Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
-
e30drak
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28. 09. 2009 12:07
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od e30drak » 24. 07. 2010 07:26
foto urcite poslete zatim budu bádat
dekuju
-
Ada_CZ
- člen E30.cz
- Příspěvky: 758
- Registrován: 13. 10. 2006 20:06
- Bydliště: Havířov
Příspěvek
od Ada_CZ » 24. 07. 2010 08:14
aha Němci radí odříznout to zúžení odtoku?
Když jsem posledně umýval auto, všiml jsem si, že mi voda kapala z LP nosníku, z díry pod řidičem za uchycením držáku ramene. Jak se tam mohla ta voda dostat? Není to nějaký odtok už z fabriky? v kabině mám zcela sucho...
-
e30drak
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28. 09. 2009 12:07
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od e30drak » 24. 07. 2010 10:57
ještě mě napadlo, že mi posledni dobou lítá z mřížek věrtání kousky černého molitanu, může to mít souvislost?
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 24. 07. 2010 11:22
cerny molitan je tesneni pod topenim jak pise vasa
asi ho mas ko
Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
-
e30drak
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28. 09. 2009 12:07
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od e30drak » 24. 07. 2010 12:01
Ten odtok je čistej.Takže těsnění mezi topenim a kastli jo? ale ten molitan co na me lita je takovej jemnej nevypada jako tesneni.
-
pkot
- Příspěvky: 2278
- Registrován: 26. 11. 2004 00:09
- Bydliště: Praha
Příspěvek
od pkot » 24. 07. 2010 12:37
e30drak píše:Ten odtok je čistej.Takže těsnění mezi topenim a kastli jo? ale ten molitan co na me lita je takovej jemnej nevypada jako tesneni.
vem vedro vody kamo a nalej ho do tech vetracich mrizek u okna ... pak se podivej dovnitr a pripravi si hadr
za topenim to stejka , kdyz to mas vyhnile u spolujezdce... aspon teda moje zkusenost ... Jinak me tam taky nekudy tece , tak si nemyslete ze se vam smeju , ale prijdem i to strasne vtipne , ze kdyz zaclo chcat , tak se tady ozivej takove temata
)) proste klasicke nesvary E30
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 24. 07. 2010 13:02
ono se neni cemu divit ze kolem toho topeni dost casto tece protoze to tesneni je po 20letech uplne KO
Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
-
e30drak
- Příspěvky: 27
- Registrován: 28. 09. 2009 12:07
- Bydliště: České Budějovice
Příspěvek
od e30drak » 24. 07. 2010 13:04
Takže na je to to těsnění pod topenim. Dá se to vubec sehnat? A co vše musim vyndat abych ho vymenil ?
Jinak jestli někomu teče do kufru jako mě donedávna tak to byly: gumičky kolem světel (špatně nasazené) a prohnuté víko kufru (u okna nedoléhalo na gumu)
zatim všem dik
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 24. 07. 2010 18:22
tesneni koupis v bmw stoji myslim cca 500,- tak si to nejdriv poradne prover jestli tudy zatejka abys to peto nehodil do kanalu.
Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 24. 07. 2010 23:30
pro predstavu jak tesneni vypada:
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Ada_CZ
- člen E30.cz
- Příspěvky: 758
- Registrován: 13. 10. 2006 20:06
- Bydliště: Havířov
Příspěvek
od Ada_CZ » 25. 07. 2010 08:16
s tím nosníkem teda nikdo neví? hmm asi to očešu a budu sledovat..
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 25. 07. 2010 09:39
Tim nosnikem by rozhodne nic tect nemelo, nosnik ma otvory pro odvod vody ktera muze v dutinach kondenzovat.
PS: videli jste v TV porad kde nejaky kutil co si koupil novou Fabii pri myti zjistil, ze voda mu tece regulerne pres hlavni nosniky?? No a odbornici z Mlady Boule se k tomu postavili jak je jejich zvykem - je to KONSTRUKCNI ZAMER pro odvod vody !!!!!! Pry je to naprosto v poradku i pres asi 4 znalecke posudky ktere jasne a logicky rikaji, ze nic takoveho rozhodne v poradku neni...
Takze toto vyse uvedene u E30 neplati - voda tudy tect nema
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Ada_CZ
- člen E30.cz
- Příspěvky: 758
- Registrován: 13. 10. 2006 20:06
- Bydliště: Havířov
Příspěvek
od Ada_CZ » 25. 07. 2010 10:28
no já jsem si to myslel.. no testnu to, mozna sem to tam nejak nechtene caknul
-
Semry
- Příspěvky: 2164
- Registrován: 07. 04. 2007 11:19
- Bydliště: Vinohrady
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Semry » 25. 07. 2010 11:42
Zrovna jsem si vzpoměl jak mi minulý přívalový slejvák prověřil cabrio, střecha byla nacucaná jak houba, lízátkem jsem hrnul vodu, mlhovky obstály, ovšem jedna strana světel ne....
Rezavějící stodvacetštyry, zinkovaná 996, W211 type RAL 1015 v astronomickym nájezdu, hrdý majitel fichtla
-
Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3776
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
-
Kontaktovat uživatele:
Příspěvek
od Maranelo » 25. 07. 2010 20:21
nevim jiste ale to ze voda tece nosnikem je preci uplne normalni dyt tam natece z motoroveho prostoru tema vrchnima dirama
nebo jeden o koze a druhej o voze
Mam shnilou 325i s KO motorem
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
-
Vasa
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 3034
- Registrován: 17. 05. 2005 17:30
- Bydliště: Plzeň +420775466722
Příspěvek
od Vasa » 25. 07. 2010 20:46
Maranelo píše:nevim jiste ale to ze voda tece nosnikem je preci uplne normalni dyt tam natece z motoroveho prostoru tema vrchnima dirama
nebo jeden o koze a druhej o voze
Ano, to samozrejme muze v pripade, ze mi natece nejaka voda do mot. prostoru. Ale rozhodne nejsou na to, aby se jimi odvadela voda z povrchu auta kdyz prsi.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
-
Ada_CZ
- člen E30.cz
- Příspěvky: 758
- Registrován: 13. 10. 2006 20:06
- Bydliště: Havířov
Příspěvek
od Ada_CZ » 25. 07. 2010 23:33
já auto umýval, a pak když jsem se hrabal v motoru jsem si všiml že byl shora vlhký ten levý nosník dole pod brzdovým válcem ( a zdola z něj kapalo).. ale netuším jak se mi tam pod ten válec voda dostala - jakože pojistkova a okolí suché , okolo posilovače se taky zdálo sucho, motor jsem nesprchoval.. Ale zas aby ten nosník tak nasákl, že by se voda vytlačila i tam nahoru do mot. prostoru, to asi ne..
takže někudy musela natéct sem pod ten válec...
-
rallik
- Příspěvky: 109
- Registrován: 22. 10. 2008 10:21
Příspěvek
od rallik » 15. 07. 2011 22:10
Předem se omlouvám, že oživuji staré téma, ale také mi teče do auto plastovými nádechy nad kapotou a poté se dovnitř dostává někde pod palubkou. Posle toho co jsem zde četl to také vypadá na to těsnění kolem topení. Co vše je tedy třeba sundat, aby se to těsnění dalo vyměnit?
Nerozumim tomu...
-
Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Příspěvek
od Max-Max » 15. 07. 2011 22:55
rallik píše:Předem se omlouvám, že oživuji staré téma, ale také mi teče do auto plastovými nádechy nad kapotou a poté se dovnitř dostává někde pod palubkou. Posle toho co jsem zde četl to také vypadá na to těsnění kolem topení. Co vše je tedy třeba sundat, aby se to těsnění dalo vyměnit?
palubu a topeni.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220
-
Cubrd
- Příspěvky: 706
- Registrován: 13. 07. 2008 13:31
- Bydliště: Liberec
Příspěvek
od Cubrd » 16. 07. 2011 12:05
Já bych možná zkontroloval odtok toho tunelu jelikož já jsem měl tu gumovou trubku co ustí za motorem ucpanou rzí, když sem to tam opravoval a po testování těsnosti okna sem tam měl rybník že se mi to přelejvalo skrs topení dovnitř