GO náprav

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

GO náprav

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 21:12

potřebuju udelat GO náprav, porstě uplně vše četně ložisek a řizeni, ale nechce s emi to davat do servisu, protoze predpokladam ze to bdue drahe. Doma by asi nemel byt problem, ale nevim jak predni loziska, jestli nepotrebuji stahovak a co zybtek, jestli to je jenom vymena dil za dil apod. A narocne na opravu. No a kde jeste sehnat dily, nejlepsi by byli origo nebo stejne dobre jako origo...
Takze co ted s tim?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Dan td
Site Admin
Příspěvky: 3339
Registrován: 12. 02. 2003 14:17
Bydliště: Netuníkov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dan td » 22. 06. 2008 21:24

Přední ložiska se daj bez stahováku, někde tu je návod, hledej. Na čepy potřebuješ lis, opět je to tu milionkrát - hledej. Jakou značku a kvalitu dílů, kde je koupit - těchto diskuzí je tu asi pět milionů, hledej :-)

Kromě lisu na čepy to jde udělat s dobrou golou a základním vercajkem na heveru třeba na ulici, poté samozřejmě geometrii.
http://www.e39.cz

Nic z toho, co píšu není pravda. Vymýšlím si, abych byl zajímavější ...

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 21:29

hledat jsem uz skousel, ale bez uspesne.... postupy najdu no problem, ale spise mi jde o to, kde splasit momentalne a ne z dvou roku starych diskuzi. UIdelani by byli mit uz treba na ramenech rovnou nalisovane cepy apod.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Příspěvek od DVORIS » 22. 06. 2008 21:31

Tak to kup rovnou komplet nový ramena i s čepama,nebo sežeň od někoho ramena s total k.o. čepy a v klidu si to přelisuj,nebo nech přelisovat a pak to vyměň :wink:Jinak jak píše Dan,přední ložiska bez stahováku,jde to v poho :wink:
Obrázek

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 21:35

koupil bych nove ramena s cepama... jo jenom otazka na predku, ramena s cepama a pak silentbloky na ramen, na stabiky, a co jeste se dela? is rizenim. RESp muze mi nekdo prosim vypsat co se muze uplne vse vymenit? vcetne veci na rizeni

samo predni + zadni naprava
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 21:51

jo , ale je tam jeste jeden problemek, chci to vyvarovat a zbavovat se kroze, takze napravy pujdou u klempire dolu a prave proto bych tam enchla udelat napravy rovnou... a ted nevim, 2x to sundavat, nebot o go udelat az po vyvareni a laku...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Macek
Příspěvky: 4100
Registrován: 12. 02. 2003 06:11
Bydliště: Psáry
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Macek » 22. 06. 2008 21:56

Předek: 4x čepy ramena, 2x silenblok na ramenech
na řízení 4x kuláč
stabík - 2x kuláč, 2x gumové uchycení silenbloku
Na ložiska, pokuď jsou dobré bych se vykašlal, jsou pěkně drahé a výměna se dá udělat kdykoliv třeba na hevýrku..
To bych spíše zauvažoval nad tlumičema a dorazama tlumičů...

Zadek: 2x silenblok nápravnice, 4x silenblok ramen, v případě výměny tlumičů i horní uložení tlumiču... popřípadě silenblok ve výku difer. (byvá občas rozpadlej...

P.S. Přes nový bor občas i jezdim, tak pokuď na to nebudeš spěchat, tak Ti s ramenama můžu i pomoct... (přelisovat)
P.S. Dokážu sehnat případně i díly za nějakou lepší cenovku...
P.S.3. Kuláče jsou dobrý TRW, Lemföder, silenbloky buď origo nebo febi...
Tlumiče Bilstein, Sachs- ty jsou i celkem levný
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 22. 06. 2008 21:57

no, to by bylo super.. viz SZ
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Uživatelský avatar
Helldiver
Příspěvky: 855
Registrován: 16. 01. 2007 22:43
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Helldiver » 23. 06. 2008 05:28

Silace by som dal jednoznacne powerflex, capy meyle alebo lemforder.
E30 325i
E34 535i

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 23. 06. 2008 07:18

Dan td píše:Přední ložiska se daj bez stahováku, někde tu je návod, hledej.
a zadni ne?
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Re: GO náprav

Příspěvek od Gabo » 23. 06. 2008 16:51

marlin píše:potřebuju udelat GO náprav, porstě uplně vše četně ložisek a řizeni, ale nechce s emi to davat do servisu, protoze predpokladam ze to bdue drahe. Doma by asi nemel byt problem, ale nevim jak predni loziska, jestli nepotrebuji stahovak a co zybtek, jestli to je jenom vymena dil za dil apod. A narocne na opravu. No a kde jeste sehnat dily, nejlepsi by byli origo nebo stejne dobre jako origo...
Takze co ted s tim?
Me SO predni napravy - novy ramena s cepama, tahla rizeni, cepy rizeni + rozvody a naplne motoru + vicko a palec rozdelovace + silace motoru + prace u kamosa vysla na cca 20 000. Vzhledem k tomu, ze mi dal dily se slevou, jaou ma on sam, tak me to vyslo na stejny penize jako kdybych ty dily kupoval sam a delal to doma sam ... Dily se kupovaly v Autokelly, povetsinou Febi, ramena mám tusim Delphi
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
marlin
Příspěvky: 2059
Registrován: 17. 02. 2007 22:37
Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od marlin » 23. 06. 2008 19:26

no, tak to je pekne... :roll:
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska

Odpovědět