E34 - Přebíjení baterky - Stalo se to nekomu ????
E34 - Přebíjení baterky - Stalo se to nekomu ????
Ahoj potřeboval bych pomoc, Vlastnim E34 z roku 1992 2,5 TDS, a před tydnem jsem zjistil že se mi odvařila baterka že mi přebiji alternator, tak jsme vymenili usmernovací relé a bylo to vpořádku jenže když jedu z opravy tak zjistim že se mi tlumený světla rozsvitej jak dálkové a větrak se taky rozebehne rychlejš, a dneska když jsme to měřili jsme zjistili že při 3000 a více otačkách motoru najednou vlitne do baterky 20V. prostě přebiji a nemužem přijit na to co byto mohlo zpusobit. Tak bych potřeboval poradit. Diky
Jak jsme psal výše přebíjet to začne až po vytočení motoru nad 3000 ot. Kostru jsme zkontrolovali a tou to není. A při zapnutejch svetlech to je kolem 19V.samiq píše:Prvni vec, kterou musis 100% zkontrolovat je zemeni, tedy propojeni kostry. Hlavne mezi motorem (alternatorem) a karoserii a accu.
Pak se da resit ostatni.
Predpokladam, ze pri zapinani svetel se to napeti meni. 20V v palubni siti uz muze ledacos popravit.
Venca píše:Vadný stabilizátor napětí - ta hodnota nesmí přelézt cca 14,5 V.Spider píše:Jak jsme psal výše přebíjet to začne až po vytočení motoru nad 3000 ot. Kostru jsme zkontrolovali a tou to není. A při zapnutejch svetlech to je kolem 19V.
To je prave ten problem, už jsme vyzkoušeli 3 novy a všichni dělaj tu stejnou chybu.
Ja bych tohle vubec nezkoumal, dej jinej alternator (na tenhle motor ho lze celkem v pohode sehnat) a uvidis hned. Takhle budes vymyslet "14dni" co tomu je a mezi tim popravis par jinech daleko drazsich veci. Nejlepe je dat "vadny" altik promerit na stolici nekomu kdo se tim zivi a vi co a jak zmerit.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- bmwm3
- Lon Don
- Příspěvky: 2437
- Registrován: 14. 08. 2003 08:20
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Přesně tak...Vasa píše:Ja bych tohle vubec nezkoumal, dej jinej alternator (na tenhle motor ho lze celkem v pohode sehnat) a uvidis hned. Takhle budes vymyslet "14dni" co tomu je a mezi tim popravis par jinech daleko drazsich veci. Nejlepe je dat "vadny" altik promerit na stolici nekomu kdo se tim zivi a vi co a jak zmerit.
Vasa píše:Ja bych tohle vubec nezkoumal, dej jinej alternator (na tenhle motor ho lze celkem v pohode sehnat) a uvidis hned. Takhle budes vymyslet "14dni" co tomu je a mezi tim popravis par jinech daleko drazsich veci. Nejlepe je dat "vadny" altik promerit na stolici nekomu kdo se tim zivi a vi co a jak zmerit.
Prave že na stolici to nezmeří protože nedokaže vyvinout 3000ot. Zatim jezdim pod 3000 protože nic nepřebiji ale jen to vytočim a začne přebijet. A kratkodoby nevadi přepjeti. A prave i ten mechanik to nikdy nevidel a to se živi opravou starteru a alternatoru hodne dlouho.
to je hodne zvlastni...alternator, jakozto zarizeni neni vubec slozity a uz xxlet je v autech vlastne stejne staveny, jako ze se nevymysli zadne zlepsovaky a pod..nevim co reguluje budici napeti - ale zacal bych od toho, kdyz rikas ze ti to vypalilo nove regulatory...
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990