Problém teplého startu M20B20

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 26. 04. 2015 19:59

[quote="tomik"]neprochcává vám regulétor tlaku paliva podtlakovou hadičkou do sání-tohle mi přesně jednou M20 dělala,vyměnil jsem všechno a pak to bylo tímhle.
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]

Jako že se benzín dostává skrz děravou membránu tou 6mm hadičkou do sání?To ne,to jsem kontroloval taktéž,bohužel

Brunsson
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 01. 2015 22:09
Bydliště: Hranice na Moravě

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Brunsson » 26. 04. 2015 20:06

[quote="tomik"]neprochcává vám regulétor tlaku paliva podtlakovou hadičkou do sání-tohle mi přesně jednou M20 dělala,vyměnil jsem všechno a pak to bylo tímhle.
tlak držel normálně,ale netěsnil a uchcával se jim motor.[/quote]

Jojo tento problém jsem měl i já. Jinak děkuji ti tomiku že jsi mi zaslal ten starší podtlakový regulátor. Sice asi za týden u něj membrána praskla taky ale hlavně že jsme na to přišli ;) Tak jsem kopil novej na netu asi za 1500 a je pokoj :) Sice to úplně nevyřešilo problém ale částečně jej to eliminovalo.

DVORIS: ono to pak tou podtalakovou hadičkou teklo přes tu prasklou membránu do sání a tam to skékalo do válců .. docela průser :D

Brunsson
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 01. 2015 22:09
Bydliště: Hranice na Moravě

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Brunsson » 26. 04. 2015 20:07

DVORIS: tak to ještě zkusím bez toho volnoběžnýho ventilu

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 26. 04. 2015 20:27

No já teda ještě jednou prověřím ten podtlak jestli se tam ten benzín netlačí.Ale jak jsem psal,mám na palivové liště stále připojený budík a tlak minimálně 20minut drží

Brunsson
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 01. 2015 22:09
Bydliště: Hranice na Moravě

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Brunsson » 28. 04. 2015 19:11

Joo a jinak tady je ta malá pičovinka (podlakový regulátor tlaku paliva) co dokáže nadělat pěknou paseku v sání když je v ní prasklá nebo steřelá membrána.

Věc kterou lze lehce přehlédnou pokud neoděláte podtlakového ovládání, já na to přiše úplně náhodou
Přílohy
IMAG2260.jpg
IMAG2261.jpg

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 29. 04. 2015 07:43

Tak to asi nebude ani můj problém tohle... Vzhledem k dbilasu a regulátoru něco jako : http://www.tuning-in.cz/regulator-tlaku ... vesal.html
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 13. 05. 2015 19:00

Jen zkušenost.Po zimě M20B20,šílený teplý starty,nakonec zjištěn netěsnící regulátor jak zde již bylo popsáno.Po výměně ok.U mě zatím beze změn

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 14. 05. 2015 08:26

Nepamatuju si to tu zpětně, nicméně bádal jsem u američanů a němců a někdo odkazuje na teplotní čidla u termostatu.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0759

12 a 13 , zkoušel i tohle někdo měnit?
Asi to vyzkoušim, ale pokud už má někdo zkušnosti že je to k ničemu... tak... už nevim :?

resp. jen to jedno čidlo co dává echo ŘJ, ten druhej je snad jen pro ukazatel teploty na budíku...
...teoreticky to může dávat nějakou blbou informaci jednotce ...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 14. 05. 2015 09:20

Já se dočetl že to může dělat i při teplym startu právě... za studena tedy byla zmíňka taky... koukám že maj čidla Bosch ve výprodeji, tak asi jedno zkusim objednat a vyměnit :)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 14. 05. 2015 15:32

[quote="Zavarenec"]Já se dočetl že to může dělat i při teplym startu právě... za studena tedy byla zmíňka taky... koukám že maj čidla Bosch ve výprodeji, tak asi jedno zkusim objednat a vyměnit :)[/quote]
Myslíš toto?
http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJ ... ObdSYwBg==

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 15. 05. 2015 07:30

Jo jo, přesně tohle jsem měl na mysli.

Za 300 mi to přijde docela v pohodě :)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Venca » 16. 05. 2015 07:54

Zavarenec píše:Nepamatuju si to tu zpětně, nicméně bádal jsem u američanů a němců a někdo odkazuje na teplotní čidla u termostatu.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showpar ... Id=11_0759

12 a 13 , zkoušel i tohle někdo měnit?
Asi to vyzkoušim, ale pokud už má někdo zkušnosti že je to k ničemu... tak... už nevim :?

resp. jen to jedno čidlo co dává echo ŘJ, ten druhej je snad jen pro ukazatel teploty na budíku...
...teoreticky to může dávat nějakou blbou informaci jednotce ...
Nejdřív si to změř.
Nemá smysl cokoli naslepo měnit a čekat, až najednou závada zmizí, když je možnost ověřit hodnoty z čidel.

.

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 31. 05. 2015 18:00

Já si myslim, že opravdu reálně co by pomohlo by bylo koupit všechny vstřiky fungl nový...
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 31. 05. 2015 18:10

[quote="Zavarenec"]Já si myslim, že opravdu reálně co by pomohlo by bylo koupit všechny vstřiky fungl nový...[/quote]
Taky zastávám ten názor.Jen se zeptám,moc se neorientuju v tabulkách hodnot pro různý vstřiky,ale co je zkusit použít z něčeho jinýho,jen na zkoušku.Ony už se jaksi nedají koupit,snad jen origo a tak i tak za ranec.Třeba z M50?Nebo z jinýho BMW motoru.Je to jen hloupá myšlenka

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 31. 05. 2015 22:20

Podle ETK se dají použít ze starší M43 např... někdy do roku 95 tušim... pak už jsou jiný.

Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis... :(
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 11985
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od MattyX » 31. 05. 2015 22:30

Podle tabulky Bosche si najdeš vstřik s podobnou kubaturou, odporem (http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm#BOSCH) Poté dle bosch čísla zjistíš zda je to z něčeho novějšího a pak už jen sehnat :)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 01. 06. 2015 08:18

no podle téhle tabulky je to č. 0-280-150-715

za pár kaček je maj v číně : http://www.aliexpress.com/store/product ... 91237.html

nicméně zrovna u vstřiků bych se toho docela bál...

a tohle by měla být náhrada:
http://www.auto-pilot.cz/vt157806-pt102 ... ily-trysky

Tak jako tak desítka v prd... :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Uživatelský avatar
3llf
člen E30.cz
Příspěvky: 408
Registrován: 16. 04. 2014 09:16
Bydliště: Ústecko, Praha

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od 3llf » 01. 06. 2015 10:10

ještě by tam měli jít použít z v12 co se dával do e38

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6289
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 01. 06. 2015 16:59

[quote="Zavarenec"]Podle ETK se dají použít ze starší M43 např... někdy do roku 95 tušim... pak už jsou jiný.

Podle čísla dílu origo přes 3tis ks, náhrada dle čísla a googlu cca 2tis... :([/quote]

Přesně tuhle info jsem čekal,než vyblejt min 10tku za nový tak raději nejdříve zkusit přehodit třeba z té m43,jen na zkoušku a pak třeba nechat i repásnout ty starý

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7608
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 02. 06. 2015 07:19

To jsem přesně chtěl udělat z toho toura M43 co tu mám na díly... ale bohužel to už je 96 a tam jsou ty vstřiky jiný...

Navíc by jich bylo stejně poněkud málo :)

No zkusim je někde poshánět a vyzkoušet... čistě teoreticky když s nima M43 točí v cajku, tak by mohla i M20, ale to je fakt teoreticky logická úvaha, která u E30 tak nějak stejně neplatí, aneb co funguje jinde v e30 nefunguje :lol: :lol: :lol:
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 318Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E38 740i alpinweiß
Obrázek

Odpovědět