Jak ošetřit nápravy ramena a tak???

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
I C K X
Příspěvky: 23
Registrován: 11. 08. 2008 16:47

Jak ošetřit nápravy ramena a tak???

Příspěvek od I C K X » 23. 08. 2008 18:07

Cau chalpi chci se zeptat planuju go naprav a premislim jak je pak osetrit .Nejlepsi by asi bylo je nechat opiskovat a nasledne nechat nastrikat praskovou barvou.komaxit co vy na to??dekuji za vsechny odpovedi a napady

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 23. 08. 2008 18:54

Komaxit bych nedával. Já používám Alkyton, a jsem spokojenej
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Re: Jak ošetřit nápravy ramena a tak???

Příspěvek od Flip » 23. 08. 2008 18:55

I C K X píše:Cau chalpi chci se zeptat planuju go naprav a premislim jak je pak osetrit .Nejlepsi by asi bylo je nechat opiskovat a nasledne nechat nastrikat praskovou barvou.komaxit co vy na to??dekuji za vsechny odpovedi a napady
Mrkni se třeba do klubovejch aut na Mackův touring.. nebo ho kontaktuj.. :wink:

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 23. 08. 2008 19:21

Alkyton
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 23. 08. 2008 20:01

co mate proti praskovejm barvam? (nezastavam se jich ani nechci rozpoutat flame, jen me zajima alkyton vs. praskova barva...)
736 129 249

Uživatelský avatar
Flip
Příspěvky: 1407
Registrován: 03. 05. 2007 21:24
Bydliště: Krucemburk

Příspěvek od Flip » 23. 08. 2008 20:11

Muzzy píše:co mate proti praskovejm barvam? (nezastavam se jich ani nechci rozpoutat flame, jen me zajima alkyton vs. praskova barva...)
prášková barva není pružná :wink:

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 23. 08. 2008 20:17

a neni to jak ktera? ve skole sem mel v ruce kousek plechu nalakovanej praskovou barvou a ohnul sem ho asi trikrat tam a zpet (alespon o 90°) a barva byla furt ok... :?:
736 129 249

Jaryn
Příspěvky: 159
Registrován: 30. 04. 2005 20:57
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Jaryn » 23. 08. 2008 20:41

Nevím, jakou barvou jsi ten plech měl vzatej, ale chlapi mají s Alkytonem naprostou pravdu a je to osvědčený. Je to na Tobě, třeba narazíš na něco vychytanějšího :wink:

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 23. 08. 2008 20:56

Hlavně práškovka neni antiorozivní, takže to hnije zevnitř a ani o tom nevíš a jednoho dne st to sloupne...
Alkyton je mi velmi sympatický, nepotřebuje základ a zůstává pružný, takže se jen tak neoprejská...
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
Muzzy
Příspěvky: 210
Registrován: 25. 05. 2007 15:40
Bydliště: Praha

Příspěvek od Muzzy » 23. 08. 2008 23:43

po vikendu se prave chystam otryskat a nabarvit napravy... Chtel jsem to udelat praskovou barvou, ale asi se teda poohlidnu po alkytonu 8) Nicmene teda, kdyz zustava pruzny, tak se da pouzit i na stabilizatory a pruziny..?

A sorry, ze porad otravuju... :oops:
736 129 249

Sopťa
člen E30.cz
Příspěvky: 708
Registrován: 18. 03. 2006 12:47
Bydliště: Opava

Příspěvek od Sopťa » 24. 08. 2008 05:50

Dá v pohode :wink:
http://bmw.hotentot.com
BMW E39 540i Tour

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 24. 08. 2008 08:40

Já jsem s tim měl pružiny na autě, se kerym jsem 3 roky jezdil a pohoda. Jen počítej s tim, že Alkyton oproti klasický syntetice trochu dýl schne, hlavně pokud je chladnějc nebo vlhko, ale zase se dá nanášet i na vlhkej povrch - vyzkoušeno, funguje to. Pokud bys chtěl koupi i speciální základovku pod alkyton, tak se aky dělá, ale mě se osvědčila opravdu jen na hodně zkorodovaný místa, třeba spodní lem dveří, kterej byl špatnej, ale jinak to moc nemá smysl.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 24. 08. 2008 10:47

čus lidi dá se ten Alkyton použít i na podvozek aby nechnil a podběhy a td je to něco jako gumoasfalt nebo tak? dík za odpověd

Uživatelský avatar
aula
člen E30.cz
Příspěvky: 1924
Registrován: 26. 11. 2005 13:44
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od aula » 24. 08. 2008 10:56

Nevím jak ten alkyton je odolnej, ale není lepší např ty nápravnice ještě pak přetřít tlumexem? Na podběhy ten tlumex každopádně....
325iC: LSD, StarTec, semi M-Technic I, Smoked Hella

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 24. 08. 2008 11:35

Mě jde o to že chci natřít podvozek a podběhy aby nehnil ale nevim čim porate někdo

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 24. 08. 2008 12:19

Hans-18 píše:Mě jde o to že chci natřít podvozek a podběhy aby nehnil ale nevim čim porate někdo
Na podvozek si myslim je Alkyton zbytečně drahej. Klasickej gumasfalt nerdávej, jednak nikdy nezaschne a člověk pak vleze pod auto a je jak prase, v servisech tě budou milovat, a druhak gumoasfalt nijak zázračně nechrání. Já mám dobrý zkušenosti s Tlumex Plastem - chce to vlezt pod auto, kde je původní nátěr poškozenej, tak odrbat na plech, případně tu plastickou hmotu seříznout do ztracena (ideální by bylo odrbat to kompletně ale kdo by to dělal), potom celý pořádně odmastit, na holej plech 2 vrstvy základovky a potom 2 - 3 vrsvy Tlumex Plastu. Hlavně ho neředit, rádo to potom praská.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 24. 08. 2008 12:22

aula píše:Nevím jak ten alkyton je odolnej, ale není lepší např ty nápravnice ještě pak přetřít tlumexem? Na podběhy ten tlumex každopádně....
Podle mě zbytečný, měl jsem pružiny a ramena na autě udělaný jen Alkytonem, teď nevim jesli 2 nebo 3 vrstvy, ale na tom tak nesejde, vždycky po žimě jsem odřený místa třeba od kamínlů opravoval a po třech letech denního provozu nic nehnilo a vypadalo to celkem slušně. Teďko mám taky zadní nápravu komplet celou ve 3 vrstvách Alkytonu a myslim, že to úplně stačí.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 24. 08. 2008 13:00

barevný podvozky.. :roll: jak u kolotočů....auto má být zespodu zasrané..no a na zimu zakonzervovat třeba tim Tlumexem..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Hans-18
Příspěvky: 224
Registrován: 01. 05. 2008 20:46

Příspěvek od Hans-18 » 24. 08. 2008 13:56

No mě je srdečně jedno jesli to auto bude vypadat jak u kolotočů a to ani nebude pochybuju že někdo leze pod auto aby se mi podíval jakou mám barvu mám sví auto rád hodně rád a radší at je dvoj barevný a nehnilí neš abych ho měl za 2 roky hnilí jak svině

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 24. 08. 2008 16:53

ukaz mi nekoho kdo ma na aute rameno 20 let nenatirany a uhnilo mu....
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Odpovědět