E34 a koroze
E34 a koroze
Zdravim,má E34 pozink karoserii? Zajímalo by mě jak sou na tom s korozí oproti E36? Moje bývalá E34 byla z roku 89 a krom růžku prahů na ní nebyl ani puchýřek... Když to srovnám s E36,tak nic moc....

BMW E34 540iA

Ciastocny pozink E34 ma, ale dost podstatne je aj z akeho obdobia je. do 89 sa pouzivali laky este bez vodnej bazy, neskor uz vodovky a ku koncu vyroby 95-96 sa este pouzivali plechy dost nevalnej kvality. A samozrejme velky podiel ma na tom starostlivost o auto. Jedna moja 535i (92') bola buchnuta na zadok a fusersky opravena, samozrejme na tych miestach statocne hnije, ale inac je to celkom ok az na tradicne miesta ako okolie viecka nadrze a spodky dveri, a to ma podla mna nalietanych o dost viac ako tachometrovych 235tkm, predtym nez sa dostala ku mne nic moc starostlivost jedno obdobie... Druha 535iA je uplny cukor, jedina hrdza je na spodku spolujazdcovych dveri pod tou listou, inac prahy, podlaha, vsetky lemy, pod naraznikmi, atd. uplne zdrave, toto auto ma serviskou dokazanych 240tkm, 17 rokov ho mal prvy majitel, potom chvilu dalsi jeden a nakoniec ja. Najhorsie kusky co som videl, co hnili na fakt neuveritelnych miestach boli najnovsie rocniky 95-96.
toto je jeden E34 540i touring 1995:

Co sa tyka E36, tak tam som videl uz aj auta co mali tak zozranu podlahu ze ju vlastne uz vobec nemali, posledna skusenost s jednym 93' 325i coupe co chcel kamos kupit tiez nic moc, ohnita komplet dookola stylom ze v strede blatniku prehnita diera, atd...
toto je jeden E34 540i touring 1995:

Co sa tyka E36, tak tam som videl uz aj auta co mali tak zozranu podlahu ze ju vlastne uz vobec nemali, posledna skusenost s jednym 93' 325i coupe co chcel kamos kupit tiez nic moc, ohnita komplet dookola stylom ze v strede blatniku prehnita diera, atd...
E30 325i
E34 535i
E34 535i
Mám E34 z 94 a totálně bez koroze. Jen levý zadní lem má bublinku. Auto je mazel. Navíc je čerstvě dotažený z Německa a navíc z oblasti, kde se moc nesolilo. Každopádně tady bude dělat impregnaci spodku a všech náchylných míst (je na to takovej sajrajt jako tekutá guma a fakt to pomáhá...
)
Co se týče pozinku, tak jsem kdysi zaslechl, že právě pozink od 92 byl. Jen ne na lemech. A to platí i pro předek. Takže tak

Co se týče pozinku, tak jsem kdysi zaslechl, že právě pozink od 92 byl. Jen ne na lemech. A to platí i pro předek. Takže tak

- MarfyE34
- Příspěvky: 1144
- Registrován: 01. 05. 2007 12:58
- Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)
Moje E34 je z roku 1991,má nalítáno 250tis snad poctivejch nevím, na první pohled vypadá bombově, ale třeba prahy v místech kam se má dávat origoš hever, jsou shnilé docela dost, pak růžky dveří na vnitřní straně a zadní dekl kufru nad spz ale podlaha a lemy blatníků vše ok. Takže to není tek hrozné ale ty místa na prahách mě fakt štvou originál hever můžu zahodit 

S tym poznikom je to tak ze ciastocny poznik (niekde mam aj zoznam dielov ktore sa zinkovali) mali vsetky E34 88-97 (ano, posledne 518iG touring sa vyrobili v prvych mesiacoch roku 1997, masova vyroba E34 touring skoncila koncom leta roku 1996), najvacsiu sancu byt bez uplne korozie maju modely z prvych rokov vyroby (do cca 90', odolnejsie laky na starej baze), ktore nemaju vela nabehane a bolo s nimi slusne zaobchadzane.
E30 325i
E34 535i
E34 535i