chod M40
chod M40
mám neobvyklej problém, všechny vstřikovače stříkají ve stejnou chvíli (měl sem problém s nesprávným chodem motoru.. díky Maco za nasměrování) testoval sem i jinou lištu a dělá to to samý..
je to jednotka nebo chyba kabeláže(kterou sem nedávno měnil a ještě na ní nejel)?
je to jednotka nebo chyba kabeláže(kterou sem nedávno měnil a ještě na ní nejel)?
Naposledy upravil(a) euromen dne 04. 07. 2008 12:27, celkem upraveno 1 x.
dočasný konec BMW 

Re: vstřikování M40
Žádnej problém, vstřiky jsou paralelně (u M40 asi vždy po dvou, ať upřesní, kdo to ví...).euromen píše:mám neobvyklej problém, všechny vstřikovače stříkají ve stejnou chvíli (měl sem problém s nesprávným chodem motoru.. díky Maco za nasměrování) testoval sem i jinou lištu a dělá to to samý..
je to jednotka nebo chyba kabeláže(kterou sem nedávno měnil a ještě na ní nejel)?
M10 je má paralelně všechny.
I kdyby byly u tý M40 paralelně všechny, na chod motoru to nemůže mít vliv.
takže vlastně to že stříkaj najednou je ok...Venca píše:Palivo se vstřikuje bez ohledu na polohu sacího ventilu a na každý pracovní cyklus jsou 2 impulsy, ze kterých sestává ta potřebná dávka paliva vypočtená řídící jednotkou.euromen píše:takže chceš říct že se vstřikuje benzín i do zavřenýho kanálku?
takže novej dotaz.. co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
dočasný konec BMW 

Mraky věcí - třeba špatná jiskra, způsobená zase X dalšíma možnostma, VNM cívkou apod.euromen píše:..co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
Svíčky bych vypálil, ev. dal nový a sledoval dál, jestli se zanesou.
Taky může procházet olej přes netěsnící vodítka ventilů a napalovat se na elektrody.
obojí sem udělal(svíčky) beze změny.. kabely sem měnil.. beze změny.. lambdu odpojoval beze změnyVenca píše:Mraky věcí - třeba špatná jiskra, způsobená zase X dalšíma možnostma, VNM cívkou apod.euromen píše:..co způsobuje že sou svíčky uchcaný od benzínu a motor se třepe a čoudí(špatně spálená směs)
Svíčky bych vypálil, ev. dal nový a sledoval dál, jestli se zanesou.
Taky může procházet olej přes netěsnící vodítka ventilů a napalovat se na elektrody.
a že by z ničeho nic začaly netěsnit vodítka ventilů?
cívku jinou nemám

dočasný konec BMW 

já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
dočasný konec BMW 

to cos napsal vubec nachapu at dam jakekoliv cerpadlo do auta z jakekoliv strikacky tak klak tam bude stale stejny protoze regulator tlaku je na liste jedine ze by to cerpadlo to nestihalo davat ale to bys mel zase chudou smes takze v cerpadle bych chybu nevidel tam muze dojit jakekoliv hlavne kdyz bude tlacit dost ja treba na ISu mam cerpadlo Walbro ktere tlaci pri 3bar 255l/h misto origo ktere tlaci 120l/h pokud jsem to tvoje psani pochopil spatne tak se omlouvameuromen píše:já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
Skoda 125L,BMW E30 318i M40,BMW E30 318is M42
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tohle je desna picovina, nezlob seeuromen píše:já sem blbej jak daleko vidim.. já tam dal čerpadlo ze šestiválce, a to netlakuje jako čtyř který nemá druhý čerpadlo pod prahem...to pak vysvětlovalo proč trysky stříkaly jako vodní pistolky..nerozprašovalo se palivo a proto se svíčky koupaly v benzínu a motor jel jako že nejel a strašně kouřil...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
pokud tam máš unavené čerpadlo nevytvoří ti tlak na palivové liště a pak vstřiky nevstřikujou ale spíše to z nich teče osobní zkušenost 14 dní zpátky byla to 1,6 m40 a nechtěla jet hulila jak kráva svíčky byly uplně hotové dusila seeuromen píše:zvláštní že po výměně čerpadel zase vše jede...jo to nechápu.. mížná že je to blbost..ale najednou to de
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
tak sem myslel že je po problému.. hovňajs.. přišel sem k autu... nastartuju ..a měl sem pocit že sem prošel časoprostorovou dírou... vedle mě běžel traktor tak z padesátejch let co si vesele bafá svoje buch buch buch ..ale kouknu.. to je moje auto..
zase kouří a chvěje se tak že buchar je proti tomu dětská hračka

dočasný konec BMW 

co vzduch, jde tam v pohodě (vaha, hadice, klapka)..??
jeste si nenapsal, jestli kdyz se to zmatorilo, tak to tahalo normalne, ten motor? jako bezproblemova M40?
jeste si nenapsal, jestli kdyz se to zmatorilo, tak to tahalo normalne, ten motor? jako bezproblemova M40?
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990