
klesající výkon 318is
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Mam pocit, ze RJ trochu upravuje vlastnosti motoru dle stylu jizdy, ma takoveho pamatovaka...a co se tyce kloboukove jizdy, tak ta spolehlive motor "utlumi", tak se pak musi poradne protahnout, aby jel tak jak ma.pavel1164 píše:jinak s tím mým je to tak,že když tomu budu nějakou dobu pořádně nakládat tak se dá pozorovat jakoby to pak jelo líp,ale pokud jezdim dlohodobě na spotřebu a maximálně to šetřim,a potom když to chci rozjet tak se tomu noc nechce ,jakoby to nějak zlenivělo.
Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

Zapřemýšlel bych nad novým palivovým filtrem, ten bývá největší pasekář a až pak bych postupoval dále, tak jek psal Dvoris mrkl bych na kat... Ale prve bych měnil palivák. Ve většíně případuje na aute dost dlouho na to aby byl zasranej. Měl jsem na isu stejný problém, nakonec bylo i podávcí čerpadlo K.O. jelikož se pořád snažilo tlačit do ucpanýho filtru. Toť má zkušenost. Palivák stojí cca 250, myslím, že to za zkoušku stojí. Hodně zdaru 

BMW 318 IS that IS fun
dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
- [CZ]Airwolf[OC]
- Příspěvky: 1073
- Registrován: 29. 01. 2005 11:38
- Bydliště: Praha
Pokud mas delenou nadrz, tak hadrem toho moc nevytrespavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.

Ex E30 318iS
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno
Budoucí E36 - s pomoci DCho splneno

a až vyčistim nádrž,tak to zkusim zapojit bez palivákupavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
[CZ]Airwolf[OC] píše:Pokud mas delenou nadrz, tak hadrem toho moc nevytrespavel1164 píše:dobře.tak zatim se podivám do nádrže,pokusim se ji nějakym způsobem vyčistit.takže budu muset odsát zbytek benzinu a potom asi nádrž vytřít hadrem.doufám,že se tam nějak dostanu zezhora od čerpadla.
i tak ještě preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
tak to asi mám .co jsem koukal naspodek tak je fakt dvoudílná.
to jsem zapomněl.
ale snad by mohlo stačit,když se zbavim kalu v blízkosti čerpadla.
usazeniny z druhé části nádrže by se snad neměly dostat až k čerpadlu.takový vír v nádrži snad nemám.

Možná než bych se vrhal na čistení nádrže bych zkouknul vyndanej palivák jak na tom je a co z něj teče a podle toho bych posoudil dále jestli nádrž vypouštět. Hadry bych tam raději necpal... já ji čistil stylem ven sní vypustit wapem vymyt a pak nechat uschnou. Což bylo asi 3 měsíce jelikož jsem měl auto rozkuchaný. Mrkni prve znova na paliválk a pak popřemýšlej nad ostatním...
BMW 318 IS that IS fun
To je pravda. Preto teraz uz napinak z e30 nezozenies, uz sa robia len tie co sa davali do M43. Mal som s nim problem, ze mi povolil a preskocil rozvod, nastastie sa nic horsieho nestalo tak som nastavil rozvody ako maju byt, dal novy napinak a odvtedy pohoda ale garantujem ti ze zlepsenie vykonu som nezistil.pavel1164 píše: preventivně vyměnim aspoň napínák řetězu,protože jsem někde slyšel,že v e30 občas selhával nebo málo napínal.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 
