zapalovani a stlaceni gombika rele zhavi.
Taktiez treba mat spinanych +12v na mechanicke cerpadlo aby otvorilo cievku.
ked tieto veci mame, tak sa motor bez problemov rozbehne, dodatocne samozrejme sa daju napojit ostatne cidla, my mame zatial zapojene len cidlo teploty a cidlo oleja na motore.
urcite existuje aj lepsi sposob, kde to zhavenie nepojde len cez gombik, ale po tolkych skusaniach sme to dalej neriesili.
schema zapojenia zhavenia je par prispevkov dozadu.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 31. 08. 2013 01:31

No počkej, a na e30 kabeláži spínaných +12V pro stop ventil neni že jste to museli dodělávat nebo co? To tam taky být musí
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
nnoorrbbii
Příspěvky: 135
Registrován: 06. 01. 2010 11:04
Bydliště: Kosice

Příspěvek od nnoorrbbii » 01. 09. 2013 12:22

tak tam bolo to elektronicke cerpadlo, co malo vlastne napajanie cez vlastny konektor, takze tam je mozne ze sa najde nejaky spinany +12V.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 09. 2013 23:02

no dobře, ale i el. čerpadlo má na rozdělovací hlavici stop ventil stejně jako mechanika, nebo si to pletu? Mně se zdá, že právě stop ventil je řešený stejně a neni napojený právě do konektoru el. hlavice čerpadla
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 02. 09. 2013 12:29

stop ventil je i na el čerpadle..

ja mam motor e28 co teda už byl v e30 chrom s mech čerpadlem a dal jsem ho do svyho plastaka s el čerpadlem a normálně jsem to všechno bez problemu přeházel a fungovalo to normalne..

takze si akorat obesel ten svuj problem :)
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Odpovědět