m20b25

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

m20b25

Příspěvek od vrabec771 » 14. 07. 2008 21:31

mam taky problem.urobil som na aute cca 20km vsetko o.k zastavil som rozbehol sa plny 1. 2. a zrazu totalny biely dym z vyfuku.zhasol som motor.nadobka na vodu prazdna.dolial som vodu no hned zmizla,neviteka nikde.v oleji takisto nie je.skusal som to nakopnut no motor nepretocilo.mohla voda naplnit valce a mohlo odist tesnenie pod hlavou alebo co s tym moze byt?poradte prosim

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: m20b25

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 21:46

vrabec771 píše:mam taky problem.urobil som na aute cca 20km vsetko o.k zastavil som rozbehol sa plny 1. 2. a zrazu totalny biely dym z vyfuku.zhasol som motor.nadobka na vodu prazdna.dolial som vodu no hned zmizla,neviteka nikde.v oleji takisto nie je.skusal som to nakopnut no motor nepretocilo.mohla voda naplnit valce a mohlo odist tesnenie pod hlavou alebo co s tym moze byt?poradte prosim
natlakovane valce, vysoka kompresia... ked si sa to pokusal pretacat aj ansilu roztahovat, je mozne ze sa poskodili ojnice..... mozno nie, mozno ano.... vyber sviecky a skus tocit.. odpoj cerpadlo benzinu... v kazdom pripade mas vodu v spalovacom priestore alebo ide cez nejaku prasklinu rovno do vyfuku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 14. 07. 2008 21:53

diky zajtra to skusim.a dufam ze ojnice su o.k.auto som teraz kupil na nd asi dlho stalo,a ta prasklina myslis na hlave vsak?lebo motor sa neprehrieval rucicka isla mas po tu strednu ciarku.som z toho mimo.udialo sa to cele na trase asi 30metrov

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 22:00

vrabec771 píše:diky zajtra to skusim.a dufam ze ojnice su o.k.auto som teraz kupil na nd asi dlho stalo,a ta prasklina myslis na hlave vsak?lebo motor sa neprehrieval rucicka isla mas po tu strednu ciarku.som z toho mimo.udialo sa to cele na trase asi 30metrov
no mozno tam bude aj volaco skyte ked sa to tak bleskovo prejavilo... je v tom okruhu vobec voda? neodisla voda v poddtate do motora lebo tam nic nebolo?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 14. 07. 2008 22:12

to pochybujem motor na volnobehu cca 20min.potom som sa siel previest vsetko bez problemov a a nesiel som pomaly.a potom zrazu jak som sa rozbehol dym ako ked palis gumy.a dolial som 3 litre a do minuty pri vypnutom motore nadobka prazdna,ale niekam ta voda sla lebo som pocul ze odteka niekde v motore,ucho som mal pri hlave a bolo to odtekanie pocut

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 22:25

teoreticky na dialku odhadujem ze mal malo vody, zavzdusneny a praknuta hlava
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 14. 07. 2008 22:27

tak to je fajn,a ako prosim ta dojdem na to ci je urcite hlava prasknuta

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 14. 07. 2008 22:53

vrabec771 píše:tak to je fajn,a ako prosim ta dojdem na to ci je urcite hlava prasknuta
no na milion percent len tak, ze ju das dole a zrentgenujes... inak mozes skusit uplne a totalne kvalitne vymenit tesnenie pod hlavou, dobre ho odvzdusnit a mozno je to iba tesnenim... ale ked uz bude dole hlava, tak aj tk zrovnat a otlakovat ked uz je dole.... takze tak ci tak by mala ist dole... lej vodu, odvzdusni a ked to zapkuje aj pri dobrom odvzdusneni tak je niekde nieco v riti... cisto teoreticky nie je v riti tesnenie na vodnej pumpe? nedymi sa aj niekde pod kapotou?
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

vrabec771
Příspěvky: 233
Registrován: 16. 01. 2008 17:05
Bydliště: bratislava

Příspěvek od vrabec771 » 14. 07. 2008 23:40

nie,pod kapotou nic,liat vodu si myslim nema zmysel bude to hlava alebo tesnenie,zhodim ju dole a uvidim.a velmi pekne ti dakujem za rychlu pomoc

Odpovědět