

mam to rozlamany a ten druhy ctverec by melo funkcne byt to same ale asi taky nepremava

dikes moc

bohužel ten levej.. osobně si myslim že se jedná o nějaký mechanický díly než přímo elektrocký..Maranelo píše:pravej nebo levej? potrebuju pravej (strana spolujezdce)euromen píše:mám jeden motorek stěračů, 100% funkční, prodám
a jinak nevis co je to za placky?
- odrušovací kondenzátor (ten ale vypadá trochu jinak)euromen píše:nic takovýho tam nenám...v převodovce pouze plíšek jako přerušovač a v motoru vůbec nic
jako deskovej kendenzátor to je kovový, jako tlumivka.. neni tam žádná cívka.... odpor je tam opravdu zbytečnej..a krystal ....ne byl by minimálně v pouzdře a zcela zbytečnej...Venca píše:- odrušovací kondenzátor (ten ale vypadá trochu jinak)euromen píše:nic takovýho tam nenám...v převodovce pouze plíšek jako přerušovač a v motoru vůbec nic
- cosi, co nahrazuje tlumivku kvůli proudovým rázům (..??)
- odpor (k čemu ale zrovna tam...?)
- no a ty moje dohady s filtrem...
Řekni něco, jako elektronik...
Malý odpor zastudena, blízkej nule, cca tak do 35°C.DAN píše:Tipuju, že bude potřeba co největší rozsah.Venca píše:...Pro srandu bych to zkusil měřit ohmetrem a zahřívat, kolik to asi má odpor...
taky mě to napadlo když sem viděl tu fotku a vysvětluje to i to co sem říkal že 0R2 je označení hodnoty odporuVenca píše:Takže v podstatě to, co se používá v těch různých čidlech teploty vody a vzduchu, ovšem nikoli NTC (odpor klesá s teplotou), ale PTC (naopak stoupá s teplotou) - tady ve funkci tepelný pojistky.
Pro srandu bych to zkusil měřit ohmetrem a zahřívat, kolik to asi má odpor...
A spolu s velkikostí toho předmětu taky asi celkovou tepelnou kapacitu toho fliprcajku, aby to nebylo moc citlivý a neragovalo to na nějaký hodně nízký hodnoty - proto možná čtvereček, kterej je menší utáhne sotva ten jeden pohyb stěrače.Venca píše: Je to homogenní materiál, v podstatě jakoby jen kus tlustýho vodiče - kolečko.
Vlastnost materiálu a délka vodiče (tloušťka tý kapsle) určuje její odpor.