Problém teplého startu M20B20

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
MattyX
Příspěvky: 12534
Registrován: 06. 07. 2008 17:31
Bydliště: Zatáčka před Wídňou - Štatl - Vopičí hory

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od MattyX » 02. 06. 2015 21:55

Já na M20 mám bosch vstřiky 190ccm, jsou třeba na m52B20 ;) Mají sice větší kubaturu ale i obyč B25 by si s něma poradila ;)
Strongflex - E30,E36,E46,E90 a i jiné značky ! pro info o cenách a dodání SZ
Obrázek

http://www.piston.cz-Service&Performance partner
https://youtu.be/VmWfNjhhCH8

Uživatelský avatar
3llf
člen E30.cz
Příspěvky: 418
Registrován: 16. 04. 2014 09:16
Bydliště: Ústecko, Praha

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od 3llf » 03. 06. 2015 19:46

kdyby to chtěl někdo zkusit, tak mám vstřiky z m50b20 doma

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 04. 06. 2015 07:17

No možná bych to prubnul... :)

Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
3llf
člen E30.cz
Příspěvky: 418
Registrován: 16. 04. 2014 09:16
Bydliště: Ústecko, Praha

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od 3llf » 05. 06. 2015 11:23

[quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)

Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]

zatím asi nějak nevím co ;-)

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 07. 06. 2015 18:41

[quote="3llf"][quote="Zavarenec"]No možná bych to prubnul... :)

Nechceš je za něco vyměnit na E36ku třeba ? :)[/quote]

zatím asi nějak nevím co ;-)[/quote]
Jsem zvědavej jaký bude výsledek

lubeec
Příspěvky: 496
Registrován: 24. 12. 2009 14:07
Bydliště: Brno

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od lubeec » 07. 06. 2015 19:17

Matty uz je jezdi a myslim ze rikal "je to cajk" proto jsem si je taky sehnal, namontoval ale potrebuji vycistit (nejelo to na vsechny valce)
Umi to nekdo?

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 07. 06. 2015 20:09

Na FB to nabízí "Jurek Kawulok" za 250,-/ks

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Huncak » 08. 06. 2015 16:37

taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 08. 06. 2015 20:24

[quote="Huncak"]taky by to mohlo dělat čidlo teploty nasávaného vzduchu co je ve váze.jsou to dva krajní piny v konektoru.pokud by to hlásilo špatný ůdaj tak by se to za tepla taky mohlo uchlastavat.jednou jsem to na svém dvoulitru řešil a přišel jsem na to náhodou,když jsem prohodil váhu vzduchu s jiným autem které startovalo normálně.problém se s váhou přesunul do druhého auta,když jsem to pak zkoušel proměřit zjistil jsem že ta moje váha vůbec na teplotu nereagovala a dávala stále stejné hodnoty.stačí k tomu obyč.multimetr[/quote]

A naměřitelný hodnoty si pamatuješ?

Huncak
Příspěvky: 260
Registrován: 06. 10. 2005 14:39
Bydliště: Dřínov 44

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Huncak » 09. 06. 2015 17:54

nepamatuju ale myslím že to poznáš snadno,změříš za studena a za tepla.jinak můžu až bude chvilka zkusit změřit co mám v autě.můžeme měřit každý jiné hodnoty,ty levné multimetry moc přesností neoplývají ale poznat bys to měl podle rozdílu,stejné hodnoty to ukazovat nemůže,je tam do sacího potrubí takovej košíček a po pořádném vyčištění to fungovat začalo,bylo to oblepené zbytkama oleje,prachu a bůhvíčeho a ty vodiče byly vyzkratované.nebo zkus jinou váhu jestli bude změna

Uživatelský avatar
Ládínek
člen E30.cz
Příspěvky: 1101
Registrován: 11. 05. 2004 13:03
Bydliště: Slapy - Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Ládínek » 22. 07. 2015 09:17

Včera sem mluvil se známym, co má M54B30 v E46 a potýká se s tim samym problémem jen doplněnym o nouzový režim po nastartování, což bych osobně dal za vinu nespálenýmu benzínu na lambda sondě. Z toho plyne, že toto neni problém jen M-dvacítek, ale i jinejch motorů.
Pro doplnění: nájezd má cca 200t :wink:
325iC 92" E30 ///M-technic II cabrio Sommerwagen
325iX 89" E30 sedan Winterwagen
32?i 87" E30 Chrom coupé
525iX 95" E34 touring
Obrázek

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Semry » 10. 09. 2015 17:43

U mě lehce zabodovalo aditivum, po vyjeté plechovce VIF má motor o něco lepší chod a lépe drží volnoběh. Starty stejné.... :( Neřeším, je pod plachtou a asi dlouho bude.

Brunsson
Příspěvky: 22
Registrován: 16. 01. 2015 22:09
Bydliště: Hranice na Moravě

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Brunsson » 22. 09. 2015 20:46

Opět jeden takový menší poznatek :)

Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).

Tak ja opravdu nevím :D to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu :D

Uživatelský avatar
Semry
Příspěvky: 2164
Registrován: 07. 04. 2007 11:19
Bydliště: Vinohrady
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Semry » 24. 09. 2015 13:32

To je zcela běžné. :)

Mirek E.
Příspěvky: 1331
Registrován: 26. 06. 2012 16:13

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Mirek E. » 05. 10. 2015 10:36

Brunsson píše:Opět jeden takový menší poznatek :)

Přes víkend jsem s autem nikam nejel ale potřeboval jsem ho vytáhnout z garáže, takže jsem jen nastartoval (na drc) a vycouval ven a nechal ho stát venku cca 4-5 hodin. Bylo hezky a po celou tu dobu na auto svítilo sunko (i na kapotu). Nebylo kdovíjaké vedro, něco kolem 20 - 24 stupňů, a když jsem se ho chystal schovat tak jsem opět točil cca 5 vteřin než to chytlo. Upozorňuji že motor nebyl vůbec zahřáty, jen jak na kapotu svítilo slunce tak se tam asi nakumulovala vyšší teplota (i v introušu bylo vedro ale venku už se začínalo ochlazovat ale furt ok).

Tak ja opravdu nevím :D to jen takový poznatek kdyby se někdo vehementně snažil vyřešit tuto záhadu :D
Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.

Uživatelský avatar
vt_mischo
člen E30.cz
Příspěvky: 437
Registrován: 16. 07. 2009 22:18
Bydliště: Brno

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od vt_mischo » 05. 10. 2015 13:59

Mirek E. píše: Tohle mi dela i M10. Rano chytne na otoceni a odpoledne po celem dni na slunci toci nekolik vterin.
Mne uplne takisto v zime mozem po mesiaci prist este ani neotocim klucom a uz vrci a ked je teplo tak startujem zasadne na dvakrat :D
'87 316i M10B18
'08 325d M57/T2

ex '93 520iT M50B20

flickr

Uživatelský avatar
Zavarenec
Brázdim Škarpovič
Příspěvky: 7770
Registrován: 23. 09. 2005 12:59
Bydliště: P9

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od Zavarenec » 05. 10. 2015 15:05

Já jsem zvědavej jak se to bude u mě chovat teď s 315cc vstřikama a novou jednotkou ... :lol: :lol: Doufám, že to bude lepší
E30 327i MK M Cabrio MTechII
E30 325i kupé MTechII
E36 318IS Motorsport International coupe
E36 323Ti Kompost power
E36 kabrio ACS3
E36 Hartge H3 2.6 Touring
E36 ALPINA B6 2.8/2
E36 M3 3.2 Individual
E46 Clubsport kupé

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 11. 02. 2018 20:08

Tak se po dlouhe dobe napisu.Na motoru jsem vymenil asi dve sady vstriku a problem stale stejny,tak jsem to neresil az vcera v case kdy je v garazi poradna kosa jsem se rozhoupal po nabuzeni Pinkim a zkusil vstriky prehodit za treti sadu z motoru ktery slapal naprosto bez problemu a ejhle.Motor chyta na drc po 2 dennim testovani.Teply,studeny s 20ti minutovou pauzou s dvouhodinovou pauzou a dnes po pul dni odstaveni po jizde a porad dobry.Tak snad to nekomu pomuze.Pravdepodobne netesnici vstrikovace jinak si to nedovedu vysvetlit.Po dlouhem startu vzdy smrad po nespalenym bezinu a spatne emise na volnobeh.

Uživatelský avatar
alkaba
Příspěvky: 2329
Registrován: 11. 01. 2010 00:25
Bydliště: Štramberk (Severní Morava)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od alkaba » 11. 02. 2018 20:47

To jsi měnil staré za staré nebo jsi dával i na ultrazvuk? Já jsem se tak taky vyškolil, kdy jsem zkoušel 2 sady vstřikovačů a na obě to jelo na hovno, tak jsem to vyloučil jako příčinu. No jenže obě sady byly v hajzlu a pomohla až lázeň v ultrazvuku... Tak gratuluji k vyřešení problému, tohle dokáže často potrápit.

Uživatelský avatar
DVORIS
Příspěvky: 6423
Registrován: 21. 12. 2005 21:01
Bydliště: Agip

Re: Problém teplého startu M20B20

Příspěvek od DVORIS » 14. 02. 2018 22:35

Na cisteni v ultrazvuku jsem se tentokrat opravdu vysral.😉

Odpovědět