čerpadlo e30 324td

Co a jak opravit v E30? Standardní servisní úkony. A podobně.
Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

čerpadlo e30 324td

Příspěvek od Damian » 11. 03. 2008 18:36

. . . ,prosím jak je to s nastavením čerpadla u 2,4td ? Odešlo mi a budu dávat nové ,jsou tam nějaké rysky,nebo je to problém ?Díky za radu.
Jo ono neodešlo tak doslova ,ale asi málo tlačí ,protože to dlouho startuje a nejde to do otáček ,je to dost líny.

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 11. 03. 2008 20:02

Zkus toto, kdybys mel jeste nejaky dotaz, tak pisni :

nastaveni-rozvodu-u-2-4diesel-t8838.html

Po nastartovani budes muset doladit predvstrik, bud dle sluchu, nebo s tim zajed do servisu.
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 11. 03. 2008 20:41

díky moc ,to je ono.Kdyby něco ozvu se ti.

Uživatelský avatar
Damian
Příspěvky: 346
Registrován: 15. 06. 2007 14:40
Bydliště: Ustí n/L

Příspěvek od Damian » 05. 12. 2009 20:19

tak opět prosím o radu.
324td ,bylo dost líny a drželo otáčky pořád na 1000ot teplé i studené ,vyměnilo se čerpadlo a pořád to samé ,držíto furt stejně vysoký otáčky ,od spodu sice už jede celkem slušně ,ale asi tak ve 3500ot jako by mě někdo chytil za prdel a nejede.Přisun nafty to má dostatečný.
za každo radu bu vděčnej.jo a neukazujemi mi ekonoměr ,ale to s tím asi nemá nic společnýho.6e by nějaké čidlo ,turbo ,nebo ŘJ ?

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 12. 12. 2009 02:19

jestli nejde eko, zacni s rj..jestli to prestane tlacit, tak obtokovej ventil..pak nejaky studeny/zlamany spoje u cidel............pripadne pak vaha vzduchu, ale to se projevuje u kazdyho jinak..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 12. 12. 2009 03:07

Tendle motor zadnou vahu nema...Jinak jak si dopadl ty? Uz ti to jezdi?
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 12. 12. 2009 03:20

prave ze ma :lol: coz jsem docela koukal..
jo, nastesi jezdim, byl seklej hydrostel nebo co to je..asi po 20min volnobehu sme to parkart protocili a najednou to prestalo..
Apropo, stale mas u me prachy :D
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 12. 12. 2009 14:02

Mi nekdy koupis pivko az se nekde potkame :lol:
Jinak podle me to teda zadnou vahu nema, ma to snad jen teplotni cidlo.
To klepani si myslim delal nejakej vstrik, mohl tam bejt bordel nebo tak, kterej se pak vyplavil...Hydroštely to taky nemá...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
sllawek
Příspěvky: 132
Registrován: 15. 11. 2007 09:01
Bydliště: Železná Ruda

Příspěvek od sllawek » 15. 12. 2009 19:22

Abych nezkládal nový vlákno, píšu sem. Asi jsem retard, ale nevím, jak se aretuje mech. čerpadlo. Může mi někdo nějakou letmou radou pomoci?

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 16. 12. 2009 23:03

mno je to takovej nedomrdlej motor :lol: neni to uplne vaha jako u benalu, ale bere to udaje z teploty paliva, vzduchu, podtlak/pretlak a mozna este neco...to pak leti do jednotky..
stejne tak to nema uplne hydrostel, ale takovej blazinec pod vahadlem, kterej bud ma nebo nema jezdit nahoru dolu (podle me ma, a je pod tim tlakovej olej, ale este to nemam overeny..)
na vstrik to byl moc velkej mazec :) todle bylo mechanicky..

sllawek - nahore mas odkaz..motor do HU a koliky setrvak/cerpadlo..v remenici je doura..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

jirkaml
Příspěvky: 73
Registrován: 11. 11. 2006 18:27
Bydliště: Krupka okr. Teplice

nafta

Příspěvek od jirkaml » 19. 03. 2010 08:33

Ahoj. je to asi měsíc co mi autíčko přestalo jezdit tak jak má. při rozjezdu jsem musel dát tak 2000 ot abych se vůbec rozjel.vyměnil jsem pal. fitr. dal nový výfuk a nic se nezměnilo. až včera co jsme to s kámošem studovali.odpojili jsme to zelený čidlo teploty. otačky skočily z bídnejch 700 na 1000 a rozjezdy jsou náhle uplně v pohodě, ale ve vyších otáčkách to stále není ono.....

jirkaml
Příspěvky: 73
Registrován: 11. 11. 2006 18:27
Bydliště: Krupka okr. Teplice

n

Příspěvek od jirkaml » 19. 03. 2010 08:36

no a taky mi to dost špatně startuje. jak za tepla tak za studena. ale žhavý bez problémů

Uživatelský avatar
Iwan
Příspěvky: 4111
Registrován: 01. 02. 2004 20:36
Bydliště: Praha

Příspěvek od Iwan » 22. 03. 2010 10:56

mm, to me taky...jestli mas el cerpadlo, tak je podle mne ko potak na cerpadle..
B ílo M odrá W rtule
To sem zvedavej, jak dlouho to vydrzi tentokrat..14372km
Opravy, upravy, G.O... :arrow: nepotrebujete-pomoc-plati-stale-t53547.html

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 04. 04. 2010 12:07

Jestli máš na mysli hřídel,tak ta se natočí stejně tak jako u el.čerpadla a zajistí kolikem. Co se týče natočení celého čerpadla vůči motoru,tak to se musí seřídit až přímo podle běhu motoru,tím vlastně seřizuješ předvstřik. A to se dělá buďto pomocí jakéhosi nesmyslu s budíkem, který se připevnuje na čerpadlo a ukazuje tuším úhel předvstřiku anebo pomocí vlastních uší podle chodu motoru
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 05. 04. 2010 10:18

Míšánek píše:Jestli máš na mysli hřídel,tak ta se natočí stejně tak jako u el.čerpadla a zajistí kolikem. Co se týče natočení celého čerpadla vůči motoru,tak to se musí seřídit až přímo podle běhu motoru,tím vlastně seřizuješ předvstřik. A to se dělá buďto pomocí jakéhosi nesmyslu s budíkem, který se připevnuje na čerpadlo a ukazuje tuším úhel předvstřiku anebo pomocí vlastních uší podle chodu motoru
A nebo podle stroboskopické pistole, kde seridis predvstrik na volnobeh presne na tabulkové hodnoty .....
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 05. 04. 2010 12:10

Podle stroboskopu? :shock: O takovém seřizování předvstřiku jsem ještě neslyšel. Kde by měl ten stroboskop brát signál kdy bylo vstřiknuté palivo do 1. válce? Myslel jsem, že touto věcí jde jenom seřizovat předstih u benzínových motorů
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
PÍŤÁK
Příspěvky: 850
Registrován: 12. 10. 2006 10:52
Bydliště: Praha

Příspěvek od PÍŤÁK » 05. 04. 2010 12:18

Signal si to bere z trubky k 1. valci (piezo snimac), davaj ho tam treba na emisich...
e24 635csi & e28 m535i & e28 524td

Uživatelský avatar
Míšánek
Příspěvky: 3495
Registrován: 12. 09. 2005 13:33
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek » 05. 04. 2010 12:37

Jo tak! Měl jsem za to že ta strob.lampa funguje jenom ve spojení s další elektronikou,tzn.zapalování atd. Dík za objasnění :wink:
No smoke, no fun...
Obrázek

Uživatelský avatar
Záchvat
Příspěvky: 2553
Registrován: 12. 02. 2003 08:40
Bydliště: Jindř. Hradec

Příspěvek od Záchvat » 05. 04. 2010 19:35

Nemas zač, mas se jeste mnoho co učit ...... :twisted: :D :lol: 8)
------------------------
e39 530d
e39 525TDS touring
KTM EXC 520

Lukingm
Příspěvky: 1
Registrován: 07. 03. 2010 12:59

Příspěvek od Lukingm » 06. 04. 2010 17:08

tak sem to tam dal to mechanicke a zase to nechce naskočit a další příznak je že starter točí málo i když je baterka dobrá , na kamošovem stejnem autě točí rychle a u mě o hodně méně , jinak jsem ještě zkoušel jestli střika naftu že jsem oddělal jednu trubku od vstřiku a taky nějak malo střika možna to bude těma otačkama ale i tak

Odpovědět