Vstřikovací trysky M20B20 vs. M20B25
Vstřikovací trysky M20B20 vs. M20B25
Nazdar chlapi mám tu ´pár dotazů na odborníky na tyto typy motorů.Tatík vlstní e30 M20B20 Motronic a má problem.Studený motor chytá na drc po startu motor pěkně vrní,tzv.sametový chod.Po uplynutí cca 60sec. motor začne taročit podobným způsobem jako zahřátá Š120 s vytaženým sytičem a motor má cca 500ot/min.Pátrali jsme po možných příčinách problému,až došlo k tomu že jsem poradil ať sundá sací parohy a při tom mrkne na vstřiky.A ouha trysky v dezolátu 2trysky měly poškozený ten jako by rozprašovací klobouček jedna tryska uplně jiná,5 trysek má bílé konektory a ta jedna žlutý a nemá vůbec ten klobouček na konci tryskya po obvodu je větší.Trysky by jsme i vyměnili ale mám jen z motoru M20B25
Tudíž se ptám:
Jsou trysky-vstřiky z 2litra zaměnitelné s 2,5litrovými?(1,8i M10?)
Je možno funkčnost vstřiků ověřit v domácích podmínkách?S natlakováním problém není ale co potřebuje vstřik za impulz k otevření
Jemožné aby tenhle mišmaš v tryskách způsoboval problém s chodem motoru?Diagnostika nic neodhalila.
Za vaše objektivní rady vám mockrát děkuji,s pozdravem Dvořisci
Tudíž se ptám:
Jsou trysky-vstřiky z 2litra zaměnitelné s 2,5litrovými?(1,8i M10?)
Je možno funkčnost vstřiků ověřit v domácích podmínkách?S natlakováním problém není ale co potřebuje vstřik za impulz k otevření
Jemožné aby tenhle mišmaš v tryskách způsoboval problém s chodem motoru?Diagnostika nic neodhalila.
Za vaše objektivní rady vám mockrát děkuji,s pozdravem Dvořisci
tohle diagnostika nevidí, nejjednodušší je porovnat bosch čísla jsou na bokách ventilů, pokud nesedí tak vstřiky záměné nejsou ale neznamená to že to na ně nepojede, jiné číslo může znamenat jiné množství paliva,rozptyl,impedance, ondra_m sem někam dával tabulku kde se dalo dohledat dle čísla bosch kolik daný vstřik dává a jeho impedanci.
na otevření vstřiku je třeba 12V.
na otevření vstřiku je třeba 12V.
mám doma nějaké vstřiky na 2.0,tak pokud bys chtěl tak Ti můžu nějaký dát,TAdy tabulka těch vstřiků- 47 kB
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/508 ... .34KB.html
http://www.edisk.cz/stahnout-soubor/508 ... .34KB.html
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
opet se potvrzuje ze kdo je linej hledat, picu zjisti.. protoze kdybys hledal, zjistil by si, ze 320i a Eta maji shodne vstriky, pro rejpaly je to dle ETK i dle Bosch online katalogu. Tudiz nechapu, co za vstriky tam chces dat, kdyz tam mas origo. to cislo ktere si uvedl ...208 je pouzito u 320i do ´85 a u 323i, ...716 je pro celou produkci 320i az do ´91.DVORIS píše:Tak dostal jsem nový info,na autě byly vstiky s označením 0280 150 716,tzn dle katalogu z Ety a navíc dva při natlakování začaly prolínat.
Tudíž budu muset sehnat ty co tam mají být 0280 150 208,alespoň dle Pinkiho a toho co říká tabulka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
No dík za odpověď,jde o to že trysky jsou na autě poškozený,jedna je uplňe jiná,2 prosakují,tak jsem se zde radši optal.Takže říkáš 716 je správněMax-Max píše:opet se potvrzuje ze kdo je linej hledat, picu zjisti.. protoze kdybys hledal, zjistil by si, ze 320i a Eta maji shodne vstriky, pro rejpaly je to dle ETK i dle Bosch online katalogu. Tudiz nechapu, co za vstriky tam chces dat, kdyz tam mas origo. to cislo ktere si uvedl ...208 je pouzito u 320i do ´85 a u 323i, ...716 je pro celou produkci 320i az do ´91.DVORIS píše:Tak dostal jsem nový info,na autě byly vstiky s označením 0280 150 716,tzn dle katalogu z Ety a navíc dva při natlakování začaly prolínat.
Tudíž budu muset sehnat ty co tam mají být 0280 150 208,alespoň dle Pinkiho a toho co říká tabulka.
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
no to rika i ETK i Bosch, neres, najdi si naky dobry a dej je tam...na 320i jich mam snad 20DVORIS píše:No dík za odpověď,jde o to že trysky jsou na autě poškozený,jedna je uplňe jiná,2 prosakují,tak jsem se zde radši optal.Takže říkáš 716 je správněMax-Max píše:opet se potvrzuje ze kdo je linej hledat, picu zjisti.. protoze kdybys hledal, zjistil by si, ze 320i a Eta maji shodne vstriky, pro rejpaly je to dle ETK i dle Bosch online katalogu. Tudiz nechapu, co za vstriky tam chces dat, kdyz tam mas origo. to cislo ktere si uvedl ...208 je pouzito u 320i do ´85 a u 323i, ...716 je pro celou produkci 320i az do ´91.DVORIS píše:Tak dostal jsem nový info,na autě byly vstiky s označením 0280 150 716,tzn dle katalogu z Ety a navíc dva při natlakování začaly prolínat.
Tudíž budu muset sehnat ty co tam mají být 0280 150 208,alespoň dle Pinkiho a toho co říká tabulka.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
impedance = odportichy.stepan píše:na 2L mají být na 1000000% vstřiky s označením 0 280 150 716.je to bodle Bosch esitronic(diagnostiky a databáze) jen co je ta impedance???
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost