tds - výměna vstřikovacího čerpadla
tds - výměna vstřikovacího čerpadla
Mam dotaz viz víše... řešil to tu někdo..?? Nic jsem v hledat nenašel.... jedná se mi o to, jestli to člověk zvládne sám a hlavně jestli je třeba nějak resetovat jednotku nebo tak podobne co se týče elektroniky nebo třeba jestli mužu místo čerpadla z 94r.v. dát 96r.v. vše je e34.... děkuji za případné rady.
V aute mas nejaky cerpadlo s urcitym kodem a mel by si tam dat stejny. Vymenit ho asi zvladnes sam ale je potreba ho spravne nastavit. Takze bych to spis nekam dal kde vedi. Ale diesely nemam takze spis ti poradi nekdo kdo to ma a vi vic.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=
=M40 šicí stroj=
Jsou tři druhy podle rv.
1.-01/94
2.01/94-01/95
3.01/95-
Lepší je to dělat stáhovákem,předejde se tím maléru,že skecne kolo více a povypadne z řetězu.
Nastavení převstřiku se nechá diagnostikou tzv. dynamicky či na muzikantské ucho,pak staticky přes speciální setinový indikátor tam se to nastavuje na hodnotu 0.95/+-0.02mm při pístu v HU.
Lepší je to dát udělat do servisu,aby tě to experimentování nestálo potkaný motor,až zas taková prdel to udělat není,ovšem nevím co si profesí jestli jsi z černého řemesla tak se to pak i nechá.
1.-01/94
2.01/94-01/95
3.01/95-
Lepší je to dělat stáhovákem,předejde se tím maléru,že skecne kolo více a povypadne z řetězu.
Nastavení převstřiku se nechá diagnostikou tzv. dynamicky či na muzikantské ucho,pak staticky přes speciální setinový indikátor tam se to nastavuje na hodnotu 0.95/+-0.02mm při pístu v HU.
Lepší je to dát udělat do servisu,aby tě to experimentování nestálo potkaný motor,až zas taková prdel to udělat není,ovšem nevím co si profesí jestli jsi z černého řemesla tak se to pak i nechá.
Re: tds - výměna vstřikovacího čerpadla
stahovák na zubatý kolo, hodinky-přípravek na nastavení čerpadla, 50 golu, ale vysokou, kolík na aretaci setrváku. pokud si to nedělal tak bych se do toho nepouštělKILLER píše:Mam dotaz viz víše... řešil to tu někdo..?? Nic jsem v hledat nenašel.... jedná se mi o to, jestli to člověk zvládne sám a hlavně jestli je třeba nějak resetovat jednotku nebo tak podobne co se týče elektroniky nebo třeba jestli mužu místo čerpadla z 94r.v. dát 96r.v. vše je e34.... děkuji za případné rady.
Rudolf
Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS
525 TDS, ex 325iX tour
tohle uz mam taky za sebou a pohoda, ovsem s jinym typem elektroniky na tom cerpadle jsem zazil uz nesmyslny problemyCrazz píše:Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
a ty hlavice se taky serouadam320 píše:tohle uz mam taky za sebou a pohoda, ovsem s jinym typem elektroniky na tom cerpadle jsem zazil uz nesmyslny problemyCrazz píše:Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni
Jo no, když 3x týdně klepeš hlavu tam a zpátky tak se posere ... Jinak jsem vadnou zatim neviděl ani neměl, ale pravidlo "co se může posrat to se posere" platí všude ... vesměs jde do sraček spodek
Brašin má v e30 předělávku z elektriky na manuál, čerpadlo tam má snad z e28, dávku přidanou, že za ním nejde vidět, jezdí s tím snad 8 let za 7l na 100 a pohoda. Tak kde soudruzi z NDR udělali u TDs chybu???
Brašin má v e30 předělávku z elektriky na manuál, čerpadlo tam má snad z e28, dávku přidanou, že za ním nejde vidět, jezdí s tím snad 8 let za 7l na 100 a pohoda. Tak kde soudruzi z NDR udělali u TDs chybu???
525 TDS, ex 325iX tour
Cože? TAk to jsi toho asi ještě moc neviděl a nezažil no V drtivé většině případů jde totiž do kytek naopak ta vrchní elektronická hlavice. Klepáním hlavy tam a zpátky to ale opravdu neniCrazz píše:Jo no, když 3x týdně klepeš hlavu tam a zpátky tak se posere ... Jinak jsem vadnou zatim neviděl ani neměl, ale pravidlo "co se může posrat to se posere" platí všude ... vesměs jde do sraček spodek
No smoke, no fun...
Mam tady tds v 39 kde byla vyhořela motorova elektrika dala se nova ale auto nechce chytit. na inpě bez zavad jenom sem tam sporadicka žhavení. podavaci čerpadlo jde nějaka nafta i ze vstřiku (nemam tušení kolik by ji mělo tect). na co se ještě podívat? diky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
nejde mi upravit příspěvek ještě chci podotknout že auto bylo u několika kutilu takže nevim co stim kdo dělal
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
je druha stara to nepřežila.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
tak problem asi vyřešen bylo rozhašene čerpadlo teď už ho jenom doladit na pořádek auto špatně startuje a má hodně tvrdy volnoběh zde je screen z inpy motor teplota 75 stupnu
http://m40turbo.rajce.idnes.cz/F#tds.jpg
co je špatně a s čím ještě pohnout a kam díky
edit je vidět že bylo pohnute i hlavou čerpadla žhavičky nové registr nyní bez závad
http://m40turbo.rajce.idnes.cz/F#tds.jpg
co je špatně a s čím ještě pohnout a kam díky
edit je vidět že bylo pohnute i hlavou čerpadla žhavičky nové registr nyní bez závad
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost