zavzdušnění palivové soustavy?
zavzdušnění palivové soustavy?
Tak jsem včera vyměnil tlakový regulátor a díra v plynu zmizela. Problém je v tom, že to začlo totálně zdechávat, jakmile se pustí plynovej pedál. Je u E30 možný, že by se zavzdušnila nějakym způsobem palivová soustava? Případně jak ji odvzdušnit. Je to 325i.
Jinak už to konečně jede, jak má, ale asi 3x už se mi od té výměny regulátoru stalo, že když jsem mu naložil, začlo to táhnout a pak na malej moment výpadek se silnym škubnutím.
Jinak už to konečně jede, jak má, ale asi 3x už se mi od té výměny regulátoru stalo, že když jsem mu naložil, začlo to táhnout a pak na malej moment výpadek se silnym škubnutím.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
Napadá mě, jesi by to občasný škubnutí někde ve středních točkách při plnym plynu nemohlo bejt třeba v cívce. Jakoby to prostě nezapálilo, ale ne jen jeden hrnek třeba, prostě snad všechny, který by se jinak v tý chvíli stihli zapálit.
I když já to spíš přisuzuju tomu, že se mi tam někde při výměně toho regulátoru tlaku udělala bublina a to škubnutí je, že by mohla vlítnout zrovna do vstřikování. Ale asi ne celá svině!
I když já to spíš přisuzuju tomu, že se mi tam někde při výměně toho regulátoru tlaku udělala bublina a to škubnutí je, že by mohla vlítnout zrovna do vstřikování. Ale asi ne celá svině!
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
Myslim, ze bublinu z palivovyho systemu, by cerpadlo hodne rychle vyhnalo, protoze benal koluje prutokem asi 2l/min. Jediny misto, kde by se mohla udrzet bublina,(ktery me napada) je v napajeci liste nad tryskama, kde by stejne nevadila, protoze trysky jsou dole. A i to se mi zda velice nepravdepodobny.
Osobne bych v zavzdusneni problem nevidel.
Osobne bych v zavzdusneni problem nevidel.
To bude asi pravda, že by se to asi mělo docela rychle odvzdušnit samo. Jdu se v tom povrtat...Batman píše:Myslim, ze bublinu z palivovyho systemu, by cerpadlo hodne rychle vyhnalo, protoze benal koluje prutokem asi 2l/min. Jediny misto, kde by se mohla udrzet bublina,(ktery me napada) je v napajeci liste nad tryskama, kde by stejne nevadila, protoze trysky jsou dole. A i to se mi zda velice nepravdepodobny.
Osobne bych v zavzdusneni problem nevidel.
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
Laajosh: Tak svíčky budu měnit snad dneska, budu dávat ty s kruhovym jiskřištěm, taxem na ně zvědavej.
Jinak jsem se dneska vykašlal na oběd a vyrazil místo něho za město testovat. Ta mrcha teď jela úplně normálně a ani jednou neškubla. Ale za to chcípání jsem si užil až až. Tak jsem zasatvil a otevřel haubnu. Otevřel jsem víčko od váhy a koukám, jak ten jezdec lítá furt sem a tam. Pak když to samo chcíplo, zkusil jsem pootočit tim štelovacim kolečkem. Chtěl jsem to zkusit i proto, že když to pokašlávalo na volnoběh a pak jsem přidal, šel trochu černej kouř a že jako trošku zkusim ochudit směs. Přislo mi, že už byla asi volná ta pružina, co tam je a tim, že se to vždycky rozhoupalo, že to nakonec zdechlo, tak ta volnější pružina tomu nejspíš jen pomohla, že to lítalo do extrému. Čili hodně benzínu, málo benzínu...
Mno, pootočil jsem postupně asi o 3 zoubky tak, abych pružinu víc napnul. Černej kouř přestal, houpání volnoběhu se hodně zmírnilo a i chod motoru byl takovej nějakej klidnější. Tak si řikám, pošlu to ještě o jeden, co to udělá. Teď už to vždycky jen tak 2x houpne a zklidní se. Ale než poletim z práce, zkusim to zase o 1, nebo 2 zoubky vrátit, páč se trochu zhoršila reakce na plyn a tah od spoda.
Jinak to škubání se teď vůbec neobjevilo, ikdyž jsem mu chvílema pořádně nakládal. Mno uvidíme, co se zas vysere dalšího .
Jinak jsem se dneska vykašlal na oběd a vyrazil místo něho za město testovat. Ta mrcha teď jela úplně normálně a ani jednou neškubla. Ale za to chcípání jsem si užil až až. Tak jsem zasatvil a otevřel haubnu. Otevřel jsem víčko od váhy a koukám, jak ten jezdec lítá furt sem a tam. Pak když to samo chcíplo, zkusil jsem pootočit tim štelovacim kolečkem. Chtěl jsem to zkusit i proto, že když to pokašlávalo na volnoběh a pak jsem přidal, šel trochu černej kouř a že jako trošku zkusim ochudit směs. Přislo mi, že už byla asi volná ta pružina, co tam je a tim, že se to vždycky rozhoupalo, že to nakonec zdechlo, tak ta volnější pružina tomu nejspíš jen pomohla, že to lítalo do extrému. Čili hodně benzínu, málo benzínu...
Mno, pootočil jsem postupně asi o 3 zoubky tak, abych pružinu víc napnul. Černej kouř přestal, houpání volnoběhu se hodně zmírnilo a i chod motoru byl takovej nějakej klidnější. Tak si řikám, pošlu to ještě o jeden, co to udělá. Teď už to vždycky jen tak 2x houpne a zklidní se. Ale než poletim z práce, zkusim to zase o 1, nebo 2 zoubky vrátit, páč se trochu zhoršila reakce na plyn a tah od spoda.
Jinak to škubání se teď vůbec neobjevilo, ikdyž jsem mu chvílema pořádně nakládal. Mno uvidíme, co se zas vysere dalšího .
-------------------------------------------------------
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
*** Bayerische Motoren Werke rulezzz ***
Zavzdušněním pal. systému to asi opravdu nebude, pač jak bylo řečeno to čerpadlo by bublinu vytlačilo. Mě odešel palivovej filtr tím stylem, že mi to nejdřív tahalo nepatrně falešný vzduch a první nastartování bylo čím dál po větší době až nakonec ten benzín začal skrz filtr téct ven.
Takovou poruchu jsem oravdu nečekal. Nikdy to ale necukalo, takže zavzdušnění to nebude...
Takovou poruchu jsem oravdu nečekal. Nikdy to ale necukalo, takže zavzdušnění to nebude...
přesně to jsem řešil asi 14 dní nazpátek, filtr hliníkovej a totál prožranej...Robert píše:Zavzdušněním pal. systému to asi opravdu nebude, pač jak bylo řečeno to čerpadlo by bublinu vytlačilo. Mě odešel palivovej filtr tím stylem, že mi to nejdřív tahalo nepatrně falešný vzduch a první nastartování bylo čím dál po větší době až nakonec ten benzín začal skrz filtr téct ven.
Takovou poruchu jsem oravdu nečekal. Nikdy to ale necukalo, takže zavzdušnění to nebude...
z E 30 bych vyrost kdybych měl na tohle
Dvě věcï...
...kde prosím najdu váhu vzduchu? a kde se přesně nachází palivový filtr? Děkuji btw u 325iX chrom... díky! P.S. vim, že jsem amatér, nemusíte mi to psát
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
Re: Dvě věcï...
Váha vzduchu je ten bazmek co ti sedí na motoru. Je to na tý rouře mezi vzduch. filtrem a motorem Jo a filtr bude asi pod autem u nádrže.Hobby píše:...kde prosím najdu váhu vzduchu? a kde se přesně nachází palivový filtr? Děkuji btw u 325iX chrom... díky! P.S. vim, že jsem amatér, nemusíte mi to psát
Asi ta pružina tlačila až moc na klapku a dávalo to moc chudou směssmash píše:...Tak si řikám, pošlu to ještě o jeden, co to udělá. Teď už to vždycky jen tak 2x houpne a zklidní se. Ale než poletim z práce, zkusim to zase o 1, nebo 2 zoubky vrátit, páč se trochu zhoršila reakce na plyn a tah od spoda.
Dala mi ultimátum: "Buď já nebo to auto".
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
Bude mi chybět, byla to dobrá žena
děkuji ti dobrá "vílo" teď už můžu v klidu usnout ráno se na to zajdu podívat...
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
:)
No tak tohle je už fakt "malá" schyzofrenie... já po půl roce hledam to, na co už jsem se ptal... dostal odpověď.... a navíc za to i poděkoval...
To snad ...
To snad ...
***NÁHRADNÍ DÍLY z E30 a E36*** viewtopic,p,597353.html#597353
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
***EKOLIKVIDACE***ODTAHOVÁ SLUŽBA*** viewtopic,p,311005.html#311005
- RedBaron
- Příspěvky: 540
- Registrován: 27. 02. 2003 09:03
- Bydliště: České Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: zavzdušnění palivové soustavy?
Můžu se zeptat, jestli někdo neví, jak je vlastně zapojená palivová soustava u E30 325i plast? Bývalý "mechanik" to zapojil tak, že blbě a při jízdě a po jízdě doslova chčije benzín ze spodku uhlíkovýho filtru, ještě že svody jsou na druhé straně. Co může být špatně?