Problém teplého startu M20B20
jedina věc u m20 je opravdu to čidlo kliky
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Tak moje 2,5 tím trpí taky. A vysvětlení nemám, lambda je nová, svíčky taky, celkově ten motor chodí vcelku dobře, ale je nevyzvypatelný. Minulý rok jsem na Jaře nahodil baterku, točil točil a hrůza, chytalo to jako 300D které nežhaví.... Letos, po 3/4 roku stání přijdu, dám baterku a auto chytne na otočení. Nechápu. Po ohřátí mi to sporadicky dělá to samé co popisují výše, zejména po 10 a více minutách stání.
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
Ještě mě napadlo, ono není úplně zřejmé, že vstřiky neotvírají - to že je na liště vyšší tlak může být dáno i tím, že jsou startovací otáčky menší..
Na první stránce je zajímavá teorie o přechlástání z důvodu netěsných vstřiků... Možná by stálo za pokus motor za tepla chcípnout např. stylem odpojení pal pumpy... Popřípadě ještě napomoci k okamžitému snížení tlaku na liště... Pak by vstřiky mohly těsnit lépe a nemuselo by dojít k přechlastání.. otázka je jak moc netěsní
Na první stránce je zajímavá teorie o přechlástání z důvodu netěsných vstřiků... Možná by stálo za pokus motor za tepla chcípnout např. stylem odpojení pal pumpy... Popřípadě ještě napomoci k okamžitému snížení tlaku na liště... Pak by vstřiky mohly těsnit lépe a nemuselo by dojít k přechlastání.. otázka je jak moc netěsní
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
tohle neni marnej napad, nicmene na to potrebujeme auto ktere tohle dela vzdy a pokazde, a tahle nerest se furt zjevi v nejmene vhodnou dobuAda_CZ píše:Ještě mě napadlo, ono není úplně zřejmé, že vstřiky neotvírají - to že je na liště vyšší tlak může být dáno i tím, že jsou startovací otáčky menší..
Na první stránce je zajímavá teorie o přechlástání z důvodu netěsných vstřiků... Možná by stálo za pokus motor za tepla chcípnout např. stylem odpojení pal pumpy... Popřípadě ještě napomoci k okamžitému snížení tlaku na liště... Pak by vstřiky mohly těsnit lépe a nemuselo by dojít k přechlastání.. otázka je jak moc netěsní
kurvy stare plechove...
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
U mně to dělá pokaždé tak nápad s náhlým snížením - úbytkem tlaku odstavením čerpadla dobrej,to se dá lehce ozkoušet stejně tak jako vyhodit vstřiky,strčit je v práci do pece aby se ohřály a pomalu je tlakovat co se bude dít.Jinak dvoulitrů jsem měl x a co si vzpomínám tak ani jeden takhle nezlobil až na jednoho,stejně jako dvaapůle co jsem měl,tam to dělal vadný spínač na klapce ale to se projevovalo i během jízdy že nepadaly otáčky atd...u tohodle motru je tohle všechno cajk.Inu,mám ještě asi tři jednotky jak b20,takB25,haldu vstřiků a čidel tak zkusím polaborovat.Napadlo mě při tom startu ještě změřit co je na konektorech pro vstřiky,jestli se jim dostává napětíMax-Max píše:tohle neni marnej napad, nicmene na to potrebujeme auto ktere tohle dela vzdy a pokazde, a tahle nerest se furt zjevi v nejmene vhodnou dobuAda_CZ píše:Ještě mě napadlo, ono není úplně zřejmé, že vstřiky neotvírají - to že je na liště vyšší tlak může být dáno i tím, že jsou startovací otáčky menší..
Na první stránce je zajímavá teorie o přechlástání z důvodu netěsných vstřiků... Možná by stálo za pokus motor za tepla chcípnout např. stylem odpojení pal pumpy... Popřípadě ještě napomoci k okamžitému snížení tlaku na liště... Pak by vstřiky mohly těsnit lépe a nemuselo by dojít k přechlastání.. otázka je jak moc netěsní
kurvy stare plechove...
Stejný problém
čau kluci, mám uplně stejný problém viz první příspěvek. Ještě se v tom neorientuju tak jako Vy, proto napíšu všechno. Je to M40 1.6. Snížená hlava, vstřiky z 1.8. Tak jsem to koupil. CO se týče toho problému, začal jsem se svíčkama, dostala čtyřbodový BOSHE, vyměnil jsem modrý čidlo, vyměnil váhu vzduchu, že prý to na to může mít taky vliv, nevim. Co byste mi doporučili dál? Může to být čerpadlo? Syčí totiž jak anakonda. a když chodim kolem auta tak taky cejtím benzín. Jsem z toho úplně zoufalej.
Rozlousknutí
Už ten problém někdo vyřešil?
mám m40 a zahřátej motor musím kolikrát točit třeba 6x po sobě než mi to chytne..
mám m40 a zahřátej motor musím kolikrát točit třeba 6x po sobě než mi to chytne..
Re: Rozlousknutí
Nevyřešil a teď jak s tím dvoulitrem jezdím legálně tak mě to čím dál víc sereKozbic píše:Už ten problém někdo vyřešil?
mám m40 a zahřátej motor musím kolikrát točit třeba 6x po sobě než mi to chytne..
Re: Rozlousknutí
Na jakým principu fachá ten Hallův snímač?Je to nějaký elektromagnet co snímá impulzy.Mám tu řemenici natřenou barvou ve 2 vrstváchDVORIS píše:Nevyřešil a teď jak s tím dvoulitrem jezdím legálně tak mě to čím dál víc sereKozbic píše:Už ten problém někdo vyřešil?
mám m40 a zahřátej motor musím kolikrát točit třeba 6x po sobě než mi to chytne..
Tak,dnes jsem utekl v 9 z práce a pustil se do zjišťování.Proměřeno vyměněno čidlo teploty pro ŘJ + změřeno na konektoru do ŘJ,vše v normě signál se do 5J dostává.Další přišly na řadu elaboráty z váhama,Na té co byla na autě byl nadoraz dotažený obtokový šroub,tak jsem vzal druhou váhu kde byla čitelná vyražená hodnota u jímky pro šroub a po změření hloubky také souhlasilo.Auto jde líp do otáček a teplý start se zkrátil o cca třetinu a chytnou všechny válce najednou,ne jako před tím že se sbírali jeden po druhým.Další co mě zarazilo byl tlak paliva za chodu motoru který jsem naměřil cca 1,8baru.Po vypnutí se zvedl na cca 2,1-2,2 baru a držel.Klesne až po 3-4hodínách čímž vylučuji ukapávající vstřiky.Pochybuju že ten malý expandér u čerpadla pod prahem by ten tlak byl takhle dlouhodobě vyrovnávat,ten si spíš myslím kompenzuje rázy a malý ztráty.Zkusil jsem taky motor roztočit ale nenechat ho roztočit.Svíčky byly po vytažení prakticky suchý což mě vede k tomu že se prostě nedostává při dlouhém teplém startu dostatek paliva,nebo vůbec žádné palivo.Ale proč?Tlak se ři tomhle startu zvedne až ke třem barům,což by poukazovalo že není odběr z lišty.Ještě jsem zkusil měnit Hallův snímač+ regulátor tlaku,ale beze změny.V další etapě až opadne moje nasrání bych rád zkusil přehodit čerpadlo,vytáhnout plovák z nádrže se sítem nevím jestli by stálo za to zkusit jinou řídící jednotku.
Jednu jsem z garáže vyštrachal ale nevím z čeho je
To je zatím ode mně z dnešního dne vše
Jednu jsem z garáže vyštrachal ale nevím z čeho je
To je zatím ode mně z dnešního dne vše
m20 nemá hallův snímač ale indukční můžeš na něm pokud nemáš osciloskop naměřít rostoucí napětí podle otáček
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
Re: .
a to se cení, tak snad budeš mít více štěstíDVORIS píše:Stejně nedám pokoj dokud na to nepřijdu.Frank píše:možná Ti ušetřím námahu... čerpadlo jsem měnil, sítko dával nový a řídící jednotku jsem zkoušel také jinou z m20b20 a je to beze změny... bohůžel
a co když na zahřátým motoru před startem zkusíš odpojit čidlo teploty? chová se to stejně? bez lambdy jsi to zkoušel?
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
mam doma dve e30 s m20 a obe maji-mame stejny problem
na jedne je vsechno novy-cidla, pumpa vstriky atd a porad zlobi
vymontoval jsem zanovni svicku a zkontroloval jsem odtrh
a byl moc velky.
Po uprave na spravny odtrh jsem vypozoroval zlepseni ale porad to neni 100%. Jezdim NGK (ty co tam patri) priste skusim jinou znacku
Chystam se zkontrolovat i dvoulitr protoze tam ty starty jsou horsi a horsi
a doufam ze to trochu pomuze nebo mne baterka ukamenuje.
na jedne je vsechno novy-cidla, pumpa vstriky atd a porad zlobi
vymontoval jsem zanovni svicku a zkontroloval jsem odtrh
a byl moc velky.
Po uprave na spravny odtrh jsem vypozoroval zlepseni ale porad to neni 100%. Jezdim NGK (ty co tam patri) priste skusim jinou znacku
Chystam se zkontrolovat i dvoulitr protoze tam ty starty jsou horsi a horsi
a doufam ze to trochu pomuze nebo mne baterka ukamenuje.
e39 528i touring
e39 520i touring Lifestyle Edition
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark
e39 520i touring Lifestyle Edition
e83 x3 3.0ia
e85 Z4 2.5i Merlot rot
e32 740ia Alpina look
e30 328i coupe M-Technik II m20b28
R1100s Mandarin
R1150gs twin spark