Kolik kW ma 323i?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Kolik kW ma 323i?

Příspěvek od Záchvat » 13. 07. 2008 15:01

Tady na foru je 102kW, nekde ( predevsim na mobile.de ) se jeste uvadi 110kW.

Jsou tedy dve verze? Treba s katem a bez, nebo rozdelene rokem atd.... jak je od sebe poznam?

DIky
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 13. 07. 2008 16:16

102 kW meli vetsinou vyfukovou prirubu svedenou do jedine trubky, ne do dvou jak to pozname standardne u e30... dale pak byli to uplne prvni verze, jen zridka na ne narazis, motor je puvodne z e21.. nejsem si jist, zda 102kW nema jeste mechanickou strikacku
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 13. 07. 2008 20:34

323 s lambdou?? Co vím tak 323 byl L-Jetronic, takže by měl být bez lambády
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 13. 07. 2008 20:36

323i origo lambdu/kat nema takze nejaky domorobo :? :?:
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 13. 07. 2008 20:43

No, nejsem si jist, ale podle me, je tam ctyrpinovej knektor na lambadu ..... ja ani nevim poradne, co to za motor je, koupil jsem ho jako 323i, tak doufam, ze to bude.

I kdyz je fakt Majkle, ze 323 dle ETK asi kat mit nema. Ne motorove elektrice motoru, co jsem koupil, ale je na vic ctyrpinovy konektor, coz by odpovidalo konektoru pro lambdu. Prozkoumam a zjistim, jen doufam, ze jsem nekoupil zase dvoulitr ........ :evil:
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 13. 07. 2008 21:01

:lol: To by bylo nemilé
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Jiricek325i
Příspěvky: 234
Registrován: 05. 09. 2007 20:15
Bydliště: Kolín

Motor

Příspěvek od Jiricek325i » 13. 07. 2008 21:19

Když už jsme u toho rozeznávání motorů, mám auto a v něm 6ti válec, podle kotoučů na zadní nápravě hádám že by to mělo být buď 325i nebo 325e. Štítky ani Vin to už nemá, podle čeho by se to dalo poznat?

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Re: Motor

Příspěvek od euromen » 13. 07. 2008 21:25

Jiricek325i píše:Když už jsme u toho rozeznávání motorů, mám auto a v něm 6ti válec, podle kotoučů na zadní nápravě hádám že by to mělo být buď 325i nebo 325e. Štítky ani Vin to už nemá, podle čeho by se to dalo poznat?
číslo na bloku motoru
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Jiricek325i
Příspěvky: 234
Registrován: 05. 09. 2007 20:15
Bydliště: Kolín

Číslo

Příspěvek od Jiricek325i » 13. 07. 2008 21:31

Kde bych měl plus mínus hledat? Přečtu ho i když je motor namontovaný v autě?

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 13. 07. 2008 22:48

jednoduchy...325e nepujde vytocit nad 5000/min. no a kdyby to nahodou slo a byla to ostra eta, rozeznas to promerenim zdvihu pistu!!
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
Jiricek325i
Příspěvky: 234
Registrován: 05. 09. 2007 20:15
Bydliště: Kolín

Motor

Příspěvek od Jiricek325i » 13. 07. 2008 22:55

Mno v tom autě chybí elektrika, tak to asi natočit nepůjde :( a rozebrat mi ho nedovolí, zkusim najít to číslo motoru.

Uživatelský avatar
DC
Příspěvky: 9364
Registrován: 26. 08. 2003 06:10
Bydliště: Řáholec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od DC » 14. 07. 2008 05:50

hledej na takový rovný plošce na bloku motoru hned nad startérem
Docent Chocholoušek BMW světa...
pořádám BIG BMW Classic a sbírám starý klumpry

Uživatelský avatar
Gangsta
Příspěvky: 2176
Registrován: 28. 12. 2006 20:38
Bydliště: Blansko

Příspěvek od Gangsta » 14. 07. 2008 09:02

A podle tvaru sani se da poznat co to je, ne...? :oops:
Obrázek

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 14. 07. 2008 13:17

To nevim, ale myslim, že 2.0 L-jetronic bude na pohled úplně totožný s 2.3, takže i sání by měl mít asi stejné.
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 15. 07. 2008 20:28

http://www.vrchlabi.cz/e30/ruzne/enginenumber/

Takze asi dle roku 140PS do 83 a 150PS od 83.


Ted ale otazka, jak poznam bezpecne 320 od 323? Dle toho odkazu dle vrtani? 66mm vs 76 mm?

Jde to i jinak? Vim, ze treba dle cisla a typu motoru, ale to muze byt preklepane ......
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 15. 07. 2008 21:56

Podle mně, a aspoň co jsem zjišťoval když jsem shánel hlavu na svojeho dvoulitra, tak vrtání je totožné s 2.0. odle mně jsou tam jiné ojnice (nebo klika?), takže je tam jiný zdvih. Já jsem měl právě hlavu s 2.3 na 2.0 a žádný rozdíl jsem nepoznal - furt to jelo na hovno :D
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 07. 2008 22:14

hlava elektrika vyfuk je uplne stejnej, takze jedinej rozdil je v bloku.... pokud bude prorazene cislo, tak jedine zmerit skutecnej objem valce... nalit olej ve spodni uvrati do valce a uvidis kolik ho je po HU... pak vynasob sestima a mas objem motoru
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 15. 07. 2008 22:30

Max-Max píše:takze jedinej rozdil je v bloku....
V bloku?? V čem konkrétně?
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 15. 07. 2008 22:31

Míšánek píše:
Max-Max píše:takze jedinej rozdil je v bloku....
V bloku?? V čem konkrétně?
v bloku mysleno jako sestava bloku.... jelikoz je vrtani stejne, takze jedine zdvih, a to dela klika.... sice to neni pevna soucast, ale sestava bloku to je
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 15. 07. 2008 22:33

Jo aha, právě proto jsem se ptal... Každopádně je to teda dáno klikou, jo? Ojnice jsou taktéž totožné s 2.0?
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět