špatné teplé starty 318i M40

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
CONAN_CZ
Příspěvky: 7
Registrován: 22. 11. 2007 09:44
Bydliště: okres Nový Jičín

špatné teplé starty 318i M40

Příspěvek od CONAN_CZ » 11. 05. 2008 11:03

Mám problém se svou E30 1.8 M40 rv.1988. Když je motor teplý tak má velice špatné starty, sice chytne na poprvé, ale nedrží volnoběh, na přidání plynu téměř nereaguje, někdy i motor zhasne. Tak po 30 sekundách už je všechno jak má být. Za studena motor startuje bezproblémů. Svíčky a kable jsem už měnil, avšak bez efektu...nevíte někdo co s tím? Dik.... :roll:
E30 1.8i

berkelay
Příspěvky: 146
Registrován: 16. 03. 2007 23:35
Bydliště: Ústí nad Labem / Karviná

Příspěvek od berkelay » 11. 05. 2008 12:30

asi ti moc odborně neporadím, ale už se to tady párkrát řešilo, špatné teplé starty, houpání volnoběhu atd.
Vždy se mluvilo o lambdě, váze vzduchu a teplotní čidle, tyhle věci se v radách točí stále dokola :wink: Mrkni na to, nebo počkej na radu odborníka, ale myslím si, že se tě zeptá právě na tyhle věci.
EX: E34 535i ´91, 155kW/305Nm, Sperrdifferential
aktual: E39 523i ´99, 125kW

euromen
Příspěvky: 2050
Registrován: 13. 06. 2005 10:39
Bydliště: Děčín

Příspěvek od euromen » 11. 05. 2008 13:54

berkelay píše:asi ti moc odborně neporadím, ale už se to tady párkrát řešilo, špatné teplé starty, houpání volnoběhu atd.
Vždy se mluvilo o lambdě, váze vzduchu a teplotní čidle, tyhle věci se v radách točí stále dokola :wink: Mrkni na to, nebo počkej na radu odborníka, ale myslím si, že se tě zeptá právě na tyhle věci.
nebo použij fci hledat a nalezneš ty odborný rady ze dříve
dočasný konec BMW :-(

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 11. 05. 2008 17:27

Pod oknem je takovej kryt a pod nim vede splet kabelu a tam je jeden kablik co jde rozpojit...Pokud jej mas zapojn rozpoj a motor pojede Ok nachazi se na strane jak je baterka

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 05. 2008 19:22

nugget píše:Pod oknem je takovej kryt a pod nim vede splet kabelu a tam je jeden kablik co jde rozpojit...Pokud jej mas zapojn rozpoj a motor pojede Ok nachazi se na strane jak je baterka
Nojo, akorát by bylo dobrý vědět, cos tu u svýho auta vůbec rozpojil a proč to asi mělo vliv na nějakou závadu....

Brát ovšem takový doporučení jako návod k odstranění poruchy - to bych neradil.

Uživatelský avatar
nugget
Příspěvky: 655
Registrován: 11. 07. 2007 21:51
Bydliště: Hoštejn

Příspěvek od nugget » 11. 05. 2008 19:44

Venca píše:
nugget píše:Pod oknem je takovej kryt a pod nim vede splet kabelu a tam je jeden kablik co jde rozpojit...Pokud jej mas zapojn rozpoj a motor pojede Ok nachazi se na strane jak je baterka
Nojo, akorát by bylo dobrý vědět, cos tu u svýho auta vůbec rozpojil a proč to asi mělo vliv na nějakou závadu....

Brát ovšem takový doporučení jako návod k odstranění poruchy - to bych neradil.
No ja jen ze me to delalo to stejne a ten konektor slouzi teda jestli si dobře pamatuju bylo to pro zajetí motoru ..stav "maximálně otevřeno" z klapky

Venca
Příspěvky: 3497
Registrován: 04. 04. 2004 08:09

Příspěvek od Venca » 11. 05. 2008 19:52

nugget píše: No ja jen ze me to delalo to stejne a ten konektor slouzi teda jestli si dobře pamatuju bylo to pro zajetí motoru ..stav "maximálně otevřeno" z klapky
Jo, to jsme probírali, ovšem ta kontrola polohy pro "plně otevřeno" na chod motoru ve volnoběhu vliv mít nemůže.
Pokud snad vliv měla, je někde další závada a proto to nelze brát jako správný doporučení.

Odpovědět