tds - výměna vstřikovacího čerpadla

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
KILLER
Příspěvky: 14
Registrován: 06. 11. 2008 13:43

tds - výměna vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od KILLER » 06. 01. 2009 15:20

Mam dotaz viz víše... řešil to tu někdo..?? Nic jsem v hledat nenašel.... jedná se mi o to, jestli to člověk zvládne sám a hlavně jestli je třeba nějak resetovat jednotku nebo tak podobne co se týče elektroniky nebo třeba jestli mužu místo čerpadla z 94r.v. dát 96r.v. vše je e34.... děkuji za případné rady.

Uživatelský avatar
Herák
Příspěvky: 515
Registrován: 22. 03. 2004 13:48
Bydliště: Praha

Příspěvek od Herák » 06. 01. 2009 16:30

V aute mas nejaky cerpadlo s urcitym kodem a mel by si tam dat stejny. Vymenit ho asi zvladnes sam ale je potreba ho spravne nastavit. Takze bych to spis nekam dal kde vedi. Ale diesely nemam takze spis ti poradi nekdo kdo to ma a vi vic.
---:: www.desp.ic.cz ::--- BMW fun site
=M40 šicí stroj=

jirka tds
Příspěvky: 23
Registrován: 28. 12. 2008 19:28

Příspěvek od jirka tds » 06. 01. 2009 18:08

uz jsem to delal neni to tak strasny staci trpelivost poradny vercajk a trocha zrucnosti zakladni nastaveni zvladnes sam jen s tim typem cerpadla bacha musi byt stejny typ cos tam mel neni to stejny!
JIRKA TDS

fafejta
Příspěvky: 148
Registrován: 04. 01. 2008 18:22
Bydliště: Benešov u Prahy

Příspěvek od fafejta » 07. 01. 2009 18:11

Jsou tři druhy podle rv.
1.-01/94
2.01/94-01/95
3.01/95-
Lepší je to dělat stáhovákem,předejde se tím maléru,že skecne kolo více a povypadne z řetězu.
Nastavení převstřiku se nechá diagnostikou tzv. dynamicky či na muzikantské ucho,pak staticky přes speciální setinový indikátor tam se to nastavuje na hodnotu 0.95/+-0.02mm při pístu v HU.
Lepší je to dát udělat do servisu,aby tě to experimentování nestálo potkaný motor,až zas taková prdel to udělat není,ovšem nevím co si profesí jestli jsi z černého řemesla tak se to pak i nechá.

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: tds - výměna vstřikovacího čerpadla

Příspěvek od Rudolf » 08. 01. 2009 10:21

KILLER píše:Mam dotaz viz víše... řešil to tu někdo..?? Nic jsem v hledat nenašel.... jedná se mi o to, jestli to člověk zvládne sám a hlavně jestli je třeba nějak resetovat jednotku nebo tak podobne co se týče elektroniky nebo třeba jestli mužu místo čerpadla z 94r.v. dát 96r.v. vše je e34.... děkuji za případné rady.
stahovák na zubatý kolo, hodinky-přípravek na nastavení čerpadla, 50 golu, ale vysokou, kolík na aretaci setrváku. pokud si to nedělal tak bych se do toho nepouštěl
Rudolf

jirka tds
Příspěvky: 23
Registrován: 28. 12. 2008 19:28

Příspěvek od jirka tds » 08. 01. 2009 18:10

na co 50 golu?
JIRKA TDS

Rudolf
Příspěvky: 150
Registrován: 27. 01. 2005 22:20
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rudolf » 08. 01. 2009 19:24

jirka tds píše:na co 50 golu?
na ten komínek co je ta matka zubatýho kola čepadla. myslím že je lepší když vidíš na hřídelku jak ti tam pasuje klínek. vždy to kontroluji. a 17 imbus
Rudolf

jirka tds
Příspěvky: 23
Registrován: 28. 12. 2008 19:28

Příspěvek od jirka tds » 09. 01. 2009 19:17

jj. mas pravdu me se to vysroubovalo cely kdyz sem povolil ten imbus17,proto sem nevedel kam tu50 zaradit :D
JIRKA TDS

Uživatelský avatar
Crazz
Příspěvky: 119
Registrován: 02. 05. 2009 19:53
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Crazz » 30. 08. 2012 17:16

Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... :twisted: Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda :wink:
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS :arrow:
525 TDS, ex 325iX tour

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 08. 2012 21:29

Crazz píše:Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... :twisted: Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda :wink:
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS :arrow:
tohle uz mam taky za sebou a pohoda, ovsem s jinym typem elektroniky na tom cerpadle jsem zazil uz nesmyslny problemy
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4562
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 31. 08. 2012 21:30

adam320 píše:
Crazz píše:Fakt musí být použitý stejný čerpadlo? Většinou odchází spodní část, ta co dělá tlaky, vrch tzn. řízení s elektronikou a kódem by mělo přežit ...
Já měl slabé tlaky na 2 válcích a ty ostatní též nic moc, pak jsem potkal na vrakači 524TD cca někde z roku 91, vyndal čerpadlo, sundal z něho hlavu, dal tam z mýho TDS rv. 93 šoupnul do motoru podle rysky od šroubováku podle starýho před demontáži a nakopnul ... :twisted: Pro jistotu jsem to šoupnul do servisu na seřizeni předvstřiku a prej jsem se sekl o nějakých 0,2mm, takže prd. Už přes 2 roky jezdím a pohoda :wink:
Jede to o dost líp než původní čerpadlo, ale kdoví o kolik hůř než origo čerpadlo na TDS :arrow:
tohle uz mam taky za sebou a pohoda, ovsem s jinym typem elektroniky na tom cerpadle jsem zazil uz nesmyslny problemy
a ty hlavice se taky serou
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
Crazz
Příspěvky: 119
Registrován: 02. 05. 2009 19:53
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Crazz » 01. 09. 2012 14:24

Jo no, když 3x týdně klepeš hlavu tam a zpátky tak se posere ... :) Jinak jsem vadnou zatim neviděl ani neměl, ale pravidlo "co se může posrat to se posere" platí všude ;) ... vesměs jde do sraček spodek :(
Brašin má v e30 předělávku z elektriky na manuál, čerpadlo tam má snad z e28, dávku přidanou, že za ním nejde vidět, jezdí s tím snad 8 let za 7l na 100 a pohoda. Tak kde soudruzi z NDR udělali u TDs chybu???
525 TDS, ex 325iX tour

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 09. 2012 20:32

Crazz píše:Jo no, když 3x týdně klepeš hlavu tam a zpátky tak se posere ... :) Jinak jsem vadnou zatim neviděl ani neměl, ale pravidlo "co se může posrat to se posere" platí všude ;) ... vesměs jde do sraček spodek :(
Cože? :shock: TAk to jsi toho asi ještě moc neviděl a nezažil no :lol: V drtivé většině případů jde totiž do kytek naopak ta vrchní elektronická hlavice. Klepáním hlavy tam a zpátky to ale opravdu neni :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Crazz
Příspěvky: 119
Registrován: 02. 05. 2009 19:53
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Crazz » 02. 09. 2012 11:05

Tak s tím klepánim jsem si samo dělal srandu ... :P Tím dojebeš akorát těsnění. Právě jsem si myslel, že mi odešla hlava když to blblo, ale bylo to spodkem. Takže jednodušší oprava naštěstí ... :roll: Doufám, že to co tam mám vydrží ještě pár let s autem. :?: :!:
525 TDS, ex 325iX tour

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 09. 09. 2013 10:26

Mam tady tds v 39 kde byla vyhořela motorova elektrika dala se nova ale auto nechce chytit. na inpě bez zavad jenom sem tam sporadicka žhavení. podavaci čerpadlo jde nějaka nafta i ze vstřiku (nemam tušení kolik by ji mělo tect). na co se ještě podívat? diky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 09. 09. 2013 11:07

nejde mi upravit příspěvek ještě chci podotknout že auto bylo u několika kutilu takže nevim co stim kdo dělal
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 10. 09. 2013 22:07

M40TURBO píše:nejde mi upravit příspěvek ještě chci podotknout že auto bylo u několika kutilu takže nevim co stim kdo dělal
motorova jednotka je nova nebo puvodni?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 11. 09. 2013 06:30

je druha stara to nepřežila.
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 11. 09. 2013 09:18

M40TURBO píše:je druha stara to nepřežila.
mohli by se vyjadrit zkusenejsi, ale napada mne, zda se nemusi sparovat jednotka se zbytkem auta
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 11. 09. 2013 11:04

tak problem asi vyřešen bylo rozhašene čerpadlo teď už ho jenom doladit na pořádek auto špatně startuje a má hodně tvrdy volnoběh zde je screen z inpy motor teplota 75 stupnu
http://m40turbo.rajce.idnes.cz/F#tds.jpg
co je špatně a s čím ještě pohnout a kam díky
edit je vidět že bylo pohnute i hlavou čerpadla žhavičky nové registr nyní bez závad
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Odpovědět