m20b25

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

m20b25

Příspěvek od vrabec771 » 16. 07. 2008 21:18

nazdar,odisla mi hlava na 325i a mam moznost kupit hlavu z ety.zaujima ma o kolko mi priblizne poklesne vykon.prosim o rady surne diky moc

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: m20b25

Příspěvek od Max-Max » 16. 07. 2008 21:23

vrabec771 píše:nazdar,odisla mi hlava na 325i a mam moznost kupit hlavu z ety.zaujima ma o kolko mi priblizne poklesne vykon.prosim o rady surne diky moc
o vela... urobis z toho dvojliter a navyse uplne rozhodis casovanie a davkovanie paliva... nerob to
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 16. 07. 2008 21:27

nazdar max.to som dopadol dnes som to rozobral. strty piest total deravy,ulomilo sa sedlo ventil a vylomilo mi to kus z hlavy.ta uz je k.o.takze vravis hlavu jednoznacne 2.5i vsak?

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 16. 07. 2008 21:40

vrabec771 píše:nazdar max.to som dopadol dnes som to rozobral. strty piest total deravy,ulomilo sa sedlo ventil a vylomilo mi to kus z hlavy.ta uz je k.o.takze vravis hlavu jednoznacne 2.5i vsak?
velmi velmi teroeticky by sla aj z 2.0i ale musis zabrusit piesty a aj tak to bude velmi natesno.... takze ked, tak zhanaj z 2.5i...drzim palce, skor zozenies cele auto ako iba hlavu
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 16. 07. 2008 21:43

uz mi ponukol jeden clen nebudem nic zabrusovat,pojde tam original to bude najlepsie.diky za dalsiu dobru radu.

Odpovědět