Nova elektrika.
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
Nova elektrika.
Jsem se ted hrabla v aute a koukal jsem na konektor ve dverich u spoljezdce. Je uplne cely z oxidovany. Proto mam sto chuti natahat uplne novou elektriku, aspon v interieru. Nevite o nekom kdo to dela na ceskolipsku? Nebo jak moc velky problem by to byl pro uplneho amatera?
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
tak me to je jasne, ale ja jsem radsi pro tu novou elektriku...
takhle, kdyby s emi podarilos ehbnat komplet kabelove svazky bylo by to nejlepsi, nebo holt natahat drat po dratku....
takhle, kdyby s emi podarilos ehbnat komplet kabelove svazky bylo by to nejlepsi, nebo holt natahat drat po dratku....
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
proto to nechci delat sam a dat nekomu kdo tomu rozumi. Me by momentalne stacilo natahnat elektriku jenom v interieru. Proste co jsou v konektory ve dverich apod...
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
jestli neni v hajzlu celej drat, tak bych vymenil akorat konektor..
snazil sem se vyndat komplet el. bez poruseni a je to pakarna
snazil sem se vyndat komplet el. bez poruseni a je to pakarna

B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...
nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O...

Tahat komplet elektriku je nesmysl, těm drátům nic neni. Jestli máš zoxidovaný konektory ve dveřích (u E30 celkem běžná věc, to soudruzi z NSR nevymysleli zrovna dobře) tak sežeň buď komplet svazek výbavy - svazky do dveří +to co je v interiéru a přeházej to. To neni moc složitý, nejhorší na tom je, že je to pod kobercem. Anebo si kup konektory popřípadě i svorkovnice a máš minimálně půl dne co dělat. Jo a je na to dobrý mít i vyndaváček na konektory, jinak se nesmíš ani jednou spléts, bez něj jednou zandaný konektor už bez destrukce nevyndáš 

tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
Do el. bych nesel... je to vmord... a nedoplatil by ses... musel bys sehnat kab svazky a vsechno... bez toho to nema cenu delat.. :/ potreboval bys sehnat vsechny pruchodky... jinak spis uskodis nez pomuzes.. ustrihni konec... je tam rezerva a najapej znova... 

BMW E30 320i 1987 chromáček <= RIP 23.1.2009
tak-tak nie je to take lahke ako sa zda.
Prehodis a zistis, ze tu a tam ti cosi nepasuje, cosi nefunguje a natrapis sa tak, ze
budes preklinat den ked si sa do toho pustil.
To ze mas zaoxidovane konektory nie je vobec tragedia ja robim autoelektrikara vo volve a okrem fungloviek maju vsetky auta kde-tu oxid a vzdy s tym urobim toto- vytiahnem pin, odcviknem, nalisujem novy, zatlacim ho naspat a
nikdy by si nespoznal ze s tym niekedy nieco bolo
Prehodis a zistis, ze tu a tam ti cosi nepasuje, cosi nefunguje a natrapis sa tak, ze
budes preklinat den ked si sa do toho pustil.
To ze mas zaoxidovane konektory nie je vobec tragedia ja robim autoelektrikara vo volve a okrem fungloviek maju vsetky auta kde-tu oxid a vzdy s tym urobim toto- vytiahnem pin, odcviknem, nalisujem novy, zatlacim ho naspat a
nikdy by si nespoznal ze s tym niekedy nieco bolo
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

uz jsem parkrat neco podobneho delal a resil bych to nasledovne:
1, pokud vse funguje jak ma, tak bych do toho vubec nesahal
2, pokud vse funguje jak ma a presto mas pocit, ze je potrebna nejaka akce tak ty konektory rozeber, vycisti a nakonzervuj pripravkem
3, pokud neco obcas zahapruje (okna, zrcatka, central apd.) tak konektory vycistit, pripadne vadne piny vymenit za nove, nakonzervovat
4, pokud neco nejde vubec mas to o hledani obcasne zavady jednodusi
Kdy se do toho pustit, aby to melo smysl:
- pokud mam znalosti z oboru elektro, umim zachazet s merakem, klestema pripadne pajkou
- pokud mam tzv. BMW special tools, na nedestruktivni rozebirani konektoru a vyndavani "pinu" (lze je obtizne ziskat u ruznych spratelenych zamestnancu dodavatelu svazku pro BMW a i to je dost potiz neb jsou udajne evidovane)
- nakupuji nove "polotovaru" konektoru v BMW
- mam na to cas a nebudu to pocitat tzv."na kseft"
Pokud je clovek tzv. "elektro-lama" tak prichazi do uvahu pouze vymena celeho svazku za jiny funkcni a i to je polo - prace, protoze ty zoxidovane piny jsou vetsinou na konektorech hlavniho svazku. Dle me zkusenosti nejvic odchazeni dverni konektory a motorovy svazek u 324d (tam bych to snad nazval konstrukcni vadou).
1, pokud vse funguje jak ma, tak bych do toho vubec nesahal
2, pokud vse funguje jak ma a presto mas pocit, ze je potrebna nejaka akce tak ty konektory rozeber, vycisti a nakonzervuj pripravkem
3, pokud neco obcas zahapruje (okna, zrcatka, central apd.) tak konektory vycistit, pripadne vadne piny vymenit za nove, nakonzervovat
4, pokud neco nejde vubec mas to o hledani obcasne zavady jednodusi
Kdy se do toho pustit, aby to melo smysl:
- pokud mam znalosti z oboru elektro, umim zachazet s merakem, klestema pripadne pajkou
- pokud mam tzv. BMW special tools, na nedestruktivni rozebirani konektoru a vyndavani "pinu" (lze je obtizne ziskat u ruznych spratelenych zamestnancu dodavatelu svazku pro BMW a i to je dost potiz neb jsou udajne evidovane)
- nakupuji nove "polotovaru" konektoru v BMW
- mam na to cas a nebudu to pocitat tzv."na kseft"
Pokud je clovek tzv. "elektro-lama" tak prichazi do uvahu pouze vymena celeho svazku za jiny funkcni a i to je polo - prace, protoze ty zoxidovane piny jsou vetsinou na konektorech hlavniho svazku. Dle me zkusenosti nejvic odchazeni dverni konektory a motorovy svazek u 324d (tam bych to snad nazval konstrukcni vadou).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
pokud ano tak je to jedine dobre. Diky za info.stanco1 píše:No v tomto sa mylis, WURT vyraba univerzalnu sadu vytahovakov na pinyVasa píše: - pokud mam tzv. BMW special tools, na nedestruktivni rozebirani konektoru a vyndavani "pinu" (lze je obtizne ziskat u ruznych spratelenych zamestnancu dodavatelu svazku pro BMW ).
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- marlin
- Příspěvky: 2059
- Registrován: 17. 02. 2007 22:37
- Bydliště: Nový Bor/Okrouhlá
- Kontaktovat uživatele:
tak to je presne u me... nefunguje central, prave zrcatko, nekde je spatna kostra....Vasa píše:
4, pokud neco nejde vubec mas to o hledani obcasne zavady jednodusi
.
Mno, premyslim ze jen udelma nove konektroy, proste znova napojit.... Jenom ty konektory bych chtel novy.
popr. komplet cely interoerovy svazek, nekde splasit.
BMW E30 318iS - Musta Kissa,
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
BMW E3O 316i touring - mrtvola, rozpordej na díly
BMW E34 525i - Bělásek - již není
Subaru Impreza - kvalita z japonska
pokud se nepletu tak co to nazyvas "interierovym svazkem" samostane neexistuje - to je totiz hlavni el. svazek. Samostatne svazky jsou pouze pro dvere (konektory v A a B sloupku), motor (spojuje se z hlavnim svazkem velkym kulatym konektorem) a pak nektere prvky vybavy ktere na napojuji do SA konektoru a pripadne dalsich komponent (pristrojovka apd.)marlin píše:popr. komplet cely interoerovy svazek, nekde splasit.
Odstranoval jsem temer stejnou zavadu Zahymu a v jeho pripade (ten konektor v A sloupku byl totalne na sracku - ulamane a preklesane draty, totalne rozezrane piny) jsem musel vytahnout svazek ze sloupku ven, amputovat a ze zdrave kabelaze pouzit konektro i s cca 20cm dratu. Moc prijemna prace a hlavne se tam k tomu VELMI dobre muze...

Pokud to budes delat tak radeji 2x tak dlouho, ale poradne...
PS:mimochodem to neni problem pouze E30, velice zdatne v tomto sekunduje i kamaradova Toyota MR2.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
Zkus nejdříve rozpojit ten štekr mezi dveřma a kastlí a uvidíš, pokuď se to roapadne nasračku, tak upřímnou soustrast, čeká Tě piplačka, pouď to tam bude jen trochu okyslí, kastříkat kontaktol a párkrát zandat a rozpojit, většinou se to chytne. Popřípadě nejakým pidi dráťáčkem ty piny očistit.
tel. 777595357
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky
GPS: 49°56'13.208"N, 14°31'2.521"E
Nic neposílám poštou, prosím nežádejte mě o to. Díky