Kuba318ie30 píše:díky...tak je to přesně jak píšu...celou dobu mám na mysli velký BC...
jak je to s montáží do e30 318i rok 87, ve kterym je jen analog.budík??
+ jak je to cenově, má ho někdo na prodej??
Chlapi jedni "mizerni"..., je tady toho na foru hafo.
Strucne:
1, ano Kubo, mas na mysli "velky" BC nebo taky "BC II", tez take v US oznacovany jako "13 button OBC"(podle poctu tlacitek)
2, bezne funkce:
- hodiny
- datum
- prumerna rychlost
- prumerna spotreba
- rychlostni limit
- dojezd (v zavislosti na prum. spotrebe)
- stopky (u nekterych verzi ovladani nezavisleho topeni)
- venkovni teplota
- CODE (neco jako imobilizer po zadani kodu)
skryte funkce:
- zbyvajici mnozstvi paliva v nadrzi po zmacknuti tlacitek "1000" a "1"
- tech funkci je asi vic, ale z hlavy si to nepamatuji (lze najit na netu)
2, montaz je mozna do jakekoliv E30, pouze u verzi bez DME a DDE (karburatorove verze, asi i Jetronic a 324d s mech. cerpadlem) to nebude pocitat prumernou spotrebu a dojezd. Nema z ceho ziskat data pro vypocet
3, plny set by mel obsahovat:
- jednotku BC
- kabelovy svazek "A" spojujici BC jednotku, pristrojovku, rele box, gong a packu
- kabelovy svazek "B" spojujici teplotni cidlo, spinac otevreni kapoty, sirenu CODE alarmu se svazkem "A"
- teplotni cidlo
- spinac otevreni kapoty
- sirena CODE alarmu
- rele box (pro funkci CODE)
- gong (3 pinovy)
- packa blinkru s funkci prepinani "BC"
4, BC II ma vzadu vymeny "kodovaci" clen podle typu motoru a velikosti palivove nadrze (pro spravnou funkci prumerne spotreby a vypoctu dojezdu)
5, pri vymene za hodiny nebo BC I (tzv.ATA) nestaci pouha zamena v uchycovacim ramecku, ale potreba demontaz panelu topeni a vymena ramecku hodin/BC I za jednotku BC II
6, malokdy se sezene kompletni sada (viz.vyse), temer vzdy neco chybi, ale k zakladni funkci "de-facto" staci jednotka BC II + kabelaz "A". Jednotka je napajena z pristrojovky. Relebox je napajen z SA konektoru
Kdyz tak mne jeste nekdo doplnte.