Hukot od diferenciálu?
Hukot od diferenciálu?
Zdravím, kluci potřeboval bych poradit. Mám 318i E/30 a ze zadu při jízdě slyším hukot. Myslíte, že by to byl diferák? A když už tak stačí zkontrolovat/dolít/vyměnit olej? Děkuji mnohokrát za každou radu....
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
Re: Hukot od diferenciálu?
...nebo taky některý ložisko zadního kola.capicek píše:Zdravím, kluci potřeboval bych poradit. Mám 318i E/30 a ze zadu při jízdě slyším hukot. Myslíte, že by to byl diferák? ....
Hučí to i normálně po rovině, ale jakmile malinko uberu plyn, tak už to tolik neřve, ale i tak, když jedu, slyším pořád hukot sice slabší, ale přece.... A tyky jsem si všimnul, že mi občas jakoby zmrzne otáčkoměr a ukazatel spotřeby.
BMW 316i,E30,r.v.1988,černá metalíza,plně v elektrice, zkrátka můj mazlíček, kterej vobčas zlobí
zdravim. skus vypustit z dyferaku olej a podívej se jak vypadá,když bude tmavy bude smrdět a budeš tam mít piliny tak je to problém diferáku. ložiska vyskoušíš tak že pojedeš okolo padesátky až šedesátky km za h. a prudčeji otošiš volantem doprava a pak prudčeji doleva a jestli se bude měnit nějak hluk zadní nápravy tak to jsou spíše ložiska!
tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Jo? takto je v prdeli už mě to začíná taky... kolik stojí difec jen tak orientačně...budha píše:tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu

MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
Heh tak todle mi to dělá taky. Akorát že mám špéru a nerad bych o ní přišelbudha píše:tohle me delal diff..ale obracene..kdyz jsem vyradil, nebo jel z kopce a brzdil motorem, hucelo to a bouchalo..kdyz jsem pridal plyn tak to prestalo..Diff jsem tehda vymenil a ten co jsem sundal byl total zatuhlej a neco v nem lupalo...putoval do srotu

EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
no prave, me to docela sralo..a diff me stal 500,- (zde na foru) jenze clovek nemuze cekat ze vydrzi vecnost, protoze uz maj zle nabehano a kazdej s tim jinak prasi...
a jaka je to chutovka vymenovat diff...hmmmm
a jaka je to chutovka vymenovat diff...hmmmm
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
je to práca na kokot? nebo se to dá přežít? ná kdyžbych to dělal a kuchal to tak bych skusil spáchat předělání bubnu na kotouč... asi s celou nápravou... jde to nějak?budha píše:no prave, me to docela sralo..a diff me stal 500,- (zde na foru) jenze clovek nemuze cekat ze vydrzi vecnost, protoze uz maj zle nabehano a kazdej s tim jinak prasi...
a jaka je to chutovka vymenovat diff...hmmmm
MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Ex 316i coupe, jetzt kombajn driver mit 318i touring....
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
muj plne pojizdny stroj: viewtopic.php?f=22&t=45091&p=344990#p344990
Měnil jsem ho i v garáži bez montážní jámy úplně sám.budha píše:jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Zadek to chce zvednout a dobře podložit, samotnej diferák podkládat vhodnýma špalíkama a prkýnkama.
Já se u tohole spíš bojim zalehlejch a zarezlejch šroubů, hlavně imbusy na poloosách mi dělají vrásky na čeleVenca píše:Měnil jsem ho i v garáži bez montážní jámy úplně sám.budha píše:jo tak to bude prace na kokot...ten diff se da delat dobre nad jamou, nebo na zvedaku..problem ale je ze vazi cca 35 kg a to neni sranda s tim manipulovat nad hlavou..
Zadek to chce zvednout a dobře podložit, samotnej diferák podkládat vhodnýma špalíkama a prkýnkama.
EX: E36 318i 4/94, e30 325iT LPG 8/88, Favo 7/90, Golf II 1.8 GT 1986, Škoda 120 M1 1984
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Akt:
Octavia 1 TDi 2000
Peugeot 106 1.1 1996
E36 316i Compact 26.6.1998
PER ASPERA AD ASTRA
Géčko nestačí? musí to být plzeň jo... v tom je ten pesadam320 píše:do tech imbusu vzdycky ten orech natloukej...aby povolil zavit
jde to i bez zvedani auta, ale musis u toho vypit osm plzni

MIKI®
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)
ex - Favorit=žere a nejede
ex - BMW 318i OO=[][]=OO
ex - FAVORIT
ex - Fabia RS "tuning"
BMW 316i OO=[][]=OO
GOLF R23 VR5
PUG 405D (dýmovnice)