malý výkon 324td
malý výkon 324td
Prosím radu, jak má správně fungovat ventil na turbu? Měl by se hýbat při prošlápnutí plynu? Nedělá mi to nic, ale když ucpu hadičku nasávající atmosferický tlak od tlakového konvertoru, ventil funguje. Dá se poznat porucha tlakového konvertoru? Díky za každou radu. P.
On se právě sám nehýbe, ale pokud ucpu prstem vstup pro atmosferický tlak do toho tlakového konvertoru, tak se ventil hýbe, zkrátka na podtlak reaguje, čili bych řekl že bude ready. Ale nevím jak zjistim jestli je špatný ten konvertor...Záchvat píše:Ano, pri proslapnuti plynu se musi ventil turba hybat. Jak a proc tomu tak je uz neporadim ...

OT: Co to je ten tlakový konvertor??
Jinak podle mně by se zas hýbat obtok, resp. otevírat obtoková klapka při pouhém prošlápnutí plynu neměla, poněvydž v tlakové větvi neni takový tlak, který by působil na membránu proti pružince, aby se otevřel obtokový ventil. Ale co jsem zase slyšel, tak na tříci se dávaly trošku jiné turba, myslím TD4 nebo tak něco a na E28 jsou T3, tak nevim... Každopádně mně se ventil při pouhém prošlápnutí neotevíral, ale tlak to při jízdě regulovalo...

Jinak podle mně by se zas hýbat obtok, resp. otevírat obtoková klapka při pouhém prošlápnutí plynu neměla, poněvydž v tlakové větvi neni takový tlak, který by působil na membránu proti pružince, aby se otevřel obtokový ventil. Ale co jsem zase slyšel, tak na tříci se dávaly trošku jiné turba, myslím TD4 nebo tak něco a na E28 jsou T3, tak nevim... Každopádně mně se ventil při pouhém prošlápnutí neotevíral, ale tlak to při jízdě regulovalo...
No smoke, no fun...


http://bmwfans.info/original/E30/4-T/32 ... l-11_0865/
díl číslo 1 dle ETK, pokud ucpu dva atm. vstupy, tak se ventil otevře, jinak nee...a při jízdě nemá motor tah, na 5. přev. stupeň to jede max na cca 3tis. ot./min.
díl číslo 1 dle ETK, pokud ucpu dva atm. vstupy, tak se ventil otevře, jinak nee...a při jízdě nemá motor tah, na 5. přev. stupeň to jede max na cca 3tis. ot./min.