chod M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

chod M40

Příspěvek od euromen » 28. 06. 2008 16:19

mám neobvyklej problém, všechny vstřikovače stříkají ve stejnou chvíli (měl sem problém s nesprávným chodem motoru.. díky Maco za nasměrování) testoval sem i jinou lištu a dělá to to samý..
je to jednotka nebo chyba kabeláže(kterou sem nedávno měnil a ještě na ní nejel)?
Naposledy upravil(a) euromen dne 04. 07. 2008 12:27, celkem upraveno 1 x.
dočasný konec BMW :-(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: vstřikování M40

Příspěvek od Venca » 28. 06. 2008 17:06

euromen píše:mám neobvyklej problém, všechny vstřikovače stříkají ve stejnou chvíli (měl sem problém s nesprávným chodem motoru.. díky Maco za nasměrování) testoval sem i jinou lištu a dělá to to samý..
je to jednotka nebo chyba kabeláže(kterou sem nedávno měnil a ještě na ní nejel)?
Žádnej problém, vstřiky jsou paralelně (u M40 asi vždy po dvou, ať upřesní, kdo to ví...).
M10 je má paralelně všechny.

I kdyby byly u tý M40 paralelně všechny, na chod motoru to nemůže mít vliv.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 28. 06. 2008 17:33

takže chceš říct že se vstřikuje benzín i do zavřenýho kanálku?
dočasný konec BMW :-(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 06. 2008 17:36

euromen píše:takže chceš říct že se vstřikuje benzín i do zavřenýho kanálku?
Palivo se vstřikuje bez ohledu na polohu sacího ventilu a na každý pracovní cyklus jsou 2 impulsy, ze kterých sestává ta potřebná dávka paliva vypočtená řídící jednotkou.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 28. 06. 2008 18:01

Venca píše:
euromen píše:takže chceš říct že se vstřikuje benzín i do zavřenýho kanálku?
Palivo se vstřikuje bez ohledu na polohu sacího ventilu a na každý pracovní cyklus jsou 2 impulsy, ze kterých sestává ta potřebná dávka paliva vypočtená řídící jednotkou.
takže vlastně to že stříkaj najednou je ok...


takže novej dotaz.. co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
dočasný konec BMW :-(

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 28. 06. 2008 18:17

euromen píše:..co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
Mraky věcí - třeba špatná jiskra, způsobená zase X dalšíma možnostma, VNM cívkou apod.

Svíčky bych vypálil, ev. dal nový a sledoval dál, jestli se zanesou.

Taky může procházet olej přes netěsnící vodítka ventilů a napalovat se na elektrody.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 28. 06. 2008 18:32

Venca píše:
euromen píše:..co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
Mraky věcí - třeba špatná jiskra, způsobená zase X dalšíma možnostma, VNM cívkou apod.

Svíčky bych vypálil, ev. dal nový a sledoval dál, jestli se zanesou.

Taky může procházet olej přes netěsnící vodítka ventilů a napalovat se na elektrody.
obojí sem udělal(svíčky) beze změny.. kabely sem měnil.. beze změny.. lambdu odpojoval beze změny
a že by z ničeho nic začaly netěsnit vodítka ventilů?
cívku jinou nemám :-(
dočasný konec BMW :-(

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 29. 06. 2008 16:35

já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
dočasný konec BMW :-(

BAD
Příspěvky: 377
Registrován: 04. 11. 2004 06:49
Bydliště: Slovacko

Příspěvek od BAD » 30. 06. 2008 19:15

euromen píše:já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
to cos napsal vubec nachapu at dam jakekoliv cerpadlo do auta z jakekoliv strikacky tak klak tam bude stale stejny protoze regulator tlaku je na liste jedine ze by to cerpadlo to nestihalo davat ale to bys mel zase chudou smes takze v cerpadle bych chybu nevidel tam muze dojit jakekoliv hlavne kdyz bude tlacit dost ja treba na ISu mam cerpadlo Walbro ktere tlaci pri 3bar 255l/h misto origo ktere tlaci 120l/h pokud jsem to tvoje psani pochopil spatne tak se omlouvam
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Příspěvek od Max-Max » 30. 06. 2008 19:18

euromen píše:já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
tohle je desna picovina, nezlob se
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 30. 06. 2008 19:50

Vyměň čidlo teploty pro řj ,nebo ho aspoň proměř.Může to být taky zaoxidovaný ten kulatý konektor co vede od vstříků a čidel.

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 30. 06. 2008 21:12

zvláštní že po výměně čerpadel zase vše jede...jo to nechápu.. mížná že je to blbost..ale najednou to de
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 01. 07. 2008 05:07

euromen píše:zvláštní že po výměně čerpadel zase vše jede...jo to nechápu.. mížná že je to blbost..ale najednou to de
pokud tam máš unavené čerpadlo nevytvoří ti tlak na palivové liště a pak vstřiky nevstřikujou ale spíše to z nich teče osobní zkušenost 14 dní zpátky byla to 1,6 m40 a nechtěla jet hulila jak kráva svíčky byly uplně hotové dusila se
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 04. 07. 2008 12:25

tak sem myslel že je po problému.. hovňajs.. přišel sem k autu... nastartuju ..a měl sem pocit že sem prošel časoprostorovou dírou... vedle mě běžel traktor tak z padesátejch let co si vesele bafá svoje buch buch buch ..ale kouknu.. to je moje auto.. :( zase kouří a chvěje se tak že buchar je proti tomu dětská hračka
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 04. 07. 2008 12:40

co vzduch, jde tam v pohodě (vaha, hadice, klapka)..??

jeste si nenapsal, jestli kdyz se to zmatorilo, tak to tahalo normalne, ten motor? jako bezproblemova M40?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 04. 07. 2008 13:30

váhu bohužel nemám jinou na výměnu, hadice váha kapka nová ostaní měněný za starší nepopraskaný
po zmátoření sem s tim nejel.. chtěl sem teď..
dočasný konec BMW :-(

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 04. 07. 2008 17:11

mozna blbost ale dost mi to pripomina muj problem viz 5 mesicu zpet podivej se na palec rozdelovace

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 04. 07. 2008 18:43

Spolecnik píše:mozna blbost ale dost mi to pripomina muj problem viz 5 mesicu zpet podivej se na palec rozdelovace
taky mě to napadlo.ale druhej na otestování máš furt ty :(
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
Pinki
Příspěvky: 1788
Registrován: 12. 05. 2005 06:37
Bydliště: Ostrava-Bartovice

Příspěvek od Pinki » 04. 07. 2008 21:35

euromen píše:váhu bohužel nemám jinou na výměnu, hadice váha kapka nová ostaní měněný za starší nepopraskaný
po zmátoření sem s tim nejel.. chtěl sem teď..
Podívej se na to čidlo teloty,Ti říkám :wink: .

Spolecnik
sponzor E30.cz
Příspěvky: 2440
Registrován: 08. 10. 2007 10:18

Příspěvek od Spolecnik » 06. 07. 2008 09:01

porad nic

Odpovědět