Stale mi sviti pred startovanim oranzova kontrolka se vstrik
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 12. 2008 17:40
- Bydliště: Krtely
Stale mi sviti pred startovanim oranzova kontrolka se vstrik
Zdravim vas lidi jsem tu novy mam takovej problem pri kazdem startovani 324td musim pockat az mi zhasne oranzova kontrolka se vstrikem kde mam hledat zavadu predem diky.
-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 12. 2008 17:40
- Bydliště: Krtely
Re: Stale mi sviti pred startovanim oranzova kontrolka se vs
je to normalni, dela mi to uplne stejne. Cekat nemusis az zhasne, ale ona sviti podobne dlouho jako kontrolka okruhu zhaveni (zeleny kruh se sipkou) tak te to muze zmast. Jinak je lepsi pockat pred startovani az temer kontrolka okruhu zhaveni zhasne (i za tepla), protoze zhavivi rele jeste "dozhavuje" a motor lepe chyta.Tomas Martinek píše:Zdravim vas lidi jsem tu novy mam takovej problem pri kazdem startovani 324td musim pockat az mi zhasne oranzova kontrolka se vstrikem kde mam hledat zavadu predem diky.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Re: Stale mi sviti pred startovanim oranzova kontrolka se vs
Přesně tak. Pokud svítí zeléná kontrolka ze šipkou, tak to znamená, že motor je už možno natočit, ale lepší je startovat hned po tom, jak tato kontrolka zhasne z toho důvodu jak píše VašíkVasa píše:
je to normalni, dela mi to uplne stejne. Cekat nemusis az zhasne, ale ona sviti podobne dlouho jako kontrolka okruhu zhaveni (zeleny kruh se sipkou) tak te to muze zmast. Jinak je lepsi pockat pred startovani az temer kontrolka okruhu zhaveni zhasne (i za tepla), protoze zhavivi rele jeste "dozhavuje" a motor lepe chyta.

No smoke, no fun...


-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 12. 2008 17:40
- Bydliště: Krtely
Mám taky ten samý "problém" na dárcovi. Dycky když za studena na sídlišti u nás startuju, tak je zadýmená celá ulice a chvilku čekám, než se chytí 6. válec
Podle mně buď jeden ze žhavičů blbě žhaví (na druhé 524 mně to dělalo taky, tak jsem vyměnil komplet žhaviče a pak chytal na škaredý pohled a na všech 6 válců
), nebo je taky možné, že Ti padá nafta a tím pádem Ti to právě způsobí ten nerovnoměrný chod. Ale Já osobně bych šel po těch svíčkách.
Jo a kdyžtak zkus ráno nažhavit dvakrát
A ještě jedna věc - jakmile Ti to za studena nažhaví, tak se ti hned po tom žhavení rozsvítí ta zelená kontrolka ze šipkou? Jestli ne, tak to by mělo znamenat chybu žhavení a to je s největší pravděpodobností právě některý ze žhavičů v prdeli.

Podle mně buď jeden ze žhavičů blbě žhaví (na druhé 524 mně to dělalo taky, tak jsem vyměnil komplet žhaviče a pak chytal na škaredý pohled a na všech 6 válců

Jo a kdyžtak zkus ráno nažhavit dvakrát

A ještě jedna věc - jakmile Ti to za studena nažhaví, tak se ti hned po tom žhavení rozsvítí ta zelená kontrolka ze šipkou? Jestli ne, tak to by mělo znamenat chybu žhavení a to je s největší pravděpodobností právě některý ze žhavičů v prdeli.
Naposledy upravil(a) Míšánek dne 12. 12. 2008 19:09, celkem upraveno 1 x.
No smoke, no fun...


-
- Příspěvky: 4
- Registrován: 11. 12. 2008 17:40
- Bydliště: Krtely
pamatujes si dobre - 12cka. Hlavne to chce mi neskutecnou trpelivost. sadu ruznych klicu velikosti 12 a celkem hbite prsty.Míšánek píše:No na 324D to bude asi fakt porod vzhledem k tomu sání...![]()
Na TD to jakžtakž de v pohodě, ale základ je mít ten dlouhý ořech, velikost tuším 12"? Nepamatuju si přesně
tohle se genium v BMW moc nepovedlo

90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Jak ti psal Míšánek .... rozsvítí se ti po kontrolce žhavení zelená kontrolka? Jestli ne, tak nemá cenu dvakrát žhavit, stejně to bude kuckat, protože budeš mít špatnou minimálně jednu žhavičku.Tomas Martinek píše:Tak tedy zatim dekuji a rano skusim dvakrat nazhavit snad to pomuze a zitra se ozvu jak jsem dopad stejne toho mam vice co portebuji poladit smad mi poradite mate asi vice skusenosti .
U 324d jsem měnil žhavičky i bez vyndavání sání, byl to porod, ale šlo to. U 324td je to hračka.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
no mně osobně nejvíc sralo to, že jak tam nazpátek dáváš ty očka, ke kterým jsou ty dráty a nakonec tam dáváš tu matičku a šroubuješ to de facto ke žhaviči, tak je docela oser to očko nějak držet, aby se to neprotočilo zároveň s matkou a buď neurvalo z drátu anebo se nedotýkalo blokuVasa píše:pamatujes si dobre - 12cka. Hlavne to chce mi neskutecnou trpelivost. sadu ruznych klicu velikosti 12 a celkem hbite prsty.Míšánek píše:No na 324D to bude asi fakt porod vzhledem k tomu sání...![]()
Na TD to jakžtakž de v pohodě, ale základ je mít ten dlouhý ořech, velikost tuším 12"? Nepamatuju si přesně
tohle se genium v BMW moc nepovedlo

To wili: Takže říkáš pro jistotu to vždy polít octem? To slyším poprvé...
No smoke, no fun...


Míšánek píše:no mně osobně nejvíc sralo to, že jak tam nazpátek dáváš ty očka, ke kterým jsou ty dráty a nakonec tam dáváš tu matičku a šroubuješ to de facto ke žhaviči, tak je docela oser to očko nějak držet, aby se to neprotočilo zároveň s matkou a buď neurvalo z drátu anebo se nedotýkalo blokuVasa píše:pamatujes si dobre - 12cka. Hlavne to chce mi neskutecnou trpelivost. sadu ruznych klicu velikosti 12 a celkem hbite prsty.Míšánek píše:No na 324D to bude asi fakt porod vzhledem k tomu sání...![]()
Na TD to jakžtakž de v pohodě, ale základ je mít ten dlouhý ořech, velikost tuším 12"? Nepamatuju si přesně
tohle se genium v BMW moc nepovedlo![]()
To wili: Takže říkáš pro jistotu to vždy polít octem? To slyším poprvé...
Tak tak,osvědčilo se mi to na pár vstřicích ,který teda opravdu nešly.Ale nesmí se předtím použít něco mastného,pak se špatně chytá.
Zalil jsem to přes noc a pomohlo mi to.
Ale je fakt,že u těch zhaviček to je na hovno v tom,že jsou vodorovně,tudíž tam to jentak nezateče.
D a TD je hlava stejna, takze pozice zhavicek taky.Míšánek píše:Nevim jak na D ale na TD semně zdá že jsou ze šikma. Každopádně s nima jsem neměl problem, ale teď budu něco dělat se vstřikama a jak jsem řekl, toto jsem ještě neslyšel tak se hodí každá rada, protože mně pár lidí už před tím varovalo![]()
Dík
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520