Hukot od diferenciálu?

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
capicek
Příspěvky: 56
Registrován: 27. 05. 2008 13:14

Hukot od diferenciálu?

Příspěvek od capicek » 13. 06. 2008 09:06

Zdravím, kluci potřeboval bych poradit. Mám 318i E/30 a ze zadu při jízdě slyším hukot. Myslíte, že by to byl diferák? A když už tak stačí zkontrolovat/dolít/vyměnit olej? Děkuji mnohokrát za každou radu....
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Hukot od diferenciálu?

Příspěvek od Venca » 13. 06. 2008 09:07

capicek píše:Zdravím, kluci potřeboval bych poradit. Mám 318i E/30 a ze zadu při jízdě slyším hukot. Myslíte, že by to byl diferák? ....
...nebo taky některý ložisko zadního kola.

Uživatelský avatar
capicek
Příspěvky: 56
Registrován: 27. 05. 2008 13:14

Příspěvek od capicek » 13. 06. 2008 09:14

No to mě nenapadlo, ale když třeba zařadím 5 a přidám plyn, tak to začně čím dál hlasitěji, pokud nezmírním.
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 13. 06. 2008 11:25

capicek píše:No to mě nenapadlo, ale když třeba zařadím 5 a přidám plyn, tak to začně čím dál hlasitěji, pokud nezmírním.
že by to bylo taky tim že zrychluješ??? hele hučí to i do zatáček nebo to do některejch nehučí?
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
capicek
Příspěvky: 56
Registrován: 27. 05. 2008 13:14

Příspěvek od capicek » 13. 06. 2008 12:00

Hučí to i normálně po rovině, ale jakmile malinko uberu plyn, tak už to tolik neřve, ale i tak, když jedu, slyším pořád hukot sice slabší, ale přece.... A tyky jsem si všimnul, že mi občas jakoby zmrzne otáčkoměr a ukazatel spotřeby.
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí

mikess
Příspěvky: 72
Registrován: 25. 05. 2008 10:12
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od mikess » 14. 06. 2008 17:10

zdravim. skus vypustit z dyferaku olej a podívej se jak vypadá,když bude tmavy bude smrdět a budeš tam mít piliny tak je to problém diferáku. ložiska vyskoušíš tak že pojedeš okolo padesátky až šedesátky km za h. a prudčeji otošiš volantem doprava a pak prudčeji doleva a jestli se bude měnit nějak hluk zadní nápravy tak to jsou spíše ložiska!

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 15. 06. 2008 09:29

tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
capicek
Příspěvky: 56
Registrován: 27. 05. 2008 13:14

Příspěvek od capicek » 15. 06. 2008 15:08

Kluci díky moc za info, zkusím to podle MIKESS. Díky
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 15. 06. 2008 17:29

budha píše:tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu
Jo? takto je v prdeli už mě to začíná taky... kolik stojí difec jen tak orientačně... :evil:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

mikess
Příspěvky: 72
Registrován: 25. 05. 2008 10:12
Bydliště: Frýdek Místek

Příspěvek od mikess » 15. 06. 2008 17:41

podle toho co čtu na forum , se pohybují ceny od 400 stovek do 1 tisíce

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 15. 06. 2008 17:58

tak to se dá...
:wink:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 15. 06. 2008 18:34

budha píše:tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu
Heh tak todle mi to dělá taky. Akorát že mám špéru a nerad bych o ní přišel :evil:
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 16. 06. 2008 15:50

no prave, me to docela sralo..a diff me stal 500,- (zde na foru) jenze clovek nemuze cekat ze vydrzi vecnost, protoze uz maj zle nabehano a kazdej s tim jinak prasi...

a jaka je to chutovka vymenovat diff...hmmmm
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 16. 06. 2008 17:55

budha píše:no prave, me to docela sralo..a diff me stal 500,- (zde na foru) jenze clovek nemuze cekat ze vydrzi vecnost, protoze uz maj zle nabehano a kazdej s tim jinak prasi...

a jaka je to chutovka vymenovat diff...hmmmm
je to práca na kokot? nebo se to dá přežít? ná kdyžbych to dělal a kuchal to tak bych skusil spáchat předělání bubnu na kotouč... asi s celou nápravou... jde to nějak?
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Uživatelský avatar
budha
člen E30.cz
Příspěvky: 1391
Registrován: 16. 04. 2006 13:28
Bydliště: Kladno/Praha

Příspěvek od budha » 16. 06. 2008 19:00

jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 06. 2008 19:07

budha píše:jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Měnil jsem ho i v garáži bez montážní jámy úplně sám.
Zadek to chce zvednout a dobře podložit, samotnej diferák podkládat vhodnýma špalíkama a prkýnkama.

Gabo
člen E30.cz
Příspěvky: 4293
Registrován: 20. 02. 2006 18:51
Bydliště: Nížkov (ZR)

Příspěvek od Gabo » 16. 06. 2008 19:30

Venca píše:
budha píše:jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Měnil jsem ho i v garáži bez montážní jámy úplně sám.
Zadek to chce zvednout a dobře podložit, samotnej diferák podkládat vhodnýma špalíkama a prkýnkama.
Já se u tohole spíš bojim zalehlejch a zarezlejch šroubů, hlavně imbusy na poloosách mi dělají vrásky na čele
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 16. 06. 2008 19:53

Gabo píše: Já se u tohole spíš bojim zalehlejch a zarezlejch šroubů, hlavně imbusy na poloosách mi dělají vrásky na čele
Předem očistit, nastříkat WD, vyškrábat vnitřky imbusů aby do nich pořádně sednul šestihran.
Podle potřeby oklepnout.

Uživatelský avatar
adam320
Příspěvky: 4565
Registrován: 26. 08. 2004 16:28
Bydliště: mt. Blanc

Příspěvek od adam320 » 16. 06. 2008 19:58

do tech imbusu vzdycky ten orech natloukej...aby povolil zavit

jde to i bez zvedani auta, ale musis u toho vypit osm plzni :lol:
smyk prekvapi pouze toho kdo v nem neni

Uživatelský avatar
MKI®
Příspěvky: 540
Registrován: 09. 05. 2008 08:32
Bydliště: Ujezd u Brna

Příspěvek od MKI® » 16. 06. 2008 21:32

adam320 píše:do tech imbusu vzdycky ten orech natloukej...aby povolil zavit

jde to i bez zvedani auta, ale musis u toho vypit osm plzni :lol:
Géčko nestačí? musí to být plzeň jo... v tom je ten pes :lol:
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)

Odpovědět