regulator tlaku paliva + central e30
regulator tlaku paliva + central e30
mam otazku, zacal protejkat regulator tlaku paliva, novej jeste neni, nikde ho nemaj, v BMW na obetnnai za tyden, zatim jsem to nahradil pruchozi spojkou, a prijde mi ze to jede jako normalne
musi tam byt regulator nebo se da vyradit?
a druha otazka k centralu:
mne jeste nechodi ale nevim zda ma zamykat i vicko nadrze nebo ne
je to e30 cabrio chromak
diky
musi tam byt regulator nebo se da vyradit?
a druha otazka k centralu:
mne jeste nechodi ale nevim zda ma zamykat i vicko nadrze nebo ne
je to e30 cabrio chromak
diky
BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO
OO=[ ][ ]=OO
na chromáky se snad nedělal podle mě ten centrál na víčko nádrže.a ten regulátor paliva by tam snad měl bej měl ne.pro srandu králíkům to tam není.vezmi si že pumpa ti tlačí benzín určitou silou a ten regulátor ti tu sílu podle mého stanoví na určitej bod a pokud tam nebude tak si myslím že to odserou vstřiky.prostě na ně bude vyvíjenej větší tlak benzínu.a nežere ti to víc?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

podle mě se právě tlak benzínu sníží protože nemá benzín takový odpor a hned se vrací zpátky do nádrže
EX e30 1,8 m40 TURBO EVO II http://www.youtube.com/watch?v=YUUkI4YJC-U
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
EX e30 1,8 m42 Touring
EX e36 2,5 m52 BEZVANOS Saloon
e39 3,0 m57 Touring
e46 3,0 m54 compost
A to jsi vymyslel jak, ze u chromaku central neobsahoval zamykani vicka nadrze ??? Proc by to asi jinak delali....vlada320 píše:na chromáky se snad nedělal podle mě ten centrál na víčko nádrže.a ten regulátor paliva by tam snad měl bej měl ne.pro srandu králíkům to tam není.vezmi si že pumpa ti tlačí benzín určitou silou a ten regulátor ti tu sílu podle mého stanoví na určitej bod a pokud tam nebude tak si myslím že to odserou vstřiky.prostě na ně bude vyvíjenej větší tlak benzínu.a nežere ti to víc?
Samozrejme, ze kdyz ma auto (jedno zda plastak nebo chromak) central tak ma i zamykani vicka (deklu, ne samotneho vycka) nadrze. Elektromotor je uchycen za pravym vnitrnim nadkolim, do prostoru vicka nadrze zajizdi pouze takovy trn. Obcas se stava (mne se to stalo asi 2x v zime, ze zamrzne ten trn v pouzdre a motor to jiz nepremuze. Samozrejme muze umrit i samotny motorek. Zmer zda pri zamknuti/odemknuti jde napeti na konektor na tom motorku.
Muzes, ale mit samozrejme central nejak dobastlenej a pak tam motorek na nadrz nemuzi byt. Auta s original centralem navic nemely uzamykatelny vicko hrdla nadrze klicem - pouze otocit.
Reguator tlaku paliva je jeden ze zasadnich komponent palivove soustavy ktery zajistuje stabilni tlak paliva ve vstrikove liste. Navic s tim pocita ridici jednotka pri davkovani paliva. Takze jezdit bez toho neni uplne dobrej Tuning...
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
- Maranelo
- Bublik a Ondrášek
- Příspěvky: 3777
- Registrován: 24. 02. 2003 00:52
- Bydliště: někde v CZ... možná
- Kontaktovat uživatele:
jo takze podle tvoji logiky automaticky chromak nemel central na nadrzvlada320 píše:to Vasa:tak jsem asi blbej když mám kámoše kterje má chromáka a ten má centrál ale nemá ho na víčko nádrže


samozrejme ze i chrom mel central na nadrz (jednoho sem mel) ale rek bych ze bylo vic verzi takze se muze najit i bez centralu na nadrz ale ruku do ohne bych za to nedal

ma origo centrál ale jen na dveřích a tam kde má bejt ta díra ze kdterý vyjíždí ten centrál na víčko nádrže tam není.chceš mi říct že když jsi řekl že chceš jako příplatkovou vybavu centrál tak oni ti tam ty díry navrtali do kastle?Lukas-e21 píše:to seš.vlada320 píše:to Vasa:tak jsem asi blbej když mám kámoše kterje má chromáka a ten má centrál ale nemá ho na víčko nádrže
nauč se už jednou číst. Pokud je origo tak byl i na nádrž, pokud je dobastlenej muze bejt jen na dveře.

tím mi teda chceš říct že je rozdíl mezi kastlí na cetrál a kastlí bez centrálu?
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Tato debata je mi v podstate volna, ale zkusim vzit Vladovo tvrzeni o vrtani do karoserie jako bernou minci a zeptam se:ma origo centrál ale jen na dveřích a tam kde má bejt ta díra ze kdterý vyjíždí ten centrál na víčko nádrže tam není.chceš mi říct že když jsi řekl že chceš jako příplatkovou vybavu centrál tak oni ti tam ty díry navrtali do kastle?
tím mi teda chceš říct že je rozdíl mezi kastlí na cetrál a kastlí bez centrálu?
- jsem schopen uznat to co tvrdis, ale pak se ptam proc v original BMW manualu k dodatecne instalaci centralu je tato strana:

a zeptam se znovu k tematu vrtani do karoserie mimo vyrobni zavod:
- jak lze namontovat sadu M-technik bez vrtani do karoserie kdyz se k montazni sade dodavaji prichytky ktere se vrtat musi?? Ze by na montazni penu??? Co nam k tomu rekne Tweety??
Ja nerikam, ze se nespletu, ale vzdy kdyz neco tvrdim tak se o tom snazim nekde presvedcit jestli to neni uplna kravina... tot vse.
90' 318iT M40 410tkm / 87' 325i M20 96tkm / 86' 316 M10 BaurTC 80tkm / 85' 325e M50 284tkm / 83' 318i M10 129tkm / 85' 325e M20 226tkm
diky,
regulator zacal protejkat, dal se jiny starsi jako nahrada ze novej neni a ten nakonec taky protejkal
prozatim se vyradil protoze starsi nema cenu a novej nikde neni, ani Autec nema, objednani 7-10dni
s auta denne stejne nejezdim takze jde jen o par km pri popojizdeni z domova na hever
regulator zacal protejkat, dal se jiny starsi jako nahrada ze novej neni a ten nakonec taky protejkal
prozatim se vyradil protoze starsi nema cenu a novej nikde neni, ani Autec nema, objednani 7-10dni
s auta denne stejne nejezdim takze jde jen o par km pri popojizdeni z domova na hever

BMW e30 325i convertible
OO=[ ][ ]=OO
OO=[ ][ ]=OO
centrál
vlada320 píše:aha tak v tomhle případě se omlouvám.netušil jsem že ti tam normálně navrtej díry a daj ti tam ten centrál.teď je to vpořádku

Cheš-li míti bavoráka zanech kurev hoň si ptáka
Re: centrál
to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origomattli píše:vlada320 píše:aha tak v tomhle případě se omlouvám.netušil jsem že ti tam normálně navrtej díry a daj ti tam ten centrál.teď je to vpořádkuA je taky dost možný,že tvůj kámoš koupil auto co bylo v minulosti bourané na pravý zadní bok,dostal novej blatník a při opravě se už nikdo neobtěžoval,ten centrál rešit
Moje budoucí láska-BMW E30 320i Cabrio, v barvě briliantrot a úpravě M-Technic 2 

Re: centrál
A mozes dat ruku do ohna, ze neskor nejaky majitel nedomontoval origo central okrem vycka nadrze?vlada320 píše:[
to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origo

E30 2,5i mit LSD + E36 1,8i mit LPG = 

regulátor
Bez regulátoru paliva to auto skoro nejede, regulátor udržuje tlak asi 3bary takže bez nej motor houpe. Regulátorů je všude kupa , prodávaj se i regulovatelný
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
http://www.saabtuning.cz/tdilys7.htm
regulátor
Vevnitř je membrána na kterou tlačí pružina ta pružina určuje tlak paliva v liště. stává se často že ta membrána se urve.kral007 píše:stejne by mne zajimalo jak to presne funguje
neni primo pruchozi, takze asi obtokovej
hadam nejakou pracujici membranku kterou ovlada prutok paliva
- Max-Max
- Moderátor e30.cz
- Příspěvky: 8452
- Registrován: 04. 10. 2003 02:25
- Bydliště: Košice, +421948901915
Re: centrál
vezmu auto bez centralu, vlozim do nej origo kabelaz centralu, jednotku, motorky, a na nadrz se vyseru. Tohle je spis pravda nez tvuj original bez zamku nadrze.vlada320 píše:to auto je absolutně originál.až te'd se na něm vyvařovali nový lemy a vše bylo původní.sakra říkám že nejsem debil to auto to tam prostě nemá a je to origo
325i, 635CSiA, FJR 1300A, W638 V220