Vstřikovací trysky M20B20 vs. M20B25
- Tweety
- Příspěvky: 6122
- Registrován: 16. 07. 2004 17:52
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Michal je horká hlava, tak to řeš v klidu alespoň tyDVORIS píše:Už sem nic psat nebudu abych v někom nerozbouřil emoceTweety píše:Jestli se můžu zeptat, dělalo to furt nebo jen při určité teplotě ?
Cca 30sec po studeným startu začal taročit,prvních 30sec šel krásně,teplej na pi....
Díky za odpověď
Já su klidná hlava,v pohodě,DÍKY VŠEM ZA RADYTweety píše:Michal je horká hlava, tak to řeš v klidu alespoň tyDVORIS píše:Už sem nic psat nebudu abych v někom nerozbouřil emoceTweety píše:Jestli se můžu zeptat, dělalo to furt nebo jen při určité teplotě ?
Cca 30sec po studeným startu začal taročit,prvních 30sec šel krásně,teplej na pi....
Díky za odpověď
PROSÍM SMÁZNĚTE TO AŤ TO TU NEZAVAZÍ
Hádá se motor po zahřátí
Ahoj,
trošku to tu obnovím. Po zahřátí se mi hádá motor. Kabely vyměněny, svíčky, tlaky změřeny (všechny kolem 1,0MPa). Už mne nic nenapadá, jen vstřikovače.
Nemáte někdo vstřikovače na M20B25? V ETK jsem našel verzi LUCAS (13641731357) nebo BOSCH (13641734776). Jsou záměnné? Máte někdo zkušenost?
Díky za rady.
Pepa
trošku to tu obnovím. Po zahřátí se mi hádá motor. Kabely vyměněny, svíčky, tlaky změřeny (všechny kolem 1,0MPa). Už mne nic nenapadá, jen vstřikovače.
Nemáte někdo vstřikovače na M20B25? V ETK jsem našel verzi LUCAS (13641731357) nebo BOSCH (13641734776). Jsou záměnné? Máte někdo zkušenost?
Díky za rady.
Pepa
- MattyX
- Příspěvky: 12534
- Registrován: 06. 07. 2008 17:31
- Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory
Když tak mám sadu b25 Bosch, který byly funkční. Kdyutak SZ.
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8
Re: Hádá se motor po zahřátí
A co jim je? Netěsní?Zbrolik píše:Ahoj,
trošku to tu obnovím. Po zahřátí se mi hádá motor. Kabely vyměněny, svíčky, tlaky změřeny (všechny kolem 1,0MPa). Už mne nic nenapadá, jen vstřikovače.
Nemáte někdo vstřikovače na M20B25? V ETK jsem našel verzi LUCAS (13641731357) nebo BOSCH (13641734776). Jsou záměnné? Máte někdo zkušenost?
Díky za rady.
Pepa
.
Re: Hádá se motor po zahřátí
To nevim, ještě jsem je nevyndal. Jak se zkouší?Venca píše: A co jim je? Netěsní?
.
Re: Hádá se motor po zahřátí
Vyndaná lišta se vstřikama přpojenýma na palivo, odpojený konektory, běžící čerpadlo - při tom nesmí ukapávat.Zbrolik píše: To nevim, ještě jsem je nevyndal. Jak se zkouší?
Příznak netěsnícího vstřiku je zpravidla nepravidelný chod - vynechává válec, na kterým vstřik netěsní. Svíčka je černá.
Doporučuju postupovat s rozvahou a neměnit, co tě napadne.
JAK se to "hádá"? Vypadává některej válec, nebo to dělaj všechny?
KDY to začalo dělat? Jen tak najednou, nebo po nějakým zásahu?
JAK vypadaly svíčky po vyndání?
Jdou z čidla teploty vody správný hodnoty? Jdou až do ŘJ?
Atd....
Vstřiky
Ahoj, díky za odpovědi,
popíšu to od začátku. Motor se hádal už od doby kdy jsem to koupil (5let). Ale časem se to stále zhoršovalo, až mi motor přestal jel na 4 válci. Nová svíčka po 100 km byla vždy černá a celá od oleje. Pravda je, že jsem doléval 1l oleje na 1000 km. Dal jsem to do dílny, kde změřili tlaky ve válcích. Byly kolem 0,7MPa, což prý je málo. Došlo tedy na to, že se motor rozebral a verdikt byl: je to vyběhané - dal se na výbrus.
Motor rok stál, nebyl čas a teď jsem ho složil. Olej už nežere, všechny svíčky vypadají stejně, u závitu jsou trochu černé, na špičce jsou světle hnědé. Po odpojení jednotlivých zapalovacích kabelů ze svíček se chod motoru vždy zhorší. Zapalování bych vyloučil. Teď jsem meřil tlaky znovu jsou kolem 1,0MPa.
Co se týče čidel, nic jsem ještě neměřil. Diagnostiku u nás na 15pin nikdo nemá. Zkoušeli to dva řekl bych zkušení automechanici.
Napadá Vás něco. Rád Vám reknu další podrobnosti, které budu vědět.
popíšu to od začátku. Motor se hádal už od doby kdy jsem to koupil (5let). Ale časem se to stále zhoršovalo, až mi motor přestal jel na 4 válci. Nová svíčka po 100 km byla vždy černá a celá od oleje. Pravda je, že jsem doléval 1l oleje na 1000 km. Dal jsem to do dílny, kde změřili tlaky ve válcích. Byly kolem 0,7MPa, což prý je málo. Došlo tedy na to, že se motor rozebral a verdikt byl: je to vyběhané - dal se na výbrus.
Motor rok stál, nebyl čas a teď jsem ho složil. Olej už nežere, všechny svíčky vypadají stejně, u závitu jsou trochu černé, na špičce jsou světle hnědé. Po odpojení jednotlivých zapalovacích kabelů ze svíček se chod motoru vždy zhorší. Zapalování bych vyloučil. Teď jsem meřil tlaky znovu jsou kolem 1,0MPa.
Co se týče čidel, nic jsem ještě neměřil. Diagnostiku u nás na 15pin nikdo nemá. Zkoušeli to dva řekl bych zkušení automechanici.
Napadá Vás něco. Rád Vám reknu další podrobnosti, které budu vědět.
Re: Vstřiky
Jestli jsou svíčky všechny stejně hnědý, nevypadá to na netěsnost vstřiků.Zbrolik píše:....Olej už nežere, všechny svíčky vypadají stejně, u závitu jsou trochu černé, na špičce jsou světle hnědé. Po odpojení jednotlivých zapalovacích kabelů ze svíček se chod motoru vždy zhorší. Zapalování bych vyloučil. Teď jsem meřil tlaky znovu jsou kolem 1,0MPa.
Co se týče čidel, nic jsem ještě neměřil. Diagnostiku u nás na 15pin nikdo nemá. Zkoušeli to dva řekl bych zkušení automechanici.
...
Pokud se závada projevuje po ohřátí, jako první věc bych se zajímal o čidlo teploty vody.
.
Ahoj.jestli můžu měl bych dotaz.
Jedná se mi o to jak by mělo vypadat palivo vycházející ze vstřikovače.
Mysle jsem si,že by to mělo vypadat zhruba jako kužel palivové mlhy.
Když jsem to sledoval u starýhoM20B20 tak do mlhy to mělo hodně daleko a kužel dost nepovedenej spíš to vypadalo jak výstřel z vodní pistole.
Jak to bylo u vás co jste to zkoušeli?
Jedná se mi o to jak by mělo vypadat palivo vycházející ze vstřikovače.
Mysle jsem si,že by to mělo vypadat zhruba jako kužel palivové mlhy.
Když jsem to sledoval u starýhoM20B20 tak do mlhy to mělo hodně daleko a kužel dost nepovedenej spíš to vypadalo jak výstřel z vodní pistole.
Jak to bylo u vás co jste to zkoušeli?
- alkaba
- Příspěvky: 2329
- Registrován: 11. 01. 2010 00:25
- Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
- Kontaktovat uživatele:
http://1.bp.blogspot.com/_MKbuwoRPYEk/T ... ectors.png
Měl by to být pravidelný kužel, jako je na obrázku ten prvni vstřik...jak to prská do strany anebo kape, tak je průser Většinou pomáhá vyčištění ultrazvukem
Měl by to být pravidelný kužel, jako je na obrázku ten prvni vstřik...jak to prská do strany anebo kape, tak je průser Většinou pomáhá vyčištění ultrazvukem
BMW E30 320i Turbo
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
BMW E46 328i Turbo tour
BMW E12 528i
Jednou tříca, pořád tříca...
Instagram (ECU Garage CZ)
Úprava ŘJ MS41, MS42, MS43, Bosch Motronic, Ecumaster, kdfi
Na chladiči jsou čidla pro verze s klimatizací, přídavným ventilátorem apod., ty nic.Zbrolik píše:Díky, koukal jsem, že čidel ve vodě jsou 4 kusy. 2ks na chladiči zboku a 2 u termostatu. Nechají se ty čidla nějak měřit nebo se musí měnit? Tohle už na mne bude asi moc složité..
U termostatu je jedno pro teploměr (ten po odpojení konektoru nebude ukazovat) a druhý je pro ŘJ.
Hodnoty odporu jsou v manuálech - pokud se nepletu, při provozní teplotě cca 200 - 300 ohmů, studený stav má nějaký kiloohmy