"VELKÝ BC"

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 20. 11. 2010 15:26

Cau mam velky BC i se stekrem na 1,8 M40 bohuzel bez packy,relei box a kabaleze,

Potreboval bych jestli nekdo nema naky schamatko na zapojeni kabelaz kterou bych si vytvoril sam.Tzn. potreboval bych z BC zapojeni jednotlivych pinu kam vedou.Ma nekdo neco?
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 20. 11. 2010 16:24

DVoriDK píše:Cau mam velky BC i se stekrem na 1,8 M40 bohuzel bez packy,relei box a kabaleze,

Potreboval bych jestli nekdo nema naky schamatko na zapojeni kabelaz kterou bych si vytvoril sam.Tzn. potreboval bych z BC zapojeni jednotlivych pinu kam vedou.Ma nekdo neco?
co takhle zkusit navstivit www.e30.cz sekci technika?

neumim si predstavit jak doma vyrobis relais box a teplomer,o konektorech specifickeho tvaru ani nemluvim.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 21. 11. 2010 00:01

Tak uz to mam zapojene bez relei boxu.Mel sem v aute uz Male BC takze se pouzilo i neco z nej konektor sem si sehnal a stacilo jen zalovit na netu po zapojeni pinu z budiku a BC a vse slape jak ma 8)
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 11. 2010 00:33

Když už to bylo exhumováno, mám následující dotaz...

U BC II mi funguje vše, krom dojezdu - pakliže se mi ale rozsvítí hladový oko na palivoměru, dojezd začne fungovat na hodnotě kolem 60 km a velice spolehlivě měří až do ----... I když natankuju jakýkoliv množství paliva, na dojezdu se hodnota zvedne na cca 60 km a změní se opět až když se rozsvítí hladové oko. Jinak se s ní nic neděje.

Dá se to nějak řešit? V čem je problém? Díky... :wink:
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2010 03:59

Chvalda 318iS píše:Když už to bylo exhumováno, mám následující dotaz...

U BC II mi funguje vše, krom dojezdu - pakliže se mi ale rozsvítí hladový oko na palivoměru, dojezd začne fungovat na hodnotě kolem 60 km a velice spolehlivě měří až do ----... I když natankuju jakýkoliv množství paliva, na dojezdu se hodnota zvedne na cca 60 km a změní se opět až když se rozsvítí hladové oko. Jinak se s ní nic neděje.

Dá se to nějak řešit? V čem je problém? Díky... :wink:
nastav typ na konzole dle tabulky z e30.cz
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 21. 11. 2010 09:08

kde tu tabulku sezenu nemuzu ji tu najit
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 21. 11. 2010 09:17


Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 21. 11. 2010 09:34

jeste dotaz podle ktere te tabulky se ta konzole nastavuje a hlavne jak?
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 11. 2010 12:04

Díky Maxi... V těch tabuklách se dvakrát dobře nevyznám, je na to nějakej speciální postup?
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 21. 11. 2010 12:12

Chvalda 318iS píše:Díky Maxi... V těch tabuklách se dvakrát dobře nevyznám, je na to nějakej speciální postup?
specialnim plochym sroubovakem otacis trimr v konzole v leve casti a nastavis specialni jedinecnej kod-typ pro danej typ motoru... :wink:
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Chvalda 318iS
člen E30.cz
Příspěvky: 3731
Registrován: 28. 06. 2005 09:53
Bydliště: Poděbrady

Příspěvek od Chvalda 318iS » 21. 11. 2010 12:42

Ok, jedná o položku Einspritzkennlinie v tabulce? Tzn. na předku displeje natočit tím "potenciometrem" číslo 3,48 (stecker 4,1)?
Obrázek
Za jedenácté: Nebudeš jiného vozu než BMW říditi...
BMW 318iS Dinan, BMW 323i TC Baur

Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 21. 11. 2010 13:01

Takze ja kdyz mam 1,8 M40 tak musim natocit pontenciometrem 2,84?
Pokud to teda dobre chapu.

Ale nechapu jedinou vec me ten dojezd zase ukazuje porad pres 600km a vyvolanim paliva v nadrzi mi ukazuje 51L pritom tam mam tak 15l.Nevite cim to je?
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 26. 11. 2010 17:02

E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 20. 08. 2011 09:20

Trošku to tu oživim a položim pár dotazů :

Včera jsem naistaloval skoro kompletní sadu BCII do auta, kde byly analog hodiny (nejprve) potom BCI.

Instalace je víceméně jednoduchá až mě to překvapilo. Instalovala se řj bc (code), páčka a kabeláž (gong, čidlo) + příprava na spínač kapoty a houkačku.

1, jaký je rozdíl mezi jednotlivými štekry? Resp. jaké údaje jsou v nich uloženy. Mám m20b25 a štekr z ety, po projetí se zdá, že neukazuj úplný kraviny (spotřeba 10-11l v klidu).

2, u zeleného konektoru do displeje je ještě jeden (tuším žluto hnědý) jedno pinový konektor. Nevím k čemu to je...

3, Jak rozchodím funkci Code ? Resp. co musím udělat pro aby se musel zadávat kod před startem, jestli to teda takhle vůbec funguje.

Dnes provedu výměnu "light bar" pro podsvětlení displeje za LED (nesvítí totiž vůbec). Tak poté přiložim foto jak to vypadá...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Stany
Příspěvky: 3989
Registrován: 10. 02. 2004 21:42
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od Stany » 20. 08. 2011 17:10

Musíš vypnout motor na první polohu,zmáčknout CODE,vyťukat čtyřmístné číslo a vypnout klíček.Je za blokováno :wink:
Odblokování:
Po otočení klíčku do první polohy zazní gong a na displeji BC bliká CODE po zadání správného kódu normálně na startuješ.
Po zadání 3x špatně nebo 3xneůspěšní start začne auto troubit.
Pokud ti funkce z nějakého důvodu nefunguje máš to špatně zapojené hlavně jeden dvou konektor se Zelenými dráty.

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 21. 08. 2011 09:23

Paráda, moc díky Stany, dnes to hnedka zkusim... :wink:

Jinak včera jsem udělal nové podsvětlení displeje...

starý "light bar" vyndat ven, koupit 2x žlutou diodu za 4,5kč + odpor 300mA. Práce na 15min a za 15kč. Displej svítí krásně jako nový a doufám, že už napořád :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 21. 08. 2011 11:14

Zavarenec píše:1, jaký je rozdíl mezi jednotlivými štekry? Resp. jaké údaje jsou v nich uloženy. Mám m20b25 a štekr z ety, po projetí se zdá, že neukazuj úplný kraviny (spotřeba 10-11l v klidu).
Ve "stekru" jsou ulozeny "podklady" pro vypocet prumerne spotreby. Prave ty co jsou v te "neprehledne" tabulce. Pokud mas stekr pro ETU tak je celkem zrejme, ze to nebude ukazovat uplne kraviny. Proc by taky melo kdyz ty motory jsou prakticky totozne.
Zavarenec píše:2, u zeleného konektoru do displeje je ještě jeden (tuším žluto hnědý) jedno pinový konektor. Nevím k čemu to je...
zluty jednopinovy nezapojeny konektor je pro ovladani nezavisleho topeni. Ale je tez potreba mit k tomu i verzi BCII ktery v uprave pro ovladani "webasta" ma misto funkce stopek prave timer pro nastaveni zapnuti/vypnuti.
Zavarenec píše:3, Jak rozchodím funkci Code ? Resp. co musím udělat pro aby se musel zadávat kod před startem, jestli to teda takhle vůbec funguje.
to uz jsi se dozvedel od Stanyho jak to pouzit. Pouze upozornuji, ze k deaktivaci funkce bez znalosti kodu staci odpojit baterii a nebo odpojit relebox. Takze funkce CODE je spis masirka nez cokoliv jineho.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Příspěvek od Zavarenec » 21. 08. 2011 11:25

Vaso super. Naproto smekám a děkuji. (Stanymu taky, odpoledne to vyzkoušim) :wink:

EDIT: Tak jsem zkusil funkci code, funguje je to....je to hrozná blbost :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
DVoriDK
Příspěvky: 313
Registrován: 29. 07. 2007 14:08
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od DVoriDK » 18. 04. 2012 11:33

Cau vymenil sem kabelaz k bc za origo a neukazuje mi dojezd, zacne ukazovat az kdyz se rozne rezerva,jinak at mam treba 20l v nadrzi ukazuje porad dojezd 36km
Nevite nekdo cim to muze byt ?
BMW E30 320i Ex
BMW E39 528i Ex
BMW E36 325i Touring Ex
BMW E46 323i Ex
BMW E30 318is Coupe Ex
BMW E46 330dA TouringEx
BMW E36 328i Coupe

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 18. 04. 2012 22:49

DVoriDK píše:Cau vymenil sem kabelaz k bc za origo a neukazuje mi dojezd, zacne ukazovat az kdyz se rozne rezerva,jinak at mam treba 20l v nadrzi ukazuje porad dojezd 36km
Nevite nekdo cim to muze byt ?
spatnej konektor (zlutej) na budikach bych koukal jako prvni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět