malý výkon 324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
Uživatelský avatar
petr_k
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 02. 2007 10:41
Bydliště: Praha

malý výkon 324td

Příspěvek od petr_k » 01. 04. 2008 11:55

Prosím radu, jak má správně fungovat ventil na turbu? Měl by se hýbat při prošlápnutí plynu? Nedělá mi to nic, ale když ucpu hadičku nasávající atmosferický tlak od tlakového konvertoru, ventil funguje. Dá se poznat porucha tlakového konvertoru? Díky za každou radu. P.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 01. 04. 2008 16:17

Ano, pri proslapnuti plynu se musi ventil turba hybat. Jak a proc tomu tak je uz neporadim ...
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
petr_k
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 02. 2007 10:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od petr_k » 01. 04. 2008 16:39

Záchvat píše:Ano, pri proslapnuti plynu se musi ventil turba hybat. Jak a proc tomu tak je uz neporadim ...
On se právě sám nehýbe, ale pokud ucpu prstem vstup pro atmosferický tlak do toho tlakového konvertoru, tak se ventil hýbe, zkrátka na podtlak reaguje, čili bych řekl že bude ready. Ale nevím jak zjistim jestli je špatný ten konvertor... :?

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 01. 04. 2008 19:10

OT: Co to je ten tlakový konvertor?? :)

Jinak podle mně by se zas hýbat obtok, resp. otevírat obtoková klapka při pouhém prošlápnutí plynu neměla, poněvydž v tlakové větvi neni takový tlak, který by působil na membránu proti pružince, aby se otevřel obtokový ventil. Ale co jsem zase slyšel, tak na tříci se dávaly trošku jiné turba, myslím TD4 nebo tak něco a na E28 jsou T3, tak nevim... Každopádně mně se ventil při pouhém prošlápnutí neotevíral, ale tlak to při jízdě regulovalo...
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
petr_k
Příspěvky: 147
Registrován: 14. 02. 2007 10:41
Bydliště: Praha

Příspěvek od petr_k » 01. 04. 2008 21:24

http://bmwfans.info/original/E30/4-T/32 ... l-11_0865/

díl číslo 1 dle ETK, pokud ucpu dva atm. vstupy, tak se ventil otevře, jinak nee...a při jízdě nemá motor tah, na 5. přev. stupeň to jede max na cca 3tis. ot./min.

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 02. 04. 2008 08:52

:shock: Tak to tam vůbec nemám :lol:
No smoke, no fun...
Obrázek

Odpovědět