regulator tlaku paliva + central e30

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Odpovědět
kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

regulator tlaku paliva + central e30

Příspěvek od kral007 » 12. 03. 2008 08:53

mam otazku, zacal protejkat regulator tlaku paliva, novej jeste neni, nikde ho nemaj, v BMW na obetnnai za tyden, zatim jsem to nahradil pruchozi spojkou, a prijde mi ze to jede jako normalne
musi tam byt regulator nebo se da vyradit?


a druha otazka k centralu:
mne jeste nechodi ale nevim zda ma zamykat i vicko nadrze nebo ne
je to e30 cabrio chromak

diky
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 03. 2008 09:24

na chromáky se snad nedělal podle mě ten centrál na víčko nádrže.a ten regulátor paliva by tam snad měl bej měl ne.pro srandu králíkům to tam není.vezmi si že pumpa ti tlačí benzín určitou silou a ten regulátor ti tu sílu podle mého stanoví na určitej bod a pokud tam nebude tak si myslím že to odserou vstřiky.prostě na ně bude vyvíjenej větší tlak benzínu.a nežere ti to víc?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
M40TURBO
sponzor E30.cz
Příspěvky: 1630
Registrován: 26. 06. 2007 21:49
Bydliště: Prdel na kopci

Příspěvek od M40TURBO » 12. 03. 2008 09:50

podle mě se právě tlak benzínu sníží protože nemá benzín takový odpor a hned se vrací zpátky do nádrže
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 03. 2008 11:13

vlada320 píše:na chromáky se snad nedělal podle mě ten centrál na víčko nádrže.a ten regulátor paliva by tam snad měl bej měl ne.pro srandu králíkům to tam není.vezmi si že pumpa ti tlačí benzín určitou silou a ten regulátor ti tu sílu podle mého stanoví na určitej bod a pokud tam nebude tak si myslím že to odserou vstřiky.prostě na ně bude vyvíjenej větší tlak benzínu.a nežere ti to víc?
A to jsi vymyslel jak, ze u chromaku central neobsahoval zamykani vicka nadrze ??? Proc by to asi jinak delali....
Samozrejme, ze kdyz ma auto (jedno zda plastak nebo chromak) central tak ma i zamykani vicka (deklu, ne samotneho vycka) nadrze. Elektromotor je uchycen za pravym vnitrnim nadkolim, do prostoru vicka nadrze zajizdi pouze takovy trn. Obcas se stava (mne se to stalo asi 2x v zime, ze zamrzne ten trn v pouzdre a motor to jiz nepremuze. Samozrejme muze umrit i samotny motorek. Zmer zda pri zamknuti/odemknuti jde napeti na konektor na tom motorku.
Muzes, ale mit samozrejme central nejak dobastlenej a pak tam motorek na nadrz nemuzi byt. Auta s original centralem navic nemely uzamykatelny vicko hrdla nadrze klicem - pouze otocit.

Reguator tlaku paliva je jeden ze zasadnich komponent palivove soustavy ktery zajistuje stabilni tlak paliva ve vstrikove liste. Navic s tim pocita ridici jednotka pri davkovani paliva. Takze jezdit bez toho neni uplne dobrej Tuning...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 03. 2008 11:23

to Vasa:tak jsem asi blbej když mám kámoše kterje má chromáka a ten má centrál ale nemá ho na víčko nádrže :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Maranelo
Bublik a Ondrášek
Příspěvky: 3777
Registrován: 24. 02. 2003 00:52
Bydliště: někde v CZ... možná
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maranelo » 12. 03. 2008 11:29

vlada320 píše:to Vasa:tak jsem asi blbej když mám kámoše kterje má chromáka a ten má centrál ale nemá ho na víčko nádrže :wink:
jo takze podle tvoji logiky automaticky chromak nemel central na nadrz :roll: uzasny :idea:
samozrejme ze i chrom mel central na nadrz (jednoho sem mel) ale rek bych ze bylo vic verzi takze se muze najit i bez centralu na nadrz ale ruku do ohne bych za to nedal :?
Mam shnilou 325i s KO motorem :-(
Obrázek
325>kundolap/ 320>pracant/ 318>sekačka/ 316>nemám slov
Obrázek

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 03. 2008 13:28

Lukas-e21 píše:
vlada320 píše:to Vasa:tak jsem asi blbej když mám kámoše kterje má chromáka a ten má centrál ale nemá ho na víčko nádrže :wink:
to seš.


nauč se už jednou číst. Pokud je origo tak byl i na nádrž, pokud je dobastlenej muze bejt jen na dveře.
ma origo centrál ale jen na dveřích a tam kde má bejt ta díra ze kdterý vyjíždí ten centrál na víčko nádrže tam není.chceš mi říct že když jsi řekl že chceš jako příplatkovou vybavu centrál tak oni ti tam ty díry navrtali do kastle? :roll:
tím mi teda chceš říct že je rozdíl mezi kastlí na cetrál a kastlí bez centrálu?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
Vasa
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 3034
Registrován: 17. 05. 2005 17:30
Bydliště: Plzeň +420775466722

Příspěvek od Vasa » 12. 03. 2008 13:53

ma origo centrál ale jen na dveřích a tam kde má bejt ta díra ze kdterý vyjíždí ten centrál na víčko nádrže tam není.chceš mi říct že když jsi řekl že chceš jako příplatkovou vybavu centrál tak oni ti tam ty díry navrtali do kastle? :roll:
tím mi teda chceš říct že je rozdíl mezi kastlí na cetrál a kastlí bez centrálu?
Tato debata je mi v podstate volna, ale zkusim vzit Vladovo tvrzeni o vrtani do karoserie jako bernou minci a zeptam se:
- jsem schopen uznat to co tvrdis, ale pak se ptam proc v original BMW manualu k dodatecne instalaci centralu je tato strana:
Obrázek

a zeptam se znovu k tematu vrtani do karoserie mimo vyrobni zavod:
- jak lze namontovat sadu M-technik bez vrtani do karoserie kdyz se k montazni sade dodavaji prichytky ktere se vrtat musi?? Ze by na montazni penu??? Co nam k tomu rekne Tweety??

Ja nerikam, ze se nespletu, ale vzdy kdyz neco tvrdim tak se o tom snazim nekde presvedcit jestli to neni uplna kravina... tot vse.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 12. 03. 2008 13:56

aha tak v tomhle případě se omlouvám.netušil jsem že ti tam normálně navrtej díry a daj ti tam ten centrál.teď je to vpořádku :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 12. 03. 2008 20:56

diky,

regulator zacal protejkat, dal se jiny starsi jako nahrada ze novej neni a ten nakonec taky protejkal

prozatim se vyradil protoze starsi nema cenu a novej nikde neni, ani Autec nema, objednani 7-10dni
s auta denne stejne nejezdim takze jde jen o par km pri popojizdeni z domova na hever :-)
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 03. 2008 08:54

a jen se zeptám jakej je problém si počkat 10dní když s tím autem stejně moc nejezdíš?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 13. 03. 2008 09:01

vlada320: problem to neni, jen mne to zajimalo, udajne to meli ze vsech bmw jen e30
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Příspěvek od vlada320 » 13. 03. 2008 09:07

kral007 píše:vlada320: problem to neni, jen mne to zajimalo, udajne to meli ze vsech bmw jen e30
jo tak :wink:
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

kral007
Příspěvky: 161
Registrován: 03. 05. 2007 22:30
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od kral007 » 13. 03. 2008 22:14

stejne by mne zajimalo jak to presne funguje

neni primo pruchozi, takze asi obtokovej
hadam nejakou pracujici membranku kterou ovlada prutok paliva
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO

mattli
Příspěvky: 741
Registrován: 15. 11. 2006 13:55
Bydliště: praha 4 Modřany

centrál

Příspěvek od mattli » 14. 03. 2008 18:03

vlada320 píše:aha tak v tomhle případě se omlouvám.netušil jsem že ti tam normálně navrtej díry a daj ti tam ten centrál.teď je to vpořádku :wink:
:D A je taky dost možný,že tvůj kámoš koupil auto co bylo v minulosti bourané na pravý zadní bok,dostal novej blatník a při opravě se už nikdo neobtěžoval,ten centrál rešit
Cheš-li míti bavoráka zanech kurev hoň si ptáka

Uživatelský avatar
vlada320
Teenager
Příspěvky: 3127
Registrován: 18. 09. 2005 20:24
Bydliště: žeby skleroooza :-)

Re: centrál

Příspěvek od vlada320 » 15. 03. 2008 13:08

mattli píše:
vlada320 píše:aha tak v tomhle případě se omlouvám.netušil jsem že ti tam normálně navrtej díry a daj ti tam ten centrál.teď je to vpořádku :wink:
:D A je taky dost možný,že tvůj kámoš koupil auto co bylo v minulosti bourané na pravý zadní bok,dostal novej blatník a při opravě se už nikdo neobtěžoval,ten centrál rešit
to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origo
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 :-)

Uživatelský avatar
stanco1
Příspěvky: 632
Registrován: 19. 10. 2007 06:13
Bydliště: Žilina

Re: centrál

Příspěvek od stanco1 » 15. 03. 2008 13:25

vlada320 píše:[
to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origo
A mozes dat ruku do ohna, ze neskor nejaky majitel nedomontoval origo central okrem vycka nadrze?

:arrow: pri takto starych autach sa uz asi tazko dozvies co kdo tam robil.
E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = :D

oldaf
Příspěvky: 64
Registrován: 01. 10. 2007 21:50
Bydliště: Česká Lípa-Sever

regulátor

Příspěvek od oldaf » 16. 03. 2008 00:02

Bez regulátoru paliva to auto skoro nejede, regulátor udržuje tlak asi 3bary takže bez nej motor houpe. Regulátorů je všude kupa , prodávaj se i regulovatelný
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm

oldaf
Příspěvky: 64
Registrován: 01. 10. 2007 21:50
Bydliště: Česká Lípa-Sever

regulátor

Příspěvek od oldaf » 16. 03. 2008 00:12

kral007 píše:stejne by mne zajimalo jak to presne funguje

neni primo pruchozi, takze asi obtokovej
hadam nejakou pracujici membranku kterou ovlada prutok paliva
Vevnitř je membrána na kterou tlačí pružina ta pružina určuje tlak paliva v liště. stává se často že ta membrána se urve.

Uživatelský avatar
Max-Max
Moderátor e30.cz
Příspěvky: 8452
Registrován: 04. 10. 2003 02:25
Bydliště: Košice, +421948901915

Re: centrál

Příspěvek od Max-Max » 16. 03. 2008 21:28

vlada320 píše:to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origo
vezmu auto bez centralu, vlozim do nej origo kabelaz centralu, jednotku, motorky, a na nadrz se vyseru. Tohle je spis pravda nez tvuj original bez zamku nadrze.
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220

Odpovědět