Tak jsem zvědavej, jestli tady je ňáký opravdový odborník, protože nikdo neví jak odstranit díru v plynu. Mám 2,5kovej vršek a při normálním rozjezdu mám v prvním centimetru plynu díru. Občas to i chcípne. Prostě při rozjezdu musim dát víc plynu, abych se rozjel, ale to nesvědčí spojce.
Je to hodně nepohodlný. A druhá věc která by mě zajímala. Kamarád má 325i a při otevření víčka pro nalití oleje mu volnoběh začne znatelně blbnout a kolísat. Když udělám to samý na svym, tak se chod ani trochu nezmění. Prý je to netěsností motoru. Nevíte kde se netěsnost nachází a kde a co bych měl přetěsnit??? Obě otázky už jsou prudce technický, tak jsem zvědavej jestli někdo poradí něco efektivního. Každopádně předem děkuju.
E30 NAVŽDY !!!!
Díra v plynu.
Díra v plynu.
M5 ´04 is my dream
- Francis
- člen E30.cz
- Příspěvky: 3445
- Registrován: 11. 02. 2003 11:06
- Bydliště: Lánov
- Kontaktovat uživatele:
Zrejme mas nekde diru v sani a motor prisava "falesny" vzduch. Pokud by byl netesny a profukoval, zjistis to jednoduse sundanim hadice z vika ventilu pod sacim potrubim na zadnim konci motoru - netesny motor bude tudy foukat ven.fragile píše:Tak klapkózu nechám poladit, ale co ta těsnost motoru? po otevření víčka nalejvání oleje by měl motor znejistit u mě nic. Sere mi to. Znamená to totiž, že ten motor jde špatně, výkon má menší než by mohl mít, a víc to žere. A to mi vadí. Chci to přetěsnit jen nevim kde.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
- Mrca Martin
- Příspěvky: 126
- Registrován: 25. 02. 2003 20:13
- Bydliště: Vrchlabí
- Kontaktovat uživatele:
polopaticky - asi budeš mít prasklou hlavní hadici od vz. filtru do saciho paroží motoru, nebo někde přímo návazné další hadice na sání motoru,
možná jenom někde totálně povolenou hadicovou stahovací pásku - všechno co má něco společnýho se sáním motoru pořádně překontroluj a všude kde možná chybjej stahovací pásky tak dodat.
pokud budeš kontrolovat těsnení nebo neurčité prasklinky na hadicích - tak stačí potřít inkriminované místa štětkou namočenou v techničáku a jakmile dojde ke zvíšení otáček motoru tak je hadice nebo těsnění v prdeli (potírá se pří běžícím motoru!!!!)
PS: pokud to je OK - tak asi váha nebo lambda nebo ti někde táhne čerstvej vzduch na lambdu (prasklej vejfuk před lambdou),
i když vzhledem k tomu olej. víčku to tipuju na to sání
možná jenom někde totálně povolenou hadicovou stahovací pásku - všechno co má něco společnýho se sáním motoru pořádně překontroluj a všude kde možná chybjej stahovací pásky tak dodat.
pokud budeš kontrolovat těsnení nebo neurčité prasklinky na hadicích - tak stačí potřít inkriminované místa štětkou namočenou v techničáku a jakmile dojde ke zvíšení otáček motoru tak je hadice nebo těsnění v prdeli (potírá se pří běžícím motoru!!!!)
PS: pokud to je OK - tak asi váha nebo lambda nebo ti někde táhne čerstvej vzduch na lambdu (prasklej vejfuk před lambdou),
i když vzhledem k tomu olej. víčku to tipuju na to sání
EASY RIDER - Forever e30 - první v r. 1999