nestartuje 325i
nestartuje 325i
ahoj mam takovej prob... bmw 325i kat, vsecko dela co ma,akorat nechytne... protoze svicky sou suchy.zkousel sem napajeci rele RJ,zda se ok,pac kdyz ho vyndam,nedeje se nic,(nebzuci nic v motoru ani RJ ),zkousel sem asi 10rj naky 2.5 a vetsinou z 2.0l a zadna zmena... proste nejde signal z rj do vstriku... nebo neco cim by to slo testnout... na foru sem prohledal asi 200stranek a vetsinou byly svicky mokry...takze nak krpa v zapalovani,ale me to jiskru hazi normos... jo a taky blika CHECK.... dik za kazdou radu
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
no jedine no...ja to karu prives z DE.s to, ze ko benz.cerpadlo..to sem vymenil...a nic... nemuze to bejt treba taky nakej ten ventil studenoh startu...nebo tak neco ?..koukal sem na schema rj a de to do rampy z pinu 15,16 tusim... ale aby slo zmerit,tak bych ji musel rozebrat.. a do toho se mi moc teda nechce
Tak že svíčky jsou suché Idea - jj suchy
bílé relátko spíná Question - bily nevim,zkousel sem cerny co ma bejt na rj
...bily zkusim
zkusil bych zkontrolovat kulatý konektor od vstřiků bývá pod sáním -- jj zaspamoval sem par lidi jako max-max.. a ten taky radi at na nej mrnku...takze to udelam hned zejtra jak to bude videt.. prej je to blbe pristupny..ale musim to nekde najit
Jiskru to hází Question - jj jiskru dava jako svine,sem blbej to sem zkusil jako prvni a zapomnel to sem napsat,sry
_________________
bílé relátko spíná Question - bily nevim,zkousel sem cerny co ma bejt na rj
...bily zkusim
zkusil bych zkontrolovat kulatý konektor od vstřiků bývá pod sáním -- jj zaspamoval sem par lidi jako max-max.. a ten taky radi at na nej mrnku...takze to udelam hned zejtra jak to bude videt.. prej je to blbe pristupny..ale musim to nekde najit

Jiskru to hází Question - jj jiskru dava jako svine,sem blbej to sem zkusil jako prvni a zapomnel to sem napsat,sry
_________________
jinac kdyby resil nekdo neco podobnyho,tak sem nasel nejadekvatenjsi stranku tady m20-htp-t63949,highlight,kulat%FD+konek ... ik%F9.html
tak sem jeste promeroval ty vstriky led metodou (pripajet sem k ledce odpor 1kohm,spina to - ) a ledka normos blika.. zkousel se na valci 5 a i 2.. abych zkusil obe rady,ted aspon myslim ze to je 1 3 5 , 2 4 6.. jeste se raci kouknu na navod znova...a kdyztak poradne prohlidnu znova tu vstrikovaci rampu,jestli tam de benal... jinac ta kara stoji uz nakej mesic..nekdy mi rikal neco o zvodnatelym benalu...co si o tom myslite ? ( i kdyz sem svicky vytahoval a dycky byly suchy..tak sem tohle zatim neresil ) jinac je tam asi 15l nebo tak nejak
j ted sem to pro jistotu jeste zkusil,rampa je pod tlakem... staci jenom povolit sponu a troskui s tim zakvedlat.. a hned to zacne strikat,ani nemusim sundavat...takze podle myho benalu je tam habadej... co ta vaha vzduchu (ma popraskanou tu gumu co vede do sani.... vim ze je to spatny..ale kamos kdyz to mel,tak to aspon chytlo... )
- Dolfa 325i
- Příspěvky: 372
- Registrován: 12. 11. 2005 11:33
- Bydliště: Blansko
I bez váhy vzduchu ti to chytne, ale jet se s tím nedá... Váhou to nebude myslím... Chlape zkus si poslechnout to čerpadlo jestli opravdu bzučí.. stačí jen oddělat zadní sicnu a dat ucho nad dekl na pravé straně a startovat... se mi to pořád nějak nezdá s tím benzínem... (když mi odešlo čerpadlo, tak jsem taky zkoušel startovat atd..čerpadlo nešlo...a když jsem to rozdělával tak jsem myslel že už nemůže byt tlak v liště vstřiků, ale stejnak to pořád pěkně cákalo když jsem odpojil hadičky od vstřiků)... Dále jak už tady psali kolegové, tak ten kulatej konektor pod parohama...je tam zasraný přístup, ale na výběr nemáš...
Jinak s tou popraskanou hadicí od sání, sežeň si rovnou novou...origo stojí něco kolem 600...
Edit: ještě mne napadlo..co kuny? Neřádily ti tam? Jestli to máš někde okousaný či jestli to tam máš dosraný od těch fen... může byt překousaný nějaký kábl..nebyl by jsi první ani poslední...
Jinak s tou popraskanou hadicí od sání, sežeň si rovnou novou...origo stojí něco kolem 600...
Edit: ještě mne napadlo..co kuny? Neřádily ti tam? Jestli to máš někde okousaný či jestli to tam máš dosraný od těch fen... může byt překousaný nějaký kábl..nebyl by jsi první ani poslední...
no jak rikam,,, lista je pod tlakem,tak pochybuju ze cerpadlo cerpa malo... je to prej cerpadlo z 1.8 m40,ale prej to ma tlaky stejny.... me se zda prave divny.ze by byly zalepeny vsechny striky... ze by to ani neblaflo... pak me jeste napadlo co vstrik studenyho startu...ten sem meril a nic nedelal,teda pokad to byl on ( pod sanim je 3pin a 2pinovej kontetkor.tak sem zkousel ten 2 pinovej a nic ) tim by to nemohlo bejt ? .... kuny nevim no.. nikde sem nic nevidel a me to stoji v garazi skoro v centru u rodinnyho baraku... jinac zatim teda diky vsem za rady
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
to pod sanim neni studenej start, to 325i nema vubec... to cos zkosuel je jen ventil od nadoby s aktivnim uhlim, to by maximalne delalo chudou smes kdyby byl na prd....teepee píše:no jak rikam,,, lista je pod tlakem,tak pochybuju ze cerpadlo cerpa malo... je to prej cerpadlo z 1.8 m40,ale prej to ma tlaky stejny.... me se zda prave divny.ze by byly zalepeny vsechny striky... ze by to ani neblaflo... pak me jeste napadlo co vstrik studenyho startu...ten sem meril a nic nedelal,teda pokad to byl on ( pod sanim je 3pin a 2pinovej kontetkor.tak sem zkousel ten 2 pinovej a nic ) tim by to nemohlo bejt ? .... kuny nevim no.. nikde sem nic nevidel a me to stoji v garazi skoro v centru u rodinnyho baraku... jinac zatim teda diky vsem za rady
jak dlouho to stoji bez startu? kolik let?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220