E34 a koroze

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Martin520
Příspěvky: 261
Registrován: 04. 01. 2008 17:19
Bydliště: Liberec

E34 a koroze

Příspěvek od Martin520 » 05. 01. 2009 13:57

Zdravim,má E34 pozink karoserii? Zajímalo by mě jak sou na tom s korozí oproti E36? Moje bývalá E34 byla z roku 89 a krom růžku prahů na ní nebyl ani puchýřek... Když to srovnám s E36,tak nic moc....
Obrázek
BMW E34 540iA :-)

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 05. 01. 2009 16:35

Ciastocny pozink E34 ma, ale dost podstatne je aj z akeho obdobia je. do 89 sa pouzivali laky este bez vodnej bazy, neskor uz vodovky a ku koncu vyroby 95-96 sa este pouzivali plechy dost nevalnej kvality. A samozrejme velky podiel ma na tom starostlivost o auto. Jedna moja 535i (92') bola buchnuta na zadok a fusersky opravena, samozrejme na tych miestach statocne hnije, ale inac je to celkom ok az na tradicne miesta ako okolie viecka nadrze a spodky dveri, a to ma podla mna nalietanych o dost viac ako tachometrovych 235tkm, predtym nez sa dostala ku mne nic moc starostlivost jedno obdobie... Druha 535iA je uplny cukor, jedina hrdza je na spodku spolujazdcovych dveri pod tou listou, inac prahy, podlaha, vsetky lemy, pod naraznikmi, atd. uplne zdrave, toto auto ma serviskou dokazanych 240tkm, 17 rokov ho mal prvy majitel, potom chvilu dalsi jeden a nakoniec ja. Najhorsie kusky co som videl, co hnili na fakt neuveritelnych miestach boli najnovsie rocniky 95-96.
toto je jeden E34 540i touring 1995:
Obrázek

Co sa tyka E36, tak tam som videl uz aj auta co mali tak zozranu podlahu ze ju vlastne uz vobec nemali, posledna skusenost s jednym 93' 325i coupe co chcel kamos kupit tiez nic moc, ohnita komplet dookola stylom ze v strede blatniku prehnita diera, atd...
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 05. 01. 2009 17:30

videl sem e38 ktera nemala prah, takze tak.

po tech letech je to stejne uz kus od kusu.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 05. 01. 2009 23:47

Fakt záleží na kusu. Přicházím do styku se třema E 34 '91, jedna je super, jedna na orajblování spodku obou zadních dveří, ale v poho. Třetí to samé na dveřích, plus zadní lemy a vrchy prahů a hrany haupny. Všechny maj prokazatelně natočíno od 190 do 220 000 km.

Serifus
Příspěvky: 518
Registrován: 11. 09. 2007 16:12

Příspěvek od Serifus » 20. 02. 2009 00:26

Mám E34 z 94 a totálně bez koroze. Jen levý zadní lem má bublinku. Auto je mazel. Navíc je čerstvě dotažený z Německa a navíc z oblasti, kde se moc nesolilo. Každopádně tady bude dělat impregnaci spodku a všech náchylných míst (je na to takovej sajrajt jako tekutá guma a fakt to pomáhá... :wink: )

Co se týče pozinku, tak jsem kdysi zaslechl, že právě pozink od 92 byl. Jen ne na lemech. A to platí i pro předek. Takže tak :wink:

Uživatelský avatar
MarfyE34
Příspěvky: 1144
Registrován: 01. 05. 2007 12:58
Bydliště: //MILOVICE und //MORDOR-Libeň :-)

Příspěvek od MarfyE34 » 20. 02. 2009 08:12

Moje E34 je z roku 1991,má nalítáno 250tis snad poctivejch nevím, na první pohled vypadá bombově, ale třeba prahy v místech kam se má dávat origoš hever, jsou shnilé docela dost, pak růžky dveří na vnitřní straně a zadní dekl kufru nad spz ale podlaha a lemy blatníků vše ok. Takže to není tek hrozné ale ty místa na prahách mě fakt štvou originál hever můžu zahodit :roll:
Má EX nejvíc nejlepší 34:
muj-milasek-e34-t46558.html
Obrázek

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 20. 02. 2009 13:02

S tym poznikom je to tak ze ciastocny poznik (niekde mam aj zoznam dielov ktore sa zinkovali) mali vsetky E34 88-97 (ano, posledne 518iG touring sa vyrobili v prvych mesiacoch roku 1997, masova vyroba E34 touring skoncila koncom leta roku 1996), najvacsiu sancu byt bez uplne korozie maju modely z prvych rokov vyroby (do cca 90', odolnejsie laky na starej baze), ktore nemaju vela nabehane a bolo s nimi slusne zaobchadzane.
E30 325i
E34 535i

Odpovědět