Vačka M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
HanyBany
Příspěvky: 15
Registrován: 23. 02. 2008 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Vačka M40

Příspěvek od HanyBany » 09. 11. 2008 14:38

Prosím o radu ohledně nastavení vačky na 318i M40. Kliku mám zaeretovanou a potřebuju srovnat vačku. Mají směřovat výčnělky na vačce směrem nahoru na 1. válci od předu, nebo na čtvrtém? Jde totiž zajistit v obou případech. Díky

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 09. 11. 2008 15:00

prvni valec musi byt samozrejme vackama nahoru...to je preci zaklad ne?

kazdopadne vacka ma na strane u simeringu takovej ctyrhranej tvar...ten ctyrhran musi bejt vodorovne s dosedaci plochou pro ventyldekl...rozvodovej remeń se dopina tim ze povolis rozvodovou remenic na vacce a dotocis ji prot smeru hodin...zatimco vacka stoji jak jsem popsal...origo na to existuje pripravek...preklad

remenice n vacce nema stalo polohu ale je utazena v konusu tim torxem cili s ni jde otocit ne jako napr. u m20 kde je aretacni kolicek a poloha stala...kdyz to tou remenici nedopnes nikdy to nepobezi ani nepojede tak jak ma...udelej to ikdyz se ti bude zdat ze to neni potreba...ver :wink:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

HanyBany
Příspěvky: 15
Registrován: 23. 02. 2008 12:23
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od HanyBany » 09. 11. 2008 20:49

Díky udělám dle pokynů!

Odpovědět