Relé žhavení
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
tak cele sme to znova zapojili, vsetko na novo, vyzera to celkom fajn, starter toci, zhavenie na gombik funguje, ale stale nechce naskocit, aj naftu sme natlacili cez pumpu manualne. nieco este musi baterku zrat lebo po 3 startovaniach uplne znici novo nabitu baterku ktora funguje uz dlhsie. je to 95AH s 950A startovacim prudom.
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
takto spatne sa to zda celkom jednoduche.
hlavne sa jedna o to zhavenie.
my sme to urobili na gombik, a to sposobom zapojenia podla 524td.
vsetky hrube kable z rele zhavenia treba doviest k jednotlivym zhavicom.
na tenkych kabloch treba prepojit cez gombik zeleno biely kabel (to je spinany +12v), a hnedy kabel co je zem, cize tento konektor nezapojime do rele zhavenia, iba +12v a hnedy kabel na prislusne piny podla konektoru. takto pri zapnutom zapalovani a stlaceni gombika rele zhavi.
Taktiez treba mat spinanych +12v na mechanicke cerpadlo aby otvorilo cievku.
ked tieto veci mame, tak sa motor bez problemov rozbehne, dodatocne samozrejme sa daju napojit ostatne cidla, my mame zatial zapojene len cidlo teploty a cidlo oleja na motore.
urcite existuje aj lepsi sposob, kde to zhavenie nepojde len cez gombik, ale po tolkych skusaniach sme to dalej neriesili.
schema zapojenia zhavenia je par prispevkov dozadu.
hlavne sa jedna o to zhavenie.
my sme to urobili na gombik, a to sposobom zapojenia podla 524td.
vsetky hrube kable z rele zhavenia treba doviest k jednotlivym zhavicom.
na tenkych kabloch treba prepojit cez gombik zeleno biely kabel (to je spinany +12v), a hnedy kabel co je zem, cize tento konektor nezapojime do rele zhavenia, iba +12v a hnedy kabel na prislusne piny podla konektoru. takto pri zapnutom zapalovani a stlaceni gombika rele zhavi.
Taktiez treba mat spinanych +12v na mechanicke cerpadlo aby otvorilo cievku.
ked tieto veci mame, tak sa motor bez problemov rozbehne, dodatocne samozrejme sa daju napojit ostatne cidla, my mame zatial zapojene len cidlo teploty a cidlo oleja na motore.
urcite existuje aj lepsi sposob, kde to zhavenie nepojde len cez gombik, ale po tolkych skusaniach sme to dalej neriesili.
schema zapojenia zhavenia je par prispevkov dozadu.
- nnoorrbbii
- Příspěvky: 135
- Registrován: 06. 01. 2010 11:04
- Bydliště: Kosice
stop ventil je i na el čerpadle..
ja mam motor e28 co teda už byl v e30 chrom s mech čerpadlem a dal jsem ho do svyho plastaka s el čerpadlem a normálně jsem to všechno bez problemu přeházel a fungovalo to normalne..
takze si akorat obesel ten svuj problem
ja mam motor e28 co teda už byl v e30 chrom s mech čerpadlem a dal jsem ho do svyho plastaka s el čerpadlem a normálně jsem to všechno bez problemu přeházel a fungovalo to normalne..
takze si akorat obesel ten svuj problem
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html