Problém teplého startu M20B20
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
Problém teplého startu M20B20
Čau vím že se tu to možná řešilo,ale nenašel jsem s toho všechno žádný východisko. Když příjdu ráno v chladnu k autu, chytne ná drc,pokud ho když běží vypnu do 10-15 minut ihned chytá bez problému, ale po cca 15 když ho nechám stát, tak točím tak 6-8s pod plným plynem než chytne, po naskočení ale smrdí hodně benzín,jako by se to uchlastávalo.Nestalo se že by nechytl,ale štve mě to,prošel jsem snad už všechno.přes teplotní čidlo,váhu,snímače,volnoběžný ventil, čerpadlo,vstřiky... a nic.nevíte čím se reguluje směs(na váze,nebo jinde)?A ještě kamoš má ten samej motor v kupé,a když jsme skoušeli ..závodit¨, bez problému mu ujedu a to mám toura,podle všech známích co mají zkušenosti s BMW mi jede jako šutr.Jen ty starty.Prosím poraďte jsem zoufalej(jsem pedant na svý auto)
BMW 320i Touring
BMW 850i e31
BMW 850i e31
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
mam uplně uplně to samý...svíčky nepomohly..podle mě někde udělali soudrzi z NDR chybu
Jinak asi bych nestartoval s plnym.
Taky sem teĎ vypozoroval, že když mi to dělá, tak skoro dycky je rychlejší než to točit, to nechat točit jen 3x a chcípnout to a pak znova to chytne zase hned
Jinak asi bych nestartoval s plnym.
Taky sem teĎ vypozoroval, že když mi to dělá, tak skoro dycky je rychlejší než to točit, to nechat točit jen 3x a chcípnout to a pak znova to chytne zase hned
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
cimz je temer jasny to, ze to nekde ztraci nakou slozku smesi - benzin nebo vzduch a pak po opetovnem startu je to uz ok. Budf ma moc chudou smes - moc vzduchu nebo malo benzinu - anebo pada palivo zpatky.Anton píše:mam uplně uplně to samý...svíčky nepomohly..podle mě někde udělali soudrzi z NDR chybu
Jinak asi bych nestartoval s plnym.
Taky sem teĎ vypozoroval, že když mi to dělá, tak skoro dycky je rychlejší než to točit, to nechat točit jen 3x a chcípnout to a pak znova to chytne zase hned
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
Aha, dík. Skonzultuju to s BMWAKem, ale ten mi stejně zase řekne ať to radši hodim se skályMax-Max píše:
cimz je temer jasny to, ze to nekde ztraci nakou slozku smesi - benzin nebo vzduch a pak po opetovnem startu je to uz ok. Budf ma moc chudou smes - moc vzduchu nebo malo benzinu - anebo pada palivo zpatky.
ex e34 525i ->ex e46 330Ci -> exE36 ///M3-> e46 m3
Taky si myslím že bude sai padat palivo, protože u Motronicu (pokud to teda vim správně a taky jsem vás pochopil, že se jedná o Motronic) netlakuje palivová pumpa hned jak se otočí klíčkem do té polohy, když svítí kontrolky (L-Jetronic totiž už v této poloze sepne na chvíli pumpu) nýbrž až při samotném startování, takže by mohl byt problém tu
EDIT: I když je zas zajímavé, že u studeného motoru to zas nedělá, což by logicky asi taky mělo...
EDIT: I když je zas zajímavé, že u studeného motoru to zas nedělá, což by logicky asi taky mělo...
No smoke, no fun...
A smrdí nespálený benzín,pokud by byl spadlý tak by neměl smrdět,ne?Míšánek píše:Taky si myslím že bude sai padat palivo, protože u Motronicu (pokud to teda vim správně a taky jsem vás pochopil, že se jedná o Motronic) netlakuje palivová pumpa hned jak se otočí klíčkem do té polohy, když svítí kontrolky (L-Jetronic totiž už v této poloze sepne na chvíli pumpu) nýbrž až při samotném startování, takže by mohl byt problém tu
EDIT: I když je zas zajímavé, že u studeného motoru to zas nedělá, což by logicky asi taky mělo...
Jinak máme ten samý problém,občas.
netěsnící vstřiky, po zhasnutí motoru nějaký čas odkapávají a uchlastají motor. Proto cítíš nespálený benzín. Na studeno bohatá směs pomáhá rychlejšímu startu ale za tepla se to uchlastá, po delší době se zase odpaří a nastartuje v pohodě.
Sám jsem to řešil na m20b20, netěsnost není zřejmě tak velká, protože při čištění vstřiků nikdo nic nepoznal, až když jsem sundal sání a v kanálu se zavřeným ventilem bylo víc benzínu než je zdrávo.
Sám jsem to řešil na m20b20, netěsnost není zřejmě tak velká, protože při čištění vstřiků nikdo nic nepoznal, až když jsem sundal sání a v kanálu se zavřeným ventilem bylo víc benzínu než je zdrávo.
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
jo to s těma vstřikama mi taky už někdo říkal,ale když jsem to měl napojený na tlakoměru,tak mi tlak po vypnutí neklesal,a to by měl pokud by ty vstřiky uchcávaly, a nebo padal benzín.A pak ještě jsem tam dal jako zichr zpětnej ventyl hned za čerpadlo,ale beze změn.Padající benzín to určitě není.
BMW 320i Touring
BMW 850i e31
BMW 850i e31
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
podle mě to tou lambdou nebude, řídící systémy jsou nastaveny tak, že na start nemá lambda vliv, právě pro to, že za studena nefunguje. Jestli je deset min hodně nemo málo nemám tušení, ale i s vyhříváním nefunguje hned.
Vyměnit vstřiky sice jo, ale to by chtělo nový, protože jestli ňáký koupíš muže to být stejný, já jsem se na to nakonec vykašlal, a nakonec jsem tam dával 2,5 a s tou to funguje dobře.
Vyměnit vstřiky sice jo, ale to by chtělo nový, protože jestli ňáký koupíš muže to být stejný, já jsem se na to nakonec vykašlal, a nakonec jsem tam dával 2,5 a s tou to funguje dobře.
- tichy.stepan
- Příspěvky: 124
- Registrován: 11. 03. 2008 22:11
- Bydliště: Olomouc
Sice starý téma ale s příchodem b20 pod kapotu mojí e30 se projevuje tenhle klasický problém.Co jsem vypozoroval?
Osadil jsem tlakoměr na lištu na přívod benzínu.Motor chytne a na volnoběh i při zvednutých otáčkách ukazuje tlak 2bar což mi přijde krapet méně.Po odpojení podtlaku pro regulátor se zvedne na 2,4bar.
Při teplém startu (cca 8sec trápení starteru)se děje to že se tlak po dobu startování zvedne na 2,8 až 2,9 bar a drží dokud motor nenaskočí,poté,jakmile dojde k prvnímu zážehu padne opět na 2bary.
Usuzuji z toho že po dobu startování jsou vstřiky zavřené a až po těch 8mi sec se knim dostane signál a začnou se otvírat i svíčky po neúspěšném startu jsou suché.
Má někdo nějaký nápad co s tím,co změřit,vyměnit? krom čidla otáček klikového hřídele na které se chystám?
Osadil jsem tlakoměr na lištu na přívod benzínu.Motor chytne a na volnoběh i při zvednutých otáčkách ukazuje tlak 2bar což mi přijde krapet méně.Po odpojení podtlaku pro regulátor se zvedne na 2,4bar.
Při teplém startu (cca 8sec trápení starteru)se děje to že se tlak po dobu startování zvedne na 2,8 až 2,9 bar a drží dokud motor nenaskočí,poté,jakmile dojde k prvnímu zážehu padne opět na 2bary.
Usuzuji z toho že po dobu startování jsou vstřiky zavřené a až po těch 8mi sec se knim dostane signál a začnou se otvírat i svíčky po neúspěšném startu jsou suché.
Má někdo nějaký nápad co s tím,co změřit,vyměnit? krom čidla otáček klikového hřídele na které se chystám?
.
mám ten samej problém s m20b20.
nemohlo by to bejt tím že při zastavení ohřátého motoru se prohřeje sání na celkem slušnou teplotu a teplem se vzduch rozpíná, takže tam jde méně vzduchu než normálně (při chladném sání) ale benzínu jde furt stejně a tak to pak vypadá jako přechcaný...??? ikdyž to by pak zlobilo i u m20b25... jen taková moje úvaha
nemohlo by to bejt tím že při zastavení ohřátého motoru se prohřeje sání na celkem slušnou teplotu a teplem se vzduch rozpíná, takže tam jde méně vzduchu než normálně (při chladném sání) ale benzínu jde furt stejně a tak to pak vypadá jako přechcaný...??? ikdyž to by pak zlobilo i u m20b25... jen taková moje úvaha