"VELKÝ BC"
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
"VELKÝ BC"
čau,
chci do mojeho sedánka nacpat malý BC...mám tam analogový hodiny...social edition
pujde to tam vůbec???
hledám už dobrou půl hodinku a furt nic co by napomohlo....
dík za rady
(jo a fakt hledám a furt nic tak na mě neřvěte že to tu je všude...já nic nenašel )
chci do mojeho sedánka nacpat malý BC...mám tam analogový hodiny...social edition
pujde to tam vůbec???
hledám už dobrou půl hodinku a furt nic co by napomohlo....
dík za rady
(jo a fakt hledám a furt nic tak na mě neřvěte že to tu je všude...já nic nenašel )
Naposledy upravil(a) Kuba318ie30 dne 11. 11. 2008 13:47, celkem upraveno 1 x.
Jeziskovi klidne napis - to financne utahne. Lze to sehnat mezi 500 - 1200 podle kompletnosti a typu "obchodnika"
kompletni set obsahuje:
- zobrazovaci jednotku (misto hodin)
- kabelaz propojujici jednotku, pristrojovku, gong a cidlo teploty
- gong (4 pinovy)
- kabelaz z kabiny do motoroveho prostoru k cidlu teploty
- cidlo teploty (u plasta v levem nafuku k brzdam, u chroma v predni pastu pod celem)
Aby to ukazovalo cas tak staci kabelaz a jednotka, bez gongu to taky jede a teplotni cidlo lze nahradit termistorem za par korun. Takze kdyz mas jednotku, kabelaz k pristrojovce a gong tak zbytek uz dodelaz doma v nejhorsim. Pozor, pomerne casto odchazi u jednotky LCD display a opravit to nelze, pouze vymena a sehnat se neda.
kompletni set obsahuje:
- zobrazovaci jednotku (misto hodin)
- kabelaz propojujici jednotku, pristrojovku, gong a cidlo teploty
- gong (4 pinovy)
- kabelaz z kabiny do motoroveho prostoru k cidlu teploty
- cidlo teploty (u plasta v levem nafuku k brzdam, u chroma v predni pastu pod celem)
Aby to ukazovalo cas tak staci kabelaz a jednotka, bez gongu to taky jede a teplotni cidlo lze nahradit termistorem za par korun. Takze kdyz mas jednotku, kabelaz k pristrojovce a gong tak zbytek uz dodelaz doma v nejhorsim. Pozor, pomerne casto odchazi u jednotky LCD display a opravit to nelze, pouze vymena a sehnat se neda.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
super děkuju za info...Vasa píše:Jeziskovi klidne napis - to financne utahne. Lze to sehnat mezi 500 - 1200 podle kompletnosti a typu "obchodnika"
kompletni set obsahuje:
- zobrazovaci jednotku (misto hodin)
- kabelaz propojujici jednotku, pristrojovku, gong a cidlo teploty
- gong (4 pinovy)
- kabelaz z kabiny do motoroveho prostoru k cidlu teploty
- cidlo teploty (u plasta v levem nafuku k brzdam, u chroma v predni pastu pod celem)
Aby to ukazovalo cas tak staci kabelaz a jednotka, bez gongu to taky jede a teplotni cidlo lze nahradit termistorem za par korun. Takze kdyz mas jednotku, kabelaz k pristrojovce a gong tak zbytek uz dodelaz doma v nejhorsim. Pozor, pomerne casto odchazi u jednotky LCD display a opravit to nelze, pouze vymena a sehnat se neda.
já mám plasta rok 87 tam to bude už asi v tom náfuku k brzdám....
no teď už jen nějaký sehnat...dobírkou asi nebrat co? aby mi nepřišel vyteklej display
sezen si display nebo jednotku BC - zbytek uz nejak poskladame.Kuba318ie30 píše:t...dobírkou asi nebrat co? aby mi nepřišel vyteklej display
na dobirku to neni problem, zalezi s kym jednas. Vytekly LCD poznas snadno - v miste kde je problem je znatelne svetlejsi - temer oranzovy.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
predpokladam, ze to nebudes kupovat od pochybneho obcana z divnozeme tak snad by rekl, ze je na LCD problem Nebo foto.Kuba318ie30 píše:
no ale právě že když si to nechám poslat na dobírku tak je problém to že to dopředu nevidim...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Já bych si dovolil přifařit se s dotazem, doufám, že to nevadí. Ten zobrazovací klumprcajk, prostě a krabička s displayem, co je v palubce, je zaměnitelnej mezi všema motorizacema? Já u svýho mám display vyteklej, sice jen trochu, ale na hodinách nejdou přečíst minuty, tak bych to rád nějak opravil ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
-
- sponzor E30.cz
- Příspěvky: 1852
- Registrován: 18. 09. 2007 21:18
- Bydliště: někde mezi Č.Těšínem a Třincem
malej bc ano,ten je všude stejnejGabo píše:Já bych si dovolil přifařit se s dotazem, doufám, že to nevadí. Ten zobrazovací klumprcajk, prostě a krabička s displayem, co je v palubce, je zaměnitelnej mezi všema motorizacema? Já u svýho mám display vyteklej, sice jen trochu, ale na hodinách nejdou přečíst minuty, tak bych to rád nějak opravil ...
vzadu na něm jde přepnout jen formát času 12/24 a stupně/farenheity
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
jakej je vůbec rozdíl mezi malym a velkym BC?
mam totiz tuseni ze tady celou dobu melu o malym BC ale ve skutecnosti myslim velkej...(vzdycky jsem totiz myslel ze velkej BC je ten pocitac u zpetnyho zrcadla...)
a kdyz tak ted koukam tady po foru tak se to zacina vybarvovat, ze jsem uplne tupej a ani nevim o cem tady vlastne pisu...
kdyby nekdo mel foto tak budu rad...
nikdy jsem totiz v aute s velkym BC asi ani neseděl...
mam totiz tuseni ze tady celou dobu melu o malym BC ale ve skutecnosti myslim velkej...(vzdycky jsem totiz myslel ze velkej BC je ten pocitac u zpetnyho zrcadla...)
a kdyz tak ted koukam tady po foru tak se to zacina vybarvovat, ze jsem uplne tupej a ani nevim o cem tady vlastne pisu...
kdyby nekdo mel foto tak budu rad...
nikdy jsem totiz v aute s velkym BC asi ani neseděl...
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
s montazi velkyho bc nemam zkusenosti, ale urcite tam je jinej kabelovej svazek + dalsich x cidel..
TADY JICH JE PAR NA PRODEJ
TADY JICH JE PAR NA PRODEJ
- Kuba318ie30
- Příspěvky: 1602
- Registrován: 17. 08. 2007 07:56
- Bydliště: Roudnice nad Labem
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-13-B ... ccessories
tady to je údajně i na 318 od roku 198x??? ale jinak tam sou samý na 325i / ix atd...
tady to je údajně i na 318 od roku 198x??? ale jinak tam sou samý na 325i / ix atd...
Tady Steny daval kdysi schema: velke-bc-t24939,highlight,board+computer.html
Kuba318ie30 píše:díky...tak je to přesně jak píšu...celou dobu mám na mysli velký BC...
jak je to s montáží do e30 318i rok 87, ve kterym je jen analog.budík??
+ jak je to cenově, má ho někdo na prodej??
Chlapi jedni "mizerni"..., je tady toho na foru hafo.
Strucne:
1, ano Kubo, mas na mysli "velky" BC nebo taky "BC II", tez take v US oznacovany jako "13 button OBC"(podle poctu tlacitek)
2, bezne funkce:
- hodiny
- datum
- prumerna rychlost
- prumerna spotreba
- rychlostni limit
- dojezd (v zavislosti na prum. spotrebe)
- stopky (u nekterych verzi ovladani nezavisleho topeni)
- venkovni teplota
- CODE (neco jako imobilizer po zadani kodu)
skryte funkce:
- zbyvajici mnozstvi paliva v nadrzi po zmacknuti tlacitek "1000" a "1"
- tech funkci je asi vic, ale z hlavy si to nepamatuji (lze najit na netu)
2, montaz je mozna do jakekoliv E30, pouze u verzi bez DME a DDE (karburatorove verze, asi i Jetronic a 324d s mech. cerpadlem) to nebude pocitat prumernou spotrebu a dojezd. Nema z ceho ziskat data pro vypocet
3, plny set by mel obsahovat:
- jednotku BC
- kabelovy svazek "A" spojujici BC jednotku, pristrojovku, rele box, gong a packu
- kabelovy svazek "B" spojujici teplotni cidlo, spinac otevreni kapoty, sirenu CODE alarmu se svazkem "A"
- teplotni cidlo
- spinac otevreni kapoty
- sirena CODE alarmu
- rele box (pro funkci CODE)
- gong (3 pinovy)
- packa blinkru s funkci prepinani "BC"
4, BC II ma vzadu vymeny "kodovaci" clen podle typu motoru a velikosti palivove nadrze (pro spravnou funkci prumerne spotreby a vypoctu dojezdu)
5, pri vymene za hodiny nebo BC I (tzv.ATA) nestaci pouha zamena v uchycovacim ramecku, ale potreba demontaz panelu topeni a vymena ramecku hodin/BC I za jednotku BC II
6, malokdy se sezene kompletni sada (viz.vyse), temer vzdy neco chybi, ale k zakladni funkci "de-facto" staci jednotka BC II + kabelaz "A". Jednotka je napajena z pristrojovky. Relebox je napajen z SA konektoru
Kdyz tak mne jeste nekdo doplnte.
Naposledy upravil(a) Vasa dne 11. 11. 2008 19:33, celkem upraveno 1 x.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
samozrejme mas pravdu, jak pisi bez diakritiky tak to obcas nevyzni tak jak ma. Uz je to opraveno za jiny vyraz.stanco1 píše:Tou demontazou topeni si asi myslel panel ovladania, ci?
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm