Demontáž převodovky 324d..??
Demontáž převodovky 324d..??
Nazdárek lidičy, jaký je problém samo-robo vyhodit převodovku z auta, na zemi, respektive na špalkách-nájezdech? Jde to vůbec, nebo se musí na rampu, či zvedák? Je tam nějaká záludnost?
Děkuji za vaše postřehy.
Děkuji za vaše postřehy.
Nepišou tam M8 Torx? Ty dvanáctky by měli být normálně šetihranny, ne?Tweety píše:Tak jak jsem psal, je to stejné M12 hvězda
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=23&fg=10
Jinak já když jsem prolejzal fórum, tak hodně lidí yhle šrouby povolovalo 11tkou prstýnkem, já to tak taky zkusim až to budu dělat ...
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Podle mne bude lepší motor jemně vyvěsit abys v pohodě sundal převodovku, ale těžko radit, 24d jsem viděl jen z vlaku. Každopádně člen Záchvat by ti v tomhle dokázal výborně poraditMilinek píše:No jsem an to fakt zvědav, první asi musí ven vejfuk co? Pak kardan, řazení, odpojit aku, a vrhout se na samotnou převodoku.. Motor drží na autě sám o sobě, nebo je to uchycené jako celek? Jde mi o to, jestli musím motor nějak podkládat....

-
- Příspěvky: 817
- Registrován: 07. 03. 2007 21:38
demontuj držák převodovky (ten most co na něm převodovka sedí na dvou silenblokách) a spust převodovku dole, celé se to i s motorem nakloní na silenblokách. motor se jakoby posune víc do auta, tak dej bacha at ti něco nerozmačka na stěně pod čelnim oknem (kdyžtak tam dej klínek)Míšánek píše:Můžu potvrdit. Pokud je to stejné jako u TD tak je to pěkný oserJaryn píše:Hlavní záludnost je v přístupu ke dvěma horním šroubům na převodovce.
no a když to bude takto nakloněný , bude místo na povolení šroubu nahoře převodovky. ale stejně na to musíš jit zespodu-tři dlouhé nástavce a ořech ti zezhora nasadí kámoš

tak sem to dělal na e32 735 takže jen taká rada jak si to ulehčit

Tak převodovka je venku, zabralo mi to cca 3hodinky, což si myslím že celkem jde, v podmínkách, které jsem na toměl. Jinak s tím nebyl nějak zvlášť problém, na spodku převodovky jsou skutečně ty debilní hvězdicový šrouby. Použil jsem na ně 8-ku ořech z malý goly. Vrchní šrouby jsem povolil z vrchu, stranovým klíčelm (19). No a převodovka mi padla do náruče jak malý děcko
No a taky vém kde je problém! Dvouhmotovej setrvák se odporoučel, normálně se rozpůlil, fakt síla, pokud máte zájem, hodím sem fotku toho krásného setrváku...
Pokud bude mít někdo nějaký konkrétní dotaz na demontáž převodovky, tak se klidně ptejte....

Pokud bude mít někdo nějaký konkrétní dotaz na demontáž převodovky, tak se klidně ptejte....

BMW 324d 86´
Tak tady máte nějaké fotečky toho setrváku
Tady je vidět jak jsou unavené pružiny, proto ty setrváky po vypnutí motoru tak chrastěj...
[URL=http://www.picoodle.com/view.php?i ... .jpg[/img]
[/url]
Obzvlášť zajímavá je ta hluboká díra, ta je naprosto skrz....
Tady je vidět jak jsou unavené pružiny, proto ty setrváky po vypnutí motoru tak chrastěj...
[URL=http://www.picoodle.com/view.php?i ... .jpg[/img]
[/url]

Obzvlášť zajímavá je ta hluboká díra, ta je naprosto skrz....
BMW 324d 86´